Bommelding tijdens damwedstrijd!
- Arjen de Mooij
- Eric Sanders
Bewijzen dat het onzin is, is bijna even onmogelijk als bewijzen dat god niet bestaat.Arjen de Mooij wrote:Wat voor bewijs heb jij dat het onzin is?
Maar als je de website van die Icke bestudeert, dan kom je toch een heleboel trucjes tegen die soortgelijke lieden gebruiken, die weer hele andere samenzweringen zien. Hij is de boodschapper, gezonden door de spirituele wereld, wij worden met z'n allen domgehouden, er zijn een paar machthebbers die alle touwtjes in handen hebben. Hij haalt er nog wat afrikaanse stammen bij en de inca's komen nog om de hoek kijken.
Je zult mij niet horen zeggen dat het onzin is, maar ik neig er vooralsnog naar te geloven dat het een charlatan is.
Maar we blijven open-minded.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Arjen de Mooij
- Eric Sanders
Een totaal onbekende "denker": zei ooit:
En zo denk ik er ook over.huis tuin en keuken filosoof wrote:Mij lijkt het dat je een absolute waarheid niet kunt herkennen. Iets wat je op welke manier dan ook waarneemt kan altijd een projectie zijn van iets waarvan wij niet in staat zijn het te herkennen.
Alle waarheden die we hebben zijn relatief, binnen een zelfgeschetst kader.
De enige absolute waarheid die ik aanneem is: 'er is niet niets'. Verder ben ik nog niet gekomen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Arjen de Mooij
- Hanco Elenbaas
Re: 123
Spa blauw afgewisseld met Spa rood.Dominique wrote:Nee, dat valt nog al mee. Wat voor spul gebruik jij om drie uur 's nachts Hanco?
Laat even weten, want dat wil ik ook wel hebben..........
Vannacht zal ik jullie wat links naar 'bewijzen' geven.
spa blauw in combinatie met spa rood? [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] wel een beetje een afknapper hoor. ik had toch zeker iets sterkers verw8 [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Re: 123
Nooit gedaan, die combinatie. Bedankt voor de info, ik ga gelijk aan de slag!Hanco Elenbaas wrote:Spa blauw afgewisseld met Spa rood.Dominique wrote:Nee, dat valt nog al mee. Wat voor spul gebruik jij om drie uur 's nachts Hanco?
Laat even weten, want dat wil ik ook wel hebben..........
Vannacht zal ik jullie wat links naar 'bewijzen' geven.
Illuminati
Op Ktar zijn de Illuminati en hun reptielvrienden er gelukkig nooit ingekomen!
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ik heb ooit bij filosofie geleerd dat vormen wel abslotute waarheden zijn volgens mij...Eric Sanders wrote:Een totaal onbekende "denker": zei ooit:
En zo denk ik er ook over.huis tuin en keuken filosoof wrote:Mij lijkt het dat je een absolute waarheid niet kunt herkennen. Iets wat je op welke manier dan ook waarneemt kan altijd een projectie zijn van iets waarvan wij niet in staat zijn het te herkennen.
Alle waarheden die we hebben zijn relatief, binnen een zelfgeschetst kader.
De enige absolute waarheid die ik aanneem is: 'er is niet niets'. Verder ben ik nog niet gekomen.
- Arjen de Mooij
-
Het idee was geloof ik een of andere gedachte van 2 mensen die hun hele leven al in een grot geketend zitten en alleen schaduwen zien. Als één van de twee naar boven zou gaan en de wereld in kleur zou zien zou hij dat niet uit kunnen leggen. Daar had het ergens mee te maken.Arjen de Mooij wrote:Dat je ze hebt moeten leren bewijst al dat ze niet absoluut zijn.
- Hanco Elenbaas
Ik heb wel eens een filmpje gezien met een Reptilian op het net, maar dat is natuurlijk geen bewijs. Her en der zijn afbeeldingen te vinden.Arjen de Mooij wrote:Jongens, niet gelijk Hanco afkraken.
Ik ben serieus geinteresseerd in z'n beweringen. Hanco, mail me eens (arjen@penguinpowered.nl). Zijn er ook foto's bekend van deze reptielachtigen (waarom zijn het trouwens reptielachtigen, zijn ze oorspronkelijk aardlingen of komen ze van een andere planeet (dan is het weer opvallend dat het reptielachtigen zijn, omdat deze op onze planeet wonen).
En waarom vinden ze het zo interessant om de mens te overheersen?
In de aarde leven niet shape-shiftende Reptilians. Over de hele wereld duiken de verhalen op. Het Australische blad Nexus, het Californische The Spectrum, het Nederlandse Evolutiesprong. Credo Mutwa, Jim Marrs, David Icke, Barbara Hand Clow, Red Elk, Stewart A. Swerdlow, Al Bielek, etc. geven veel informatie.
Bewijs zou geleverd kunnen worden tijdens een procedure voor het Internationaal Gerechtshof in Den Haag, maar rond de tijd van de moord op Fortuyn hebben de Verenigde Staten al laten weten dat Amerikanen die daar aangeklaagd worden, desnoods via een inval in Nederland zullen worden bevrijd. Dus een proces tegen Henry Kissinger of de Reptilians kunnen we voorlopig vergeten.
Vreemd is ook dat als Engelse en Nederlandse roddelbladen iets onwaars over onze koninklijke hoogheden schrijven, ze achter elkaar een proces aan de broek krijgen. En die roddels zijn toch heel wat onschuldiger dan de beschuldigingen van Icke, Credo Mutwa en Red Elk.
Zecharia Sitchin, een Amerikaanse Rus, heeft talloze Sumerische kleitabletten vertaald, die het verhaal vertellen van de Anunaki van de planeet Nibiru, 'Planet X', die via genetische manipulatie de hedendaagse mens zouden hebben gecreëerd. Hun kinderen bij die mensen, 'halfgoden', werden de koningen en via bloedlijnen zijn dat nog steeds onze koningen en leiders.
Een kennis bestudeert de geschiedenis van de Drago's, Lizards en Reptilians.
Hij schreef me kort geleden:
Heb gekeken naar The Reptile. Naast dat het een leuke film is, was het ook interessant. De Star monster in de film had niet zoveel met een Dracula variant te maken. Ook al zie ik waarom dit gezegd werd. Het beet ook in de nek, maar zoog niet het bloed uit haar slachtoffers om zich te voeden. De slachtoffers stierven wel, echter door de giftige beet. Het monster 'shape-shifts' tussen menselijk en serpent-like forms. Het wisselt ook eenmaal per jaar van huid. In zijn reptielenvorm is het nogal agressief.
De film verwijst naar de Ourang Sancto in Borneo. Vrijvertaald zal dit Heilige mensen betekenen. In de religieuze ontstaansgechiedenis van Borneo, of de Dayaks in het bijzonder zie je veel Reptilian referenties. En een begin van de aarde die veel overeenkomsten heeft met de Sumeriers van Icke en consorten.
Volgens de legende van de Dayaks is het allemaal begonnen met Ara en Irik, die als vogels zweefden boven een eindeloze oceaan. Zij creeerden vervolgens hemel en aarde, en vormden de mens uit de aarde, en gaf hen leven door hun luide vogelstem.
Dit verhaal vertoont dus duidelijke parallellen met de Anunaki.
Ook het fenomeen van shapeshiften komt in de folklore voor. Het belangrijkste verhaal hier is wel het verhaal van Hkun Ai. Hkun Ai was een mythische held die getrouwd was met de Dragon-woman Naga. De meeste tijd hield Naga haar menselijke vorm. Echter tijdens het Draken water festival nam zij haar serpent-like vorm aan.
Hkun Ai kon na verloop van tijd niet meer goed tegen het shapeshifting gedrag van zijn vrouw en besloot haar te verlaten. Vlak voor dat hij vertrok gaf Naga hem een ei. Het ei produceerde een prachtig mannelijk mensenkind. Hkun Ai voedde het kind met veel aandacht en wijsheid op, en het kind werd later bekend als een belangrijke en machtige koning, Tung Hkan.
Arizona Wilder was ik al tegengekomen in Icke's Biggest Secret, en een aantal weken geleden was er een interview met haar bij Larry King. Fascinerend verhaal inderdaad.
Haar beweringen over zaken en personen zijn op zijn minst heel erg bizar. En dat maakt het soms moeilijk te geloven. Maar als we de culturele geschiedenis induiken vinden we oneindig veel verwijzingen en aanwijzingen die minstens zo bizar zijn, maar wel geloofd worden. De simpelste bizarre verwijzing is natuurlijk de wederopstanding van Christus. Wordt zondermeer gelooft, maar zodra jij of ik hetzelfde truukje uithalen hebben we een zeer groot probleem.
Vwb reptilians zijn er nog veel meer aanwijzingen te vinden binnen alle belangrijke oude beschavingen en religies. De Nagas uit India, de Annunaki uit Sumerie/Egypte, Ravan uit China, de aleerder aangehaalde Dayaks, de Europese draken (Pendragons uit Engeland), etc. Niemand reageert erop omdat het nou eenmaal het voorstellingsniveau te boven gaat.
Ik heb geen bewijs voor hun aanwezigheid binnen onze tijd, anders dan de verwijzingen van Icke, Mutwa en dergelijke. Echter heb ook geen bewijs gevonden dat de Reptilians na verloop van tijd de aarde weer hebben verlaten. Alles wijst er juist op dat ze nog steeds aanwezig zijn, en waarschijnlijk onder de grond, of onder water. Dat zou bijvoorbeeld kunnen verklaren waarom in de Europese folklore draken altijd in grotten woonden, en waarom de Nazi's met hun Ahnenerbe zich vooral richtten op een specifiek gebied op de Noordpool. Een gebied overigens waar nog steeds een vliegverbod heerst.
Ik vind ook weinig sympathie, en je hebt gelijk daarom gaat het gestaag door. Ben ook niet van plan om 'gelijk' te willen krijgen. Is niet mijn taak. Heb wel een weblog geopend waar ik met een knipoog stukjes plaats over dit onderwerp. Kijk maar een keer als je tijd hebt: http://ravan.punt.nl .
Ik heb hier nog een zeer aardige documentaire reeks op DVD van Richard Metzger. De serie is door de BBC verboden, maar nu uiteindelijk wel op DVD verkrijgbaar bij R. Metzger. Hij praat onder andere over het Montauk project.
Heb inmiddels het interview met Credo Mutwa gelezen. Zeer interessant. En bevestigt globaal het idee dat de hele wereld infected is. Een aantal dingen vielen me op, twee daarvan die wellicht wat vergezocht zijn wil ik je niet onthouden.
De eerste is dat Credo Mutwa herhaaldelijk spreekt over ondergrondse bases waar de Chitauli leven, waar permanent vuren branden om hen warm te houden. Op deze plekken leefden mensen als slaven en keerden zij nimmer terug. Voor hun familie waren zij zogezegd dood. Wat mij opvalt is de parallel met het vagevuur of zelfs de hel van het Christelijke geloof. De hel wordt immers afgeschilderd als een gruwelijke plaats, waar je eeuwig zal branden. Later legt Credo Mutwa zelfs nog een relatie tussen de Chitauli en wat wij noemen Satan.
Een ander schijnbaar onbelangrijke passage in het interview betreft het gedeelte waar Credo Mutwa spreekt over het fenomeen van de Chitauli en ordinaire kannibalen. Hier refereert hij aan het fenomeen dat de Chitauli wanneer zij een mensenkind hadden ontvoerd (vaak wanneer een Chitauli een bepaalde huidziekte kreeg) het meisje aan het einde van de sessie een kans gaven om te ontsnappen. Deze kans was echter gemanipuleerd, en later als ze voldoende angst had opgebouwd werd ze 'geslacht' en genas haar bloed de zieke Chitauli. Zonder deze angst zou haar bloed niet genezend werken. De verslagen van de ordinaire (menselijke) kannibalen komen op hetzelfde neer. Zij beweerden dat het vlees van een 'opgejaagd' mens beter smaakte dan dat van een 'rustig' mens.
Ik denk dat we in beide gevallen kunnen spreken van de verhoogde aanwezigheid van adrenaline in het bloed. Als dat zo is, dan is het wellicht interessant om te bedenken waarom wij vanuit ondermeer Nederland veelvuldig (eigenlijk altijd) onze slachtvarkens vanuit Nederlandse boerderijen naar Zuid-Italie vervoeren onder erbarmelijke omstandigheden om ze vervolgens daar in immense slachthuizen te slachten en ze weer terug naar Nederland te brengen voor consumptie. (En dat alles vaak binnen 24 uur) Een gevolg van deze manier van handelen is dat de varkens door de erbarmelijke reis vol met adrenaline zitten. Zo ook dus het varkensvlees dat we gewoonlijk hier eten. Zoals je ongetwijfeld weet wijkt het DNA van varkens niet veel af van menselijke DNA. De adrenaline van varkens zou dus ook een effect op mensen moeten/kunnen hebben. Ergo we worden bewust volgepropt met adrenaline. Of er een verband is, weet ik niet, of er een bewust doel achterzit al helemaal niet. Maar het viel me op.