Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
- Hanco Elenbaas
Dank je dam'right, vlakbij Rotterdam, eindelijk kan ik mijn Feyenoord-shirt veilig aandoen!dam'right wrote:In een andere thread werd ik ervan beticht geen humor te hebben.
De onnozelen ! Door deze lollige, maar wel degelijk waar bedoelde
toezegging, hoop ik een en ander te hebben ontkracht. Als iemand mij
kan vertellen hoe ik Sijbrands kan bereiken , ga ik het in gang zetten.
En, hoewel ik het eigenlijk niet mag zeggen, ik ben Hanco-fan.
Ton Sijbrands woont samen met Hettie Hilberts
in De Kogge 15
1398 CE Muiden
tel/fax 0294 - 261724
Gironummer 11708
Maar vinden behalve Guest ook Eric, Dieter en Bert het goed om het bij jou te houden? Paul Sier wil ook nog sponsoren heb ik begrepen.
Moet ik alleen mijn planning omzetten want was graag op de 17e bij het NK geweest. Als de locatie van dam'right garant staat voor een goede promotie van de match ben ik akkoord.Hanco Elenbaas wrote:Dank je dam'right, vlakbij Rotterdam, eindelijk kan ik mijn Feyenoord-shirt veilig aandoen!dam'right wrote:In een andere thread werd ik ervan beticht geen humor te hebben.
De onnozelen ! Door deze lollige, maar wel degelijk waar bedoelde
toezegging, hoop ik een en ander te hebben ontkracht. Als iemand mij
kan vertellen hoe ik Sijbrands kan bereiken , ga ik het in gang zetten.
En, hoewel ik het eigenlijk niet mag zeggen, ik ben Hanco-fan.
Ton Sijbrands woont samen met Hettie Hilberts
in De Kogge 15
1398 CE Muiden
tel/fax 0294 - 261724
Gironummer 11708
Maar vinden behalve Guest ook Eric, Dieter en Bert het goed om het bij jou te houden? Paul Sier wil ook nog sponsoren heb ik begrepen.
Mooi dat Paul ook meedoet.
Nu wel een beslissing nemen zodat we de promotie van de match ter hand kunnen nemen.
-
Dam'right, je neemt de zaak wel iets te snel over.dam'right wrote:Goed, ik zal proberen Sijbrands te strikken , en daarnaast moet ik een locatie regelen natuurlijk. Dat zou de datum kunnen beinvloeden.
Zullen we eerst een datum prikken, zodat ik aan de slag kan?
De 17e tijdens de slotronde van het NK is publicitair gezien ideaal. Als de tweekamp ergens in Zuid-Holland wordt gehouden in een clublokaal, los van een hoofdactiviteit, op een plek die bovendien slecht te bereiken is met het openbaar vervoer, dan verwacht ik toch niet zoveel toeschouwers. Op de 17e zullen er veel zijn, onder het mom van de slotronde en de prijsuitreiking bijwonen.
Ik zou graag zien dat je je 'voegt'; het idee van Ton Sijbrands als commentator is natuurlijk fantastisch.
Of heb je toch een héél mooi idee om de tweekamp in je woonplaats te promoten, minstens gelijkwaardig aan de 17e in het Koelhuis?
En in hoeverre is de toezegging van Paul Sier concreet, Hanco? Heeft hij nog bijzondere wensen?
Zijn er nog meer sponsors?
Last edited by Eric van Dusseldorp on Tue Mar 30, 2004 10:16, edited 1 time in total.
laatste ronde NK. zou natuurlijk wel ideaal zijn!! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Ja, jullie hebben gelijk. 17 april is een perfecte gelegenheid. Alleen ben ik
dan zelf verhinderd. Maar om de damsport eindelijk weer eens te promoten zal ik mijn eigen belang opzij zetten , en gaat de sponsoring
gewoon door. Alleen zou ik dan iemand anders willen vragen om
Sijbrands te regelen. Misschien iets voor jou , Eric ?
Wat er waar is van het sponsorschap van Paul Sier is mij niet duidelijk.
dan zelf verhinderd. Maar om de damsport eindelijk weer eens te promoten zal ik mijn eigen belang opzij zetten , en gaat de sponsoring
gewoon door. Alleen zou ik dan iemand anders willen vragen om
Wat er waar is van het sponsorschap van Paul Sier is mij niet duidelijk.
-
Hier kleven wel wat praktische bezwaren aan. Bijvoorbeeld: de match gaat op het laatste moment niet door. Ton wil zijn geld en ik ben verantwoordelijk. Het idee is prachtig, maar deze verantwoordelijkheid zou ik naar jou willen terugschuiven. Betekent het trouwens dat je -ook als het Sijbrands-plan niet lukt- bereid bent sowieso 150 euro te fourneren als extra prijzengeld?dam'right wrote: Alleen zou ik dan iemand anders willen vragen om
Ik zorg zelf wel voor één of twee flessen champagne (nou ja, het Spaanse Freixenet, goed genoeg voor dit gezelschap incluis mezelf). Gewoon een goed glas, na afloop, voor alle betrokkenen.
-