Piet Bouma krijgt propagandaprijs

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Piet Bouma krijgt propagandaprijs

Post by Kosmos »

27-06-2011: KNDB Promotie- en vernieuwingsprijs voor Piet Bouma (van de KNDB-site)
Tijdens de bondsraadsvergadering van zaterdag 25 juni ontving Piet Bouma de KNDB Promotie- en vernieuwingsprijs 2010 voor zijn niet aflatende inspanningen voor het door hem opgezette http://toernooibase.kndb.nl en de hoog gewaardeerde nieuwsberichten die hij er vorig jaar introduceerde.
In zijn dankwoord benadrukte Bouma dat Toernooibase niet zonder de hulp van vele andere vrijwilligers zou kunnen bestaan en bedankte Geb Kos, Toby Hage, Johan Teake Dekker, Hendrik Veenstra, Paul Wijninga, Danny Staal, Jan Masselink, Alexander Presman, Klaas Bor, Wieger Wesselink, Huub van de Wetering en Gerard de Groot in het bijzonder voor hun bijdrage.
Bouma: 'IT is heel belangrijk en de mensen die het doen blijven achter de schermen. Ik vind dat deze prijs daarom ook voor hen is.'
Zelf was me ook al opgevallen dat er bijna dagelijks nieuwsfeitjes met foto op Toernooibase staan. Toernooibase is dan ook uitstekende PR voor de damwereld. Gefeliciteerd, Piet!
Heaven is no location, but a state of mind
Alex

Re: Piet Bouma krijgt propagandaprijs

Post by Alex »

Kosmos wrote:27-06-2011: KNDB Promotie- en vernieuwingsprijs voor Piet Bouma (van de KNDB-site)
Tijdens de bondsraadsvergadering van zaterdag 25 juni ontving Piet Bouma de KNDB Promotie- en vernieuwingsprijs 2010 voor zijn niet aflatende inspanningen voor het door hem opgezette http://toernooibase.kndb.nl en de hoog gewaardeerde nieuwsberichten die hij er vorig jaar introduceerde.
In zijn dankwoord benadrukte Bouma dat Toernooibase niet zonder de hulp van vele andere vrijwilligers zou kunnen bestaan en bedankte Geb Kos, Toby Hage, Johan Teake Dekker, Hendrik Veenstra, Paul Wijninga, Danny Staal, Jan Masselink, Alexander Presman, Klaas Bor, Wieger Wesselink, Huub van de Wetering en Gerard de Groot in het bijzonder voor hun bijdrage.
Bouma: 'IT is heel belangrijk en de mensen die het doen blijven achter de schermen. Ik vind dat deze prijs daarom ook voor hen is.'
Zelf was me ook al opgevallen dat er bijna dagelijks nieuwsfeitjes met foto op Toernooibase staan. Toernooibase is dan ook uitstekende PR voor de damwereld. Gefeliciteerd, Piet!
Wat zouden we zonder ToernooiBase moeten?

Gefeliciteerd, Piet! En ga nog lang zo door, maar uiteraard kan dat alleen als wij hem helpen.
Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp »

Gefeliciteerd Piet!

Een uitstekende keuze van de bond.
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl
Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen »

Proficiat Piet.
Absoluut terecht! Dat je die prijs niet eerder gehregen hebt?!
En zoals Alex al zegt: wat zouden we zonder Toernooibase moeten?
Wieger Wesselink

Post by Wieger Wesselink »

Gefeliciteerd Piet! Er is geen twijfel mogelijk dat deze prijs jou toekomt.
hendrikv
Real name: Hendrik Veenstra

Post by hendrikv »

Gefeliciteerd Piet. Had eigenlijk ook wel een internationale prijs kunnen zijn, want volgens mij geniet heel de wereld van jouw creatie en inzet!
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Dankjewel voor de felicitaties.

Van mijn kant een bedankje aan de dik 500 gebruikers, die (de een wat meer dan de ander) invoer in Toernooibase doen. Want dat is natuurlijk de basisgedachte, dat iedereen (met de juiste rechten) toernooien, uitslagen, partijen e.d. kan invoeren.
Dus die prijs is eigenlijk voor jullie (die 500) allemaal!

Ook een bedankje aan degenen die via e-mail een felicitatie stuurden.
Eén zinsnede van iemand die ik hogelijk waardeer:
“Niet naast je schoenen gaan lopen.” :D

Laat ik dat dan ook maar niet doen. Er kan nog zoveel verbeterd, aangepast en uitgebreid worden. :oops:
Last edited by Piet Bouma on Mon Jun 27, 2011 22:44, edited 1 time in total.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Rein Halbersma

Post by Rein Halbersma »

Piet Bouma wrote:Dankjewel voor de felicitaties.

Van mijn kant een bedankje aan de dik 500 gebruikers, die (de een wat meer dan de ander) invoer in Toernooibase doen. Want dat is natuurlijk de basisgedachte, dat iedereen (met de juiste rechten) toernooien, uitslagen, partijen e.d. kan invoeren.
Dus die prijs is eigenlijk voor jullie (die 500) allemaal!

Ook een bedankje aan degenen die via e-mail een felicitatie stuurden.
Eén zinsnede van iemand die ik hogelijk waardeer:
“Niet naast je schoenen gaan lopen.” :D

Laten ik dat dan ook maar niet doen. Er kan nog zoveel verbeterd, aangepast en uitgebreid worden. :oops:
Piet: van harte met je prijs! Dat mailtje was zeker van Harm Wiersma? ;-)
Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens »

Piet, proficiat, deze prijs is dik verdiend!
Sinds een maand start mijn Internet standaard met Toernooibase (was voorheen dit Forum), want er is inderdaad elke dag wel iets nieuws te lezen.
Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter »

Jelmer Martens wrote:Piet, proficiat, deze prijs is dik verdiend!
Sinds een maand start mijn Internet standaard met Toernooibase (was voorheen dit Forum), want er is inderdaad elke dag wel iets nieuws te lezen.
Tip: je kunt je browser met meerdere pagina's tegelijk openen. Of gebruik je nog IE 6.0 :)

Verder sluit ik me aan bij de voorgaande sprekers. Gefeliciteerd Piet, je hebt de prijs dik verdiend!
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

De promotieprijs was me even ontgaan. Alsnog van harte gefeliciteerd met deze erkenning die meer dan zeer terecht is, Piet!

Dankzij de inzet van jou is iedere dammer op de wereld nu verwend met zeer actuele berichten + uitslagen. Ik heb de tijd van vóór Toernooibase niet echt gekend (sinds 2005 dam ik wedstrijden en vanaf 2007 ofzo ben ik me gaan verdiepen in ander damnieuws) dus ik weet niet beter. Maar als ik lees over de verhalen dat men de uitslagen maar uit de krant of iets dergelijks moest vissen, vele maanden later soms, besef ik dat Toernooibase een zeker niet vanzelfsprekende luxe is die dankzij jou op de wereld is gezet!
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Ook van mij felicitaties. Toernooibase is een enorm lichtpunt in een duistere wereld. Een luxe gratis voorziening. Volgend jaar mag Piet van mij weer gehuldigd worden voor de definitieve versie van back to basics.
Theo Dijkstra

Post by Theo Dijkstra »

Gefeliciteerd Piet! Zeer terecht.
Nu nog de formele bestuurlijke KNDB verantwoordelijkheid -waar we al jaren op aandringen- voor toernooibase en damserver. Kom op bobo's. internet behoort juist een speerpunt te zijn, in plaats van een bestuurslid "buitenlandse zaken" :lol: .
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Gefeliciteerd Piet.

Heeft Klaas Bor die prijs ook al eens ontvangen?
Alex

Post by Alex »

Hanco Elenbaas wrote:Heeft Klaas Bor die prijs ook al eens ontvangen?
Waarom? Klaas wordt er volgens mij voor betaald om die partijen in te voeren en voor Piet is het allemaal LWOP.
Post Reply