Ik zal proberen met enkele tussenstanden de ontwikkelingen hier door te geven. Momenteel heeft jeroen 1 partij in winst omgezet. het slachtoffer was Jacob Slump. De indruk van mij na een kleine 2 uur spelen is dat Jeroen op behoorlijk wat borden veel tijd gebruikt. Het gaat niet echt snel en dus zal de klok wel een probleem worden. Verder wel al een aantal behoorlijk goede standen, maar dat is niet zo verwonderlijk. volgende update rond half 6.groenteboer wrote:Is deze simultaan ook nog ergens ''live'' te volgen? (qua uitslagen ofzo)Dieter wrote:Straks de kloksimultaan van Jeroen van den Akker tegen 37 tegenstanders. L1 radio en wellicht ook TV zullen aanwezig zijn.

Brunssum Open 2011 Open NK
Re: Brunssum Open 2011 Open NK
-
Henk Stoop heeft vorige week de hele kloksimultaan al in Toernooibase gezet: Kloksimultaan Jeroen van den Akker. Als je een online verbinding hebt Dieter kun je zelf de uitslagen invoeren en wordt de tussenstand bijgewerkt. Ik zie dat Groenteboer de eerste uitslag al ingevuld heeft.Dieter wrote:Ik zal proberen met enkele tussenstanden de ontwikkelingen hier door te geven. Momenteel heeft jeroen 1 partij in winst omgezet. het slachtoffer was Jacob Slump. De indruk van mij na een kleine 2 uur spelen is dat Jeroen op behoorlijk wat borden veel tijd gebruikt. Het gaat niet echt snel en dus zal de klok wel een probleem worden. Verder wel al een aantal behoorlijk goede standen, maar dat is niet zo verwonderlijk. volgende update rond half 6.groenteboer wrote:Is deze simultaan ook nog ergens ''live'' te volgen? (qua uitslagen ofzo)Dieter wrote:Straks de kloksimultaan van Jeroen van den Akker tegen 37 tegenstanders. L1 radio en wellicht ook TV zullen aanwezig zijn.
Heel simpel inloggen in Toernooibase, opvragen toernooi en uitslag invullen.
Je zou zelfs de gespeelde partijen in kunnen voeren. Als Henk er is of Tijn, dan zouden die dat ook kunnen doen.

https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Na 2 uur 25 spelen is de stand 4-0 Jan heijnen was de tweede kansloze verliezer.
Zeker zeven andere partijen staan dermate slecht dat verlies een kwestie van tijd is. Bram Verhoef zou wel eens de eerste kunnen zijn die een puntje gaat scoren.
Leuk om te zien is dat Stella van Buren de grootmeester flink aan het denken heeft gekregen, met nog een kwartiertje over wordt het lastig voor Jeroen. Lacroix, Eggens, Treur hebben zeer spannende standen, voorzichtigheid is hier geboden.
volgende update over een half uurtje
Zeker zeven andere partijen staan dermate slecht dat verlies een kwestie van tijd is. Bram Verhoef zou wel eens de eerste kunnen zijn die een puntje gaat scoren.
Leuk om te zien is dat Stella van Buren de grootmeester flink aan het denken heeft gekregen, met nog een kwartiertje over wordt het lastig voor Jeroen. Lacroix, Eggens, Treur hebben zeer spannende standen, voorzichtigheid is hier geboden.
volgende update over een half uurtje
Inmiddels is door nederlagen van Bé Eggens, Jan Schoenmakers en Stella van Buuren de stand opgelopen naar 10-0 voor Jeroen.
Wat mij opvalt (in vergelijk met andere kloksimultaans) is dat Jeroen voor mijn gevoel veel tijd gebruikt.
Piet, partijen invoeren zal wellicht later gebeuren. We moeten nu letterlijk voor elke seconde die we online zijn betalen. Een beter systeem is in deze speelzaal (waarschijnlijk) niet mogelijk.
Martijn van Gortel.
Wat mij opvalt (in vergelijk met andere kloksimultaans) is dat Jeroen voor mijn gevoel veel tijd gebruikt.
Piet, partijen invoeren zal wellicht later gebeuren. We moeten nu letterlijk voor elke seconde die we online zijn betalen. Een beter systeem is in deze speelzaal (waarschijnlijk) niet mogelijk.
Martijn van Gortel.
-
- Real name: Michel Stempher
zozo. Bé Eggens een nulletje. Das een 1e stap op weg naar het wereldrecord.
-
Tijn,Dieter wrote:Inmiddels is door nederlagen van Bé Eggens, Jan Schoenmakers en Stella van Buuren de stand opgelopen naar 10-0 voor Jeroen.
Martijn van Gortel.
Via de gratis programma's EntryDambo (Wieger Wesselink) of Dam 2.2 (Harm Jetten) kun je offline partijen makkelijk invoeren en in .pdn opslaan. Als je me dan periodiek of na afloop die .pdn toezend, kan ik ze wel makkelijk in Toernooibase zetten.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Intussen is de stand opgelopen naar 18-0. Voor een geslaagde recordpoging zijn 52 punten gevraagd dus nog 34 te gaan.
De tijdsdruk in combinatie met gering aantal zetten zal het komende half uur gevolgen hebben voor het scoreverloop denk ik zo. Jeroen maakt overigens een ontspannen indruk.
De tijdsdruk in combinatie met gering aantal zetten zal het komende half uur gevolgen hebben voor het scoreverloop denk ik zo. Jeroen maakt overigens een ontspannen indruk.
Na 20-0 komen er vijf remises: Verhoef, Maertzdorf, Cardozo, Eddy Janssen en Dre Verheggen. En een kloknederlaag tegen Ludy Brink.
Waarom die nederlaag is onduidelijk. Met ongeveer 32 zetten op de klok valt de vlag en Jeroen heeft zijn tegenstander nog geen hand gegeven. Ludy wacht al een tijdje.
Valere Hermans zou wel eens de tweede overwinnaar kunnen worden. het is nog een hele opgave voor Jeroen.
Wie kan Dre Verheggen even toevoegen op Toernooibase, ik moet weer snel terug de zaal in
Waarom die nederlaag is onduidelijk. Met ongeveer 32 zetten op de klok valt de vlag en Jeroen heeft zijn tegenstander nog geen hand gegeven. Ludy wacht al een tijdje.
Valere Hermans zou wel eens de tweede overwinnaar kunnen worden. het is nog een hele opgave voor Jeroen.
Wie kan Dre Verheggen even toevoegen op Toernooibase, ik moet weer snel terug de zaal in
-
Okay, Dré Verheggen even toegevoegd.Dieter wrote:Na 20-0 komen er vijf remises: Verhoef, Maertzdorf, Cardozo, Eddy Janssen en Dre Verheggen. En een kloknederlaag tegen Ludy Brink.
Kan iemand de uitslag van Rozenboom wijzigen? Moet 1-1 zijn.
Lukt mij (a-technisch) weer eens niet.
Bedankt.
Tijn.
Bedankt.
Tijn.
-
Aangepast. Moet bij correctie wedstrijdprogramma/uitslagen (net boven uploaden foto's) Tijn.Dieter wrote:Kan iemand de uitslag van Rozenboom wijzigen? Moet 1-1 zijn.
Bedankt.
Tijn.
Thanks!
Inmiddels 46-12 en nog 8 partijen bezig.
Tijn.
Inmiddels 46-12 en nog 8 partijen bezig.
Tijn.
Jeroen heeft er nog 5 te gaan. Zijn daar tijdnoodpartijen bij? Zo nietr dan moet het gaan lukken.
Door een overwinning op Jitse Slump heeft Jeroen, op het bord waar ook de openingszet werd verricht, het record verbroken!
Jeroen, gefeliciteerd!!!
Tijn.
Jeroen, gefeliciteerd!!!
Tijn.
Jeroen, gefeliciteerd. Zeer mooie prestatie