Natuurlik wordt nog gevuld met verschillenden informatie.
Suggestions, bugmeldingen etc. zijn welkom.
Is het al bekend met hoeveel elektronische borden er gespeeld gaat worden en of de barrages in dezelfde uitzending (d.w.z. met dezelfde .pdn.gz files) geshowd gaan worden Alexander?A.Presman wrote:
Als goed zullen alle partijen (10 van mannen en 4 van vrouwen) uitgezonden worden.Piet Bouma wrote:Is het al bekend met hoeveel elektronische borden er gespeeld gaat worden en of de barrages in dezelfde uitzending (d.w.z. met dezelfde .pdn.gz files) geshowd gaan worden Alexander?A.Presman wrote:
Als dat niet echt duidelijk is, kan je met dat script van het NK Vrouwen (allgames Java) mogelijk niet echt uit de voeten.
De recentste dambolite.jar (ga dit even na via Wieger Wesselink) zal in ieder geval aan de java-applets gekoppeld moeten worden.A.Presman wrote:Als goed zullen alle partijen (10 van mannen en 4 van vrouwen) uitgezonden worden.Piet Bouma wrote:Is het al bekend met hoeveel elektronische borden er gespeeld gaat worden en of de barrages in dezelfde uitzending (d.w.z. met dezelfde .pdn.gz files) geshowd gaan worden Alexander?A.Presman wrote:
Als dat niet echt duidelijk is, kan je met dat script van het NK Vrouwen (allgames Java) mogelijk niet echt uit de voeten.
Ook barrages (dat zal natuurlijk een uitdaging voor de borden zijn).
In ieder geval er zal alles aan gedaan worden om de uitslagen en partijen zo snel mogelijk op de site laten zien.
Wat betreft Java applet, ik werd al afgeraden maar als dat niet goed zal gaan dan wordt het gewoon eruitgehaald.
Vrijdag 2 december moet er ook een groot stuk over Nina hebben gestaan in De Stentor. Helaas hoorde ik dit te laat om de krant nog aan te schaffen. Het artikel is nooit online gezet. Heeft iemand dit artikel nog toevallig?Hanco Elenbaas wrote:Een interview met Nina Hoekman uit Dagblad De Limburger van afgelopen zaterdag:
En nog een oud interview met Nina Hoekman, uit de Volkskrant van 13 november 2010:
Je kunt voor 95 cent de digitale versie van De Stentor van die dag aanschaffen Michel. http://stentor.ned.newsmemory.com/ Maar het is waarschijnlijk hetzelfde interview als dat in De Limburger.groenteboer wrote: Vrijdag 2 december moet er ook een groot stuk over Nina hebben gestaan in De Stentor. Helaas hoorde ik dit te laat om de krant nog aan te schaffen. Het artikel is nooit online gezet. Heeft iemand dit artikel nog toevallig?
Dankjewel voor de tip. Iemand zag mijn bericht op het forum en heeft me enkele uren geleden bevestigd dat het enige verschil de foto is.Hanco Elenbaas wrote:Je kunt voor 95 cent de digitale versie van De Stentor van die dag aanschaffen Michel. http://stentor.ned.newsmemory.com/ Maar het is waarschijnlijk hetzelfde interview als dat in De Limburger.groenteboer wrote: Vrijdag 2 december moet er ook een groot stuk over Nina hebben gestaan in De Stentor. Helaas hoorde ik dit te laat om de krant nog aan te schaffen. Het artikel is nooit online gezet. Heeft iemand dit artikel nog toevallig?