Naar mijn mening maakt het niet uit of de zetten in de ontleding slagen of schuiven zijn, als ze maar automatisch zijn. Witte slagkeuzes zijn toegestaan, als ze maar winnen in alle varianten.
Automaat | 8x8 | T. Vermeulen 2010
Halfautomaat | 7x7 | T. Vermeulen 2010
In de Atlas van het Dammen van Gerhard Bakker staan er ook een aantal. Heb je die al?
Altijd leuk, een reactie van een 'nieuwkomer'! Zeker als hij ook zelf composities maakt...
Ik ken in de damwereld één T.Vermeulen van naam, namelijk Tim Vermeulen (jeugdspeler bij DUO).
Ben jij dat wellicht? Ik ben benieuwd! Je 7x7 heeft 1 illustere voorganger, namelijk Jans Wagter.
Altijd leuk, een reactie van een 'nieuwkomer'! Zeker als hij ook zelf composities maakt...
Ik ken in de damwereld één T.Vermeulen van naam, namelijk Tim Vermeulen (jeugdspeler bij DUO).
Ben jij dat wellicht? Ik ben benieuwd! Je 7x7 heeft 1 illustere voorganger, namelijk Jans Wagter.
J. Wagter / 1001 miniaturen 1939
Ja, dat ben ik.
Weet iemand misschien waar/of het boekje In de Werkplaats van de Problemist te koop is?
J. Wagter / 1001 miniaturen 1939
Ja, dat ben ik.
Weet iemand misschien waar/of het boekje In de Werkplaats van de Problemist te koop is?
Ik heb het ooit eens zomaar bij een DP gekregen. Leen de Rooij (de auteur) is heel benaderbaar, mail hem gewoon.
Lavreg wrote:In mijn onderzoekje naar Lacoönen en Coupes de Contraires kwam ik deze tegen.
Echt een volautomaat!
S. Yushkevich 2006
Waarom sterven dit soort topics zo snel af? Ach dat zal met mijn topic ook wel gebeuren ...
Dank voor je bijdrage, Lavreg. In mijn verzameling zat ie al, op naam van dezelfde auteur, maar met een andere publicatiedatum: Molodej Azerbaidjana, 17 april 1982.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen