Prosman valt wereldrecord Sijbrands opnieuw aan
- Arjen de Mooij
Re: Prosman valt wereldrecord Sijbrands opnieuw aan
Omdat Teus even niet denkt aan een schijfje weggeven. Ondertussen gemengde gevoelens over de simultaan. Veel goede standen, maar ook 2 suffe nederlagen en al vier foutzetten. Daniel Boom geeft ook op tijd op
Het remisespook is in ieder geval thuisgebleven.

Dieter wrote:Waarom verliest Teus Stam? in die stand is toch niets aan de hand?

Teus wist geen oplossing meer te bedenken tegen de dreiging 29-23, maar overziet dat hij hier nog een redding heeft met 26....17-21 27.26x17 12x21 28.31-26 en nu verliest zwart wel een schijf maar met 28...8-12 29.26x08 02x13 heeft hij voldoende compensatie, en dreigt door de witte lange vleugel te breken.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
We zijn al op 5 foutzetten, en de 2 nederlagen vallen eigenlijk in dezelfde categorie, maar toevallig waren die 'foutzetten' reglementair. Zo beschouwd 7 foutzetten, die alle gespeeld zijn tussen 23.30 en 7.30. Volgens zijn vrouw Linda is Erno niet een nachtmens, waarvan akte.Arjen de Mooij wrote:Ondertussen gemengde gevoelens over de simultaan. Veel goede standen, maar ook 2 suffe nederlagen en al vier foutzetten.
-
Mijn clubgenoot Erik Maijenburg gaat het niet redden. Jammer voor hem, plezierig voor Prosman (mijn sympathie ligt bij beiden):

Prosman heeft zojuist 36.40-34 gespeeld. Dreigt 34-29, maar vooral ook 28-23, 30x10, 35x24.

Prosman heeft zojuist 36.40-34 gespeeld. Dreigt 34-29, maar vooral ook 28-23, 30x10, 35x24.
- Jan Pieter
Amper heb ik bovenstaande regels gepost, of Erno begaat tegen Hans Alderliesten zijn 6e reglementaire fout, hetgeen hem meteen de partij kost. Daarmee zakt zijn score weer onder de 70%...Jan Pieter wrote:We zijn al op 5 foutzetten, en de 2 nederlagen vallen eigenlijk in dezelfde categorie, maar toevallig waren die 'foutzetten' reglementair. Zo beschouwd 7 foutzetten, die alle gespeeld zijn tussen 23.30 en 7.30. Volgens zijn vrouw Linda is Erno niet een nachtmens, waarvan akte.Arjen de Mooij wrote:Ondertussen gemengde gevoelens over de simultaan. Veel goede standen, maar ook 2 suffe nederlagen en al vier foutzetten.
derde nederlaag en wel een paar snelle opgaves van de tegenstanders.
Bij mij lopen de animaties niet meer, heb ik dat probleem alleen?
Bij mij lopen de animaties niet meer, heb ik dat probleem alleen?
-
- Real name: Alexander Presman
Wie is arbiter op dit moment?
Wordt de audiosignaal door iemand opgenomen? ( live partijen werken nu niet )
Is er overigens een chat ergens?
-
Mijn andere clubgenoot Willem Bor had al verloren, in zijn favoriete speltype, de hele hekstelling:

Prosman heeft als laatste zet 35.35-30 gespeeld, dreigt, zwart heeft twee opties
1) 29-34 50-44! 34x25 32-28 etc met dam.
2) 19-23 (of 8-13) 39-33 en zwart heeft geen goed tempo voor de 2-om-2.
Netjes direct opgegeven door Willem.

Prosman heeft als laatste zet 35.35-30 gespeeld, dreigt, zwart heeft twee opties
1) 29-34 50-44! 34x25 32-28 etc met dam.
2) 19-23 (of 8-13) 39-33 en zwart heeft geen goed tempo voor de 2-om-2.
Netjes direct opgegeven door Willem.
-

Wit: E. Prosman - Zwart: J. Briedé
Wit speelde 31. 40-35?,... waarna zwart schijfwinst verzuimde door (8-12!). De actie (24-29!) etc. is dan aan de orde en op 44-40 volgt (12-17!).
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
- Jan Pieter
Arbiters van dienst zijn: Frank Teer, Marieke Quant, Wiebo Drost en Jan Pieter Drost. Op dit moment loopt Wiebo de ronde.A.Presman wrote:Wie is arbiter op dit moment?
Het audiosignaal wordt meegestuurd met de livestream (werkt hier prima).
De live-registratie was inderdaad vastgelopen, maar is nu herstart en zou weer moeten werken.
-
Chat gevonden: http://www.blindsimultaangouda.nl/blog/live/shoutbox/A.Presman wrote:Wie is arbiter op dit moment?
Live partijen werken weer.
-
De vraag was juist of de stream wordt opgenomen. Om later eventueel kunnen na te luisteren.Jan Pieter wrote:Het audiosignaal wordt meegestuurd met de livestream (werkt hier prima).A.Presman wrote: Wordt de audiosignaal door iemand opgenomen?
- Jan Pieter
Een technicus meldt me dat de stream in HD wordt opgenomen, maar of het geluid van Erno daarop goed te horen is, kan hij niet zeggen.A.Presman wrote:De vraag was juist of de stream wordt opgenomen. Om later eventueel kunnen na te luisteren.Jan Pieter wrote:Het audiosignaal wordt meegestuurd met de livestream (werkt hier prima).A.Presman wrote: Wordt de audiosignaal door iemand opgenomen?
-
Live partijen werken inderdaad weer. Ik zie dat Erik Maijenburg inmiddels heeft opgegeven. Grappig dat SNA-voorzitter Maarten van Leenen via hetzelfde principe verloor (dreiging 28-23).
- Arjen de Mooij
Extra sneu is dat de stand anders totaal gewonnen was voor Erno.Jan Pieter wrote:Amper heb ik bovenstaande regels gepost, of Erno begaat tegen Hans Alderliesten zijn 6e reglementaire fout, hetgeen hem meteen de partij kost. Daarmee zakt zijn score weer onder de 70%...Jan Pieter wrote:We zijn al op 5 foutzetten, en de 2 nederlagen vallen eigenlijk in dezelfde categorie, maar toevallig waren die 'foutzetten' reglementair. Zo beschouwd 7 foutzetten, die alle gespeeld zijn tussen 23.30 en 7.30. Volgens zijn vrouw Linda is Erno niet een nachtmens, waarvan akte.Arjen de Mooij wrote:Ondertussen gemengde gevoelens over de simultaan. Veel goede standen, maar ook 2 suffe nederlagen en al vier foutzetten.