steun damclub Lelystad door middel van twee simpele klikjes

mountain

steun damclub Lelystad door middel van twee simpele klikjes

Post by mountain »

Allen: zoals veel damclubs is ook Damclub Lelystad niet echt een rijke vereniging te noemen qua budget, wel qua spelplezier natuurlijk :D
Om de nieuw aan te schaffen digitale klokken te kunnen bekostigen heeft de vereniging gekozen voor een aanmelding bij de stichting Specsavers steunt. We kunnen middels het verkrijgen van simpele kliks op ons doel proberen als 1e of 2e te eindigen in een "competitie" met 4 andere plaatselijke doelen.
Helpen de forum leden mee dan scheelt dat enorm en het zou erg gewaardeerd worden dus alvast bedankt !
hier de weblink: http://stichtingspecsaverssteunt.specsa ... tad_12330/
(even knippen / plakken)
Op deze manier speelt de damclub komend seizoen met extra veel plezier in de 1e klasse.
Groet
Rob
Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Re: steun damclub Lelystad door middel van twee simpele klikjes

Post by Wishmaster »

Ik zou graag stemmen, maar ik krijg het scherm zoals in het bijgaande screenshot en kan daar de benodigde dingen niet invullen.
Attachments
lelystad.JPG
lelystad.JPG (30.19 KiB) Viewed 8814 times
everytime is a good time to take your time to have a good time
Alex

Post by Alex »

Wishmaster wrote:Ik zou graag stemmen, maar ik krijg het scherm zoals in het bijgaande screenshot en kan daar de benodigde dingen niet invullen.
Ging bij mij wel goed, onder de twee woorden stond keurig een smal invoerveld.
Wishmaster

Post by Wishmaster »

Ik denk dat het niet berekend is op kleine schermen. Soms kun je dan nog scrollen door tekst te selecteren en te proberen om omlaag te gaan, maar dat werkte met dit venster ook niet.
mountain

Post by mountain »

Allereerst dank voor de kennelijk vele stemmen, de periode waarin dit kan/moet loopt tot eind augustus dus ik zal af en toe de vrijheid nemen om een herinnering te sturen :D
Je kan overigens 1 x per dag je stem uitbrengen....
Mij lukte het zonder problemen om te stemmen via de link in het bericht bovenaan, dus het zal kennelijk te maken hebben met het kleine scherm ? Ik heb het tot nu toe nog alleen maar op normale laptops en pc's gedaan....
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher »

Wishmaster wrote:Ik zou graag stemmen, maar ik krijg het scherm zoals in het bijgaande screenshot en kan daar de benodigde dingen niet invullen.
Ik heb het gisteren met een tablet gedaan zonder enige problemen. Zojuist probeerde ik het met een smartphone. Daarop is het inderdaad heel lastig om dat schermpje fatsoenlijk in beeld te krijgen. Door heel voorichtig in- en uit te zoomen kon ik dat scherm toch fatsoenlijk in beeld krijgen al moest ik het overzicht wel een aantal keer herstellen, omdat de instellingen continu terug werden gezet zodra ik letters intikte.
Wishmaster

Post by Wishmaster »

Ben nu op het werk, en hier lukte het wel. Zal inderdaad met de instellingen of schermgrootte van m'n netbook te maken hebben.
Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter »

Wishmaster wrote:Ik denk dat het niet berekend is op kleine schermen. Soms kun je dan nog scrollen door tekst te selecteren en te proberen om omlaag te gaan, maar dat werkte met dit venster ook niet.
De tekengrootte van je browser verkleinen via Ctrl met het minteken (hyphen) doet wonderen.
mikkeltje

Post by mikkeltje »

Jan Pieter wrote:
Wishmaster wrote:Ik denk dat het niet berekend is op kleine schermen. Soms kun je dan nog scrollen door tekst te selecteren en te proberen om omlaag te gaan, maar dat werkte met dit venster ook niet.
De tekengrootte van je browser verkleinen via Ctrl met het minteken (hyphen) doet wonderen.
En shift+muiswieletje naar beneej
mountain

Post by mountain »

Heel goed dat alle technische mogelijkheden bekeken worden maar uhhhh zou iedereen zou vriendelijk willen zijn een 2e stemrondje te doen ? We zakken een beetje in de percentages :?
Clubgenoot Mark Hees haalde vandaag remise tegen Erno, damclub Lelystad is dus aanwezig geweest bij de geslaagde poging van Erno, bij deze de felicitaties ook voor Erno )(heb ik 2 draadjes in 1)
Ik zal nog enkele malen vragen om te stemmen want het kan nog 54 dagen....
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

Rob, ik doe mijn best. Elke dag twee stemmen, 1 via privé en 1 via mijn werk.

Desondanks is Lelystad in de nek-aan-nek race met twee anderen iets afgezakt. Eerst op de 1e plaats, daarna naar de 2e plaats en nu zelfs op de 3e plek met 28% (nr 1 33%, nr 2 31%, gisteren waren de verschillen zelfs < 1%).

Dus nog even een tandje bij, Forum-lezers!
mountain

Post by mountain »

Jelmer, hardstikke bedankt hiervoor aan jou ligt het niet :D
Zelf stem ik ook iedere dag en motiveer ik mensen, ik zorg er op persoonlijk titel voor dat er iedere dag minimaal 10 stemmen binnen komen maar de andere kandidaten zijn kennelijk ook goed bezig.
Zoals Jelmer zegt kom op forum leden tandje er bij !
De race is uiteraard nog niet gelopen, de vakantie periode komt er nog aan in onze regio dus dan kunnen er nog verrassende dingen gebeuren wellicht....
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

Damclub Lelystad is weer terug van de 3e naar de 2e plek, maar de nr 1 (een popkoor) begint steeds verder uit te lopen.
Hoog tijd voor actie. Met enige schroom heb ik vandaag alle UPDB-leden aangeschreven waarvan ik een mailadres heb.
Eerder had ik alle DVSB-leden opgeroepen te gaan stemmen.
mountain

Post by mountain »

Jelmer, je bent echt geweldig bezig ! Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik er zelf niet genoeg aan zou doen.... (maar gelukkig weet ik dat ik ook mijn best doe om stemmen te winnen) Het popkoor achterhalen zou een prestatie van jewelste zijn maar des te leuker als het zou lukken, kom op forum leden, je mag iedere dag stemmen tot en met eind augustus. Help Lelystad naar de benodigde digitale klokken !
Hier nogmaals de link....
http://stichtingspecsaverssteunt.specsa ... tad_12330/
En uiteraard bedank ik ook al diegenen die hun stem al hebben uitgebracht !
Bert Aalberts

Post by Bert Aalberts »

Is de steun afhankelijk van het percentage stemmen of krijgen de nummers 1 en 2 evenveel?
Post Reply