Bommelding tijdens damwedstrijd!

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Kosmos wrote:
Tijn wrote:Wellicht had Ludwig een voldaan gevoel Image , en de dag tevoren enkele duivels Image uitgedreven, want ja, ik kreeg laatst ook van een clubgenoot te horen dat de heer P. op tv was, en wel in een programma over duiveluitdrijving.
Ik lieg niet, vraag maar aan Hanco en Kosmos, die ik dit reeds eerder vertelde.
Vervolgens nodigt de heer P de ontheemde duivels uit gezellig in zijn huis (=lichaam) te komen wonen.
Ik ken de heer Ludwig Pietershove niet. Hij speelt bij Univé Bunschoten en De Mysticus heeft zich enkele keren lovend over hem uitgelaten, dus het zal toch niet zo erg zijn als jullie beweren?
De Engelse journalist David Icke waarschuwt er in zijn boeken steeds voor dat je kunt worden wat je bestrijdt. Icke bestrijdt de Illuminati, een gezelschap dat volgens hem de planeet Aarde beheerst en ons als vee gevangen houdt in de derde dimensie.
Vlak onder de top van die Illuminati staan de 'shapeshifters', afstammelingen van buitenaardsen uit de tijd van Mesopotamië, Sumerië en Babylon, de bakermat van de westerse 'beschaving'.
Deze 'shapeshifters' zijn schijnbaar mensen, maar in wezen reptielachtigen, die om de menselijke vorm te kunnen blijven aannemen het nodig hebben om geregeld mensenvlees en -bloed tot zich te nemen.
Icke beschuldigt al jaren onder andere de familie Bush en de Windsors (voorheen de Von Saxe-Coburg-Gotha's) ervan dat zij ook 'shapeshifters' zijn.
Tevens zou er betrokkenheid zijn van die Windsors bij de Dutroux-affaire, waarin nu al 30 belangrijke getuigen zouden zijn vermoord of vermist. Van sommigen is slechts een voet teruggevonden.
In zijn laatste boek 'Tales from the Time Loop' geeft Icke een aantal getuigenverklaringen over wat er zoal kan gebeuren als de Engelse koningin Elizabeth en kroonprins Charles van vorm zijn veranderd, meestal in hun Noord-Schotse kasteel Balmoral (bij Aberdeen).
Arizona Wilder, een ex-lid van de Monarch, een door wijlen Gerald Ford (lang voordat hij president van de USA werd) opgezette organisatie van door mind-control beheerste prostituées en slaven, zegt over koningin Elizabeth:
"I have seen her sacrifice people and eat their flesh and drink their blood. One time she got so excited with blood-lust that she didn't cut the victim's throat from left to right in the normal ritual; she just went crazy, stabbing and ripping at the flesh after she had shape-shifted into a Reptilian. When she shape-shifts, she has a long reptile face, almost like a beak and she's an off-white colour."
"...I have seen Prince Charles shape-shift into a Reptilian and do all the things the Queen does. I have seen him sacrifice children. There is a lot of rivalry between them for who gets to eat what part of the body and who gets to absorb the victim's last breath and steal their soul."
"The royals are some of the worst. OK, as far as enjoying the killing, enjoying the sacrifice, and eating the flesh; they're some of the worst of all of them. They don't care if you see it. Who are you going to tell, who is going to believe you? They feel that it is their birthright and they love it. They love it."
Is het vreemd dat de exorcist Pietershove, op de hoogte van bovenstaande aangelegenheden, af en toe zijn oogbollen binnenstebuiten keert?
Angst is de moeder van geweld.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Bush

Post by Kosmos »

George Bush een vermomde reptiel?
Opmerkelijk: Van Tijn hoorde ik dat in de VS onlangs een enquete werd gehouden met de vraag: "Welke beroemde persoon zouden jullie graag
(hebben) willen zijn?"

Op een gedeelde! 123e positie, Hanco:
Jezus Christus
&
George Bush

Aangezien balans het sleutelwoord is van de Kosmos (De som van alle ladingen = o) kunnen we veronderstellen dat Bush een anti-Christ is.
Vandaar dat hij zich stelselmatig vergrijpt aan terreur in zijn "War against terror."
Heaven is no location, but a state of mind
Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn »

Ja, het verhaal van Kosmos klopt! Ongeveer 2,5 maand geleden hoorde ik het bericht op de radio. Het populairst is trouwens David Beckham!

En Hanco,
Ik geloof best dat Hans en Ludwig goed met elkaar door een deur kunnen. Hans heeft al regelmatig bij Ludwig mogen overnachten, en ook in Mei geeft Hans een simultaan in het door Pietershove georganiseerde (en nu al gewonnen??!) toernooi.

Maar iemand die aangifte doet bij de politie vanwege een (on)beschaafde duw, staat bij mij op de zwarte lijst!
Eric Sanders

Post by Eric Sanders »

Die Elizabeth!
Ik vond schilpadsoep en koninginnesoep al zo hetzelfde smaken.
Maar de kantine hier is ook niet erg goed.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Tijn wrote: Maar iemand die aangifte doet bij de politie vanwege een (on)beschaafde duw, staat bij mij op de zwarte lijst!
Dat kan ik me goed voorstellen Tijn. Vreemde vogel die Ludwig, maar ook wel fascinerend. Jammer dat ik dat programma met hem over exorcisme gemist heb.
Als je niet bij mij op de zwarte lijst wilt komen, kun je beter van de week die beloofde rubriek van Paul Nitsch over Ton Sijbrands op deze site zetten.
Hanco Elenbaas

Re: Bush

Post by Hanco Elenbaas »

Kosmos wrote: Op een gedeelde! 123e positie, Hanco:
Jezus Christus
&
George Bush

Aangezien balans het sleutelwoord is van de Kosmos (De som van alle ladingen = o) kunnen we veronderstellen dat Bush een anti-Christ is.
Vandaar dat hij zich stelselmatig vergrijpt aan terreur in zijn "War against terror."
Mooi! Zo is het.
Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter »

Tijn wrote:Ja, het verhaal van Kosmos klopt!
Nou, 't klopt niet helemaal, het was in de UK. Wie even googlet vindt het volgende bericht:

London - George Bush and Jesus Christ have been left far behind football superstar David Beckham in an Internet survey of British young people's heroes.

Jesus Christ and the US president were each ranked 123rd in the survey of 2 500 young Britons, way behind Real Madrid playmaker Beckham, whose good looks and celebrity status - and perhaps his athletic abilities - scored 132 votes and first place.

"It's slightly depressing really. What links all the names in our top 10 is not their great minds but their great looks," commented Adrian North, a psychologist at the University of Leicester in central England, who organised the poll.

"They went for people with nothing much to say but who look good."

Bizarrely, Prime Minister Tony Blair was ranked 69th, equal with David Blaine, the American illusionist who earned ridicule in Britain last year by spending 44 days without food suspended in a glass box in London.

Providing further proof that good looks are the key to success, Beckham was followed in the poll by filmstar Brad Pitt with 60 votes and singer Justin Timberlake with 58.

Next came Michael Jackson, followed by Jennifer Lopez and Robbie Williams. - Sapa-AFP
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

123

Post by Kosmos »

Maar de ESSENTIE
Jezus & Bush op plaats 123 blijft onverlet.

Iemand die "madeliefjesknippers" (daisy-cutters zijn asociale bommen die alles in een straal van tientallen kilometers uitmoorden) gooit om vijanden te pakken en de tientallen niet bij terrorisme betrokken slachtoffers tot "Collateral damage" verklaart, je zou haast geloven dat zo'n man graag andermans bloed drinkt.
Heaven is no location, but a state of mind
Hanco Elenbaas

Re: 123

Post by Hanco Elenbaas »

Kosmos wrote:Maar de ESSENTIE
Jezus & Bush op plaats 123 blijft onverlet.

Iemand die "madeliefjesknippers" (daisy-cutters zijn asociale bommen die alles in een straal van tientallen kilometers uitmoorden) gooit om vijanden te pakken en de tientallen niet bij terrorisme betrokken slachtoffers tot "Collateral damage" verklaart, je zou haast geloven dat zo'n man graag andermans bloed drinkt.
Het gaat nog veel en veel verder dan mensenbloed drinken, maar daar zal ik hier maar niet teveel over uitwijden. George Bush sr. is net als de paus een onverbeterlijke pedofiel (JP II is/was pederast), lees het boek van Cathy O'Brien, Trance-Formation of America, met talloze bewijzen.
Mensen offeren en opeten doen de Bushes eveneens als ze ingewijd worden in hun Skull and Bones-vrijmetselaarstempel van de Universiteit van Yale, waar ook de zogenaamd 'democratische' presidentskandidaat John Kerry in zijn studententijd is ingewijd door mensenbloed te drinken uit de schedel van Geronimo.

Van die Skull and Bones Society zijn/waren niet alleen John Kerry en George W. Bush lid, maar ook zijn vader George Herbert Walker Bush en zijn grootvader Prescott Bush, een van de belangrijkste financiers van Adolf Hitler. De familie Bin Laden is nog steeds een vooraanstaande handelspartner van de familie Bush.
Achter de aanslag van 11 september 2001 zitten de Amerikaanse geheime diensten en de wapenindustrie. 9/11 Gaf ze een goede reden de bevolking vrijheden te ontnemen en in het Midden-Oosten weer even lekker tekeer te gaan.
Hitler, Lenin, Stalin, allemaal door de Illuminati in het zadel geholpen en financieel gesteund bij de snode plannetjes.

De VPRO, Canvas en de EO hebben recent op televisie aandacht geschonken aan de grote macht van de Skull and Bones Society en gelieerde ondernemingen als de Carlyle Group.

De USA is een fascistische staat met een éénpartijstelsel. Die ene partij is een tweekoppige draak. De ene kop heet 'republikeins', de andere 'democratisch'. Maar net als Jozef Stalin zijn de machthebbers niet geïnteresseerd in hoe de mensen stemmen, maar alleen in wie de stemmen telt. En dat doet tegenwoordig bijna altijd de computer. En hoe de computer dat doet is geheim (zie presidentsverkiezingen in 2000, Florida, Katherine Harris).

Maar de regering van de USA is net als die van Groot-Brittanië, Canada, de Verenigde Naties(!) en het overgrote deel van de wereld eigendom van en ondergeschikt aan de Tempeliersorde en wordt bestuurd vanuit de Tempelierstempel 'The Crown' in London, in het gedeelte tussen Fleet street en Victoria Embankment. Ga er maar eens wandelen, dan zal het je opvallen hoeveel beelden van vliegende draken en andere reptielachtigen je er tegen komt.
Baphomet, een satanachtig wezen, nu eens afgebeeld met twee koppen, dan weer met een bokkenkop, mensenbovenlichaam en een soort vleermuisvleugels, is de god van de Tempeliers.

En 'The Crown Temple' is weer een zusterorganisatie van de Jezuïetenorde, die dankzij haar vazal Napoleon het Vaticaan controleert en vandaaruit onder andere alle ter zake doende geheime diensten die door de Jezuïetenorde zijn opgezet.

Ook het hele financiële circuit, het woekerbankwezen, multinationals, farmaceutische industrie, wapenindustrie, drugshandel en vrijwel alle media zijn (via via) in handen van de top der Illuminati, de Jezuïeten en Tempeliers.
Wij mensen zijn slaven van sinistere magiërs en we realiseren ons dat niet eens of nauwelijks.
Sinds 1983 is de Nederlander Peter-Hans Kolvenbach generaal van de Jezuïeten, en daarmee de machtigste 'mens' op Aarde. Direct boven hem staat Lucifer, zijn meester.
De hoogste riten van de Schotse vrijmetselaarsorde zijn geschreven door de Jezuïeten. Om vandaag de dag ergens te komen in de politiek moet je bijna altijd lid zijn van zo'n vrijmetselaarsorde of een andere satanistische beweging, anders kun je het over het algemeen schudden.

De heer Ludwig Pietershove is naar ik begrepen heb enigszins op de hoogte van dit soort zaken. Het zij hem dus vergeven dat hij af en toe een beetje raar doet.
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Hanco, in plaats van al je beweringen, die zeer verassend zijn, dat mag ik wel zeggen, kun je beter wat bewijzen plaatsen (in plaats van zeggen dat ze bestaan), zodat niet iedereen het idee heeft dat je alleen maar zwaar paranoide bezig bent.
Dominique

Post by Dominique »

Hanco Elenbaas wrote: Het gaat nog veel en veel verder dan mensenbloed drinken, maar daar zal ik hier maar niet teveel over uitwijden.
Nee, dat valt nog al mee. Wat voor spul gebruik jij om drie uur 's nachts Hanco?

Laat even weten, want dat wil ik ook wel hebben..........
Eric Sanders

Post by Eric Sanders »

Hanco Elenbaas wrote:Wij mensen zijn slaven van sinistere magiërs en we realiseren ons dat niet eens of nauwelijks.
Dan is er dus ook geen probleem. Wat niet weet, wat niet deert.

In hoeverre geloof je zelf echt in deze lastig te geloven materie?
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Jongens, niet gelijk Hanco afkraken.
Ik ben serieus geinteresseerd in z'n beweringen. Hanco, mail me eens (arjen@penguinpowered.nl). Zijn er ook foto's bekend van deze reptielachtigen (waarom zijn het trouwens reptielachtigen, zijn ze oorspronkelijk aardlingen of komen ze van een andere planeet (dan is het weer opvallend dat het reptielachtigen zijn, omdat deze op onze planeet wonen).
En waarom vinden ze het zo interessant om de mens te overheersen?
Eric Sanders

Post by Eric Sanders »

Arjen de Mooij wrote:Jongens, niet gelijk Hanco afkraken.
Ik ben serieus geinteresseerd in z'n beweringen.
Mijn reactie is niet als afkraken bedoeld. Ik ben ook geinteresseerd. Heb al op http://www.davidicke.com rondgekeken (waar je een hoop van je vragen beantwoord krijgt). Als rasscepticus vind ik het wel lastig er veel geloof aan te hechten.
Dominique

Post by Dominique »

Arjen de Mooij wrote:Jongens, niet gelijk Hanco afkraken.
Ik twijfel nog steeds een beetje aan de gemoedstoestand van Hanco op het moment dat hij dit schreef. Ik wist niet dat het serieus bedoeld was..... is dat zo? Hanco, zou je dan inderdaad eens wat bewijsmateriaal kunnen laten zien?
Post Reply