Piet Bouma krijgt propagandaprijs

Hanco Elenbaas

Re: Piet Bouma krijgt propagandaprijs

Post by Hanco Elenbaas »

Alex wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Heeft Klaas Bor die prijs ook al eens ontvangen?
Waarom? Klaas wordt er volgens mij voor betaald om die partijen in te voeren en voor Piet is het allemaal LWOP.
Zonder alle inspanningen van Klaas zouden grote gedeelten van Toernooibase nu niet beschikbaar zijn. Het is te hopen dat Klaas nog lang wil doorgaan met zijn werkzaamheden, net als bijvoorbeeld Piet Lauwen. Of men daar dan voor betaald krijgt of niet doet weinig terzake.
Alex

Post by Alex »

Hanco Elenbaas wrote:
Alex wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Heeft Klaas Bor die prijs ook al eens ontvangen?
Waarom? Klaas wordt er volgens mij voor betaald om die partijen in te voeren en voor Piet is het allemaal LWOP.
Zonder alle inspanningen van Klaas zouden grote gedeelten van Toernooibase nu niet beschikbaar zijn. Het is te hopen dat Klaas nog lang wil doorgaan met zijn werkzaamheden, net als bijvoorbeeld Piet Lauwen. Of men daar dan voor betaald krijgt of niet doet weinig terzake.
Piet heeft o.a. Klaas genoemd in zijn dankwoord:
Tijdens de bondsraadsvergadering van zaterdag 25 juni ontving Piet Bouma de KNDB Promotie- en vernieuwingsprijs 2010 voor zijn niet aflatende inspanningen voor het door hem opgezette http://toernooibase.kndb.nl en de hoog gewaardeerde nieuwsberichten die hij er vorig jaar introduceerde.
In zijn dankwoord benadrukte Bouma dat Toernooibase niet zonder de hulp van vele andere vrijwilligers zou kunnen bestaan en bedankte Geb Kos, Toby Hage, Johan Teake Dekker, Hendrik Veenstra, Paul Wijninga, Danny Staal, Jan Masselink, Alexander Presman, Klaas Bor, Wieger Wesselink, Huub van de Wetering en Gerard de Groot in het bijzonder voor hun bijdrage.
Bouma: 'IT is heel belangrijk en de mensen die het doen blijven achter de schermen. Ik vind dat deze prijs daarom ook voor hen is.'
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Dat heb ik gezien Alex, maar mijn vraag was of Klaas die prijs van Piet ook al eens ontvangen heeft. :wink:
Alex

Post by Alex »

Hanco Elenbaas wrote:Dat heb ik gezien Alex, maar mijn vraag was of Klaas die prijs van Piet ook al eens ontvangen heeft. :wink:
En daarop zei ik dat dat niet nodig is, voor iets waar je voor betaald wordt en ook nog 's met een aantal anderen doet (want alle partijen zelf invoeren, lijkt me onmogelijk). Anders verdienen 17 miljoen mensen een prijs...
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Alex wrote: (want alle partijen zelf invoeren, lijkt me onmogelijk)
Klaas is in staat gebleken tot prestaties die voor gewone stervelingen als jij onmogelijk lijken. Daarom verdient behalve Piet ook Klaas een prijs, temeer daar er nog nooit een onvertogen woord uit Klaas' mond gehoord is nadat Piet's Toernooibase hem beroofde van een aanzienlijk deel van zijn inkomsten. :(
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

gefeliciteerd Piet! Beter laat dan nooit. :P
Post Reply