Opmerkelijk. Doumesh mist 74....37-10 enz.
Die is er toch: Laura verzuimt zichzelf een aantal zetten later winstkansen te geven, en lijkt in plaats daarvan op een verloren eindspel af te stevenen.Eric van Dusseldorp wrote:
Nina heeft bijna zonder nadenken een combinatie genomen die haar geen enkele winstkans biedt. Het grappige is, dat er eigenlijk geen variant te bedenken is, waarin wit het nog fout kan doen. Zwart is trouwens aan zet.
Kennelijk? Mijn diagnose luidt dat wit er per ongeluk in terecht is gekomen. Als de Mysticus nou zoiets zou presteren.... ja, dan denk ik aan voorbereiding, maar dit lijkt me meer improvisatie.Eric van Dusseldorp wrote:
Wit Laura Timmerman - Zwart: Nina Hoekman
De stand na 9. 32-27!? is nog maar één keer eerder voorgekomen volgens Turbo Dambase.
De stand na 10. 37-32!? ook maar één keer, maar dan in een heel andere partij en een andere opening.
De stand na 12. 21-26 is gloednieuw.
Kennelijk heeft de witspeelster deze variant thuis voorbereid of ergens uit een analyse gehaald. Verrassend.
Dank voor de aanpassing. Men dient nu eerst zich te registreren en dat houdt de vieze mannetjes gelukkig weg.jati2000 wrote:Wordt aan gepast door GebKosmos wrote:Er wordt weer een open riool gemaakt van de chatbox.
Heel irritant dat je anoniem in kan loggen. Ik vind dat de oraganisatie haar verantwoordelijkheid moet nemen en de speelsters hoort te beschermen tegen zulke onbeschaafde praktijken.
Naïef om steeds maar weer toe te staan dat mensen anoniem de chatbox kunnen misbruiken.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...
Laat ze inloggen via de geregistreerde naam bij Toernooibase, een simpele oplossing.