Van toernooibase:
17-09-2010 Nationale Competitie ook op iPad/iPhone.
Vandaag is er een speciale applicatie Dam-wijs uitgekomen voor de iPad/iPhone. Bezitters van deze ultramoderne apparatuur kunnen met deze app een partijtje dammen. Bijzonder is ook dat ontwikkelaar Marcel Nijman een interface gemaakt heeft naar de Nationale Competitie in Toernooibase. De uitslagen kunnen daarmee makkelijk worden opgevraagd en ingevoerde partijen kunnen op de iPad/iPhone worden afgespeeld. De app kost in de iTune-store € 3,99.
Ik heb de applet (betaald en) getest. Schrikbarend slecht speelniveau, na een zet of 10 begint de applet schijven weg te geven. Ik hoop dat er snel een sterkere versie als update komt. De link naar de NC bevat slechts informatie over clubs en de eindstanden van 2009/2010. Voorlopig niet aan te raden.

Iphone / Ipod dam applet
-
Re: Iphone / Ipod dam applet
Op een andere plek op dit forum (viewtopic.php?f=53&t=2939) staat een boodschap van de ontwikkelaar Mikkeltje. Misschien dat je hem (mogelijk leest hij het hier ook wel) feedback kunt geven.mikkeltje wrote:Van toernooibase:
Vandaag is er een speciale applicatie Dam-wijs uitgekomen voor de iPad/iPhone. Bezitters van deze ultramoderne apparatuur kunnen met deze app een partijtje dammen. Bijzonder is ook dat ontwikkelaar Marcel Nijman een interface gemaakt heeft naar de Nationale Competitie in Toernooibase. De uitslagen kunnen daarmee makkelijk worden opgevraagd en ingevoerde partijen kunnen op de iPad/iPhone worden afgespeeld. De app kost in de iTune-store € 3,99.
Ik heb de applet (betaald en) getest. Schrikbarend slecht speelniveau, na een zet of 10 begint de applet schijven weg te geven. Ik hoop dat er snel een sterkere versie als update komt. De link naar de NC bevat slechts informatie over clubs en de eindstanden van 2009/2010. Voorlopig niet aan te raden.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Re: Iphone / Ipod dam applet
Er is ook een app voor iphone om te dammen tegen het programma of gewoon met twee personen tegen elkaar. handg als vervanger voor het zakdambordje om onderweg naar wedstrijden tegen elkaar te dammen.Piet Bouma wrote:Op een andere plek op dit forum (viewtopic.php?f=53&t=2939) staat een boodschap van de ontwikkelaar Mikkeltje. Misschien dat je hem (mogelijk leest hij het hier ook wel) feedback kunt geven.mikkeltje wrote:Van toernooibase:
gewoon dammen vragen en dan kiezen voor het gratis applet 10x10 checkers Free