Openluchttoernooi in Delft op zaterdag 10 juli

Jaap van Galen

Re: Openluchttoernooi in Delft op zaterdag 10 juli

Post by Jaap van Galen »

Wie anders dan Jean-Marc Ndjofang heeft het openluchttoernooi op de Beestenmarkt gewonnen.
Alexander Baljakin is tweede geworden.
Verdere details volgen later.
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Jaap van Galen wrote:Wie anders dan Jean-Marc Ndjofang heeft het openluchttoernooi op de Beestenmarkt gewonnen.
Uitslagen Groep A en B dankzij aangeleverde TM bestanden door Guido vd Berg in Toernooibase.

Morgen de andere groepen. Het is nu al laat. :(
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Piet Bouma wrote:
Jaap van Galen wrote:Wie anders dan Jean-Marc Ndjofang heeft het openluchttoernooi op de Beestenmarkt gewonnen.
Uitslagen Groep A en B dankzij aangeleverde TM bestanden door Guido vd Berg in Toernooibase.

Inmiddels ook de overige klassen ingevoerd. Mooie overwinning van Elvia in groep C. 8)
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Alex

Post by Alex »

Piet Bouma wrote:
Piet Bouma wrote:

Inmiddels ook de overige klassen ingevoerd. Mooie overwinning van Elvia in groep C. 8)
Was een mooie, warme, maar ook vermoeiende dag!
Maar euh... volgend jaar toch maar wat recentere ratings gebruiken? :(
GuidoB

Post by GuidoB »

Alex wrote:Was een mooie, warme, maar ook vermoeiende dag!
Maar euh... volgend jaar toch maar wat recentere ratings gebruiken? :(
Als ze eerder bekend waren, dan had ik het gedaan. Maar de ratings zijn nog niet bekend, helaas. De voorlopige ratings wel, maar daar hebben we niets aan. Ik houd het graag makkelijk, voer even 100 namen in een half uurtje in op zaterdagochtend. Ik ben daarbij afhankelijk van het rating bestand voor ToernooiManager. Hiervan pak ik het meest recente bestand en dat is nog steeds de versie van 30 juni 2009.
Post Reply