Salou 2010

Koos van Amerongen

Re: Salou 2010

Post by Koos van Amerongen »

Kosmos wrote:Image

Groenteboer (r) aan het bier. Zainal Hanuman (m) heeft genoeg aan fris.
De linker knakker ken ik niet.
De linker knakker is Bart Lugthart
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

Kosmos wrote:Image

Groenteboer (r) aan het bier. Zainal Hanuman (m) heeft genoeg aan fris.
De linker knakker ken ik niet.
Een biertje hoort erbij he :wink:
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Ik had eerlijk gezegd een groentesapje verwacht van onze high potential die altijd een perfecte voorbereiding van organisaties wenst. Maar goed, ik begrijp dat je ook veel koolhydraten nodig hebt voor een dampartij. Succes verder!
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Bert Zwart wrote:Ik had eerlijk gezegd een groentesapje verwacht van onze high potential die altijd een perfecte voorbereiding van organisaties wenst. Maar goed, ik begrijp dat je ook veel koolhydraten nodig hebt voor een dampartij. Succes verder!
Gelukkig drinkt Hanuman suikerrietsap.
Heaven is no location, but a state of mind
Ganesha

Post by Ganesha »

Alexander Baljakin (8-12) mag morgen tegen Martijn IJzendoorn ook (8-12). De Nederlands kampioen tegen de Nederlands pupillen kampioen. Lijkt mij een makkie voor Baljakin of klopt dit totaal niet?
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Ganesha wrote:Alexander Baljakin (8-12) mag morgen tegen Martijn IJzendoorn ook (8-12). De Nederlands kampioen tegen de Nederlands pupillen kampioen. Lijkt mij een makkie voor Baljakin of klopt dit totaal niet?
Martijn van IJzendoorn heeft dit jaar al een remise tegen Rob Clerc achter zijn naam....
Het is een uiterst ongelukkige loting voor Baliakin. Hij moet wel winnen, want bij remises bij de top zeven gaat Mourodoullo Amrillaew denk ik het toernooi winnen. Baliakin zijn tegenstandersrating zakt dan in als een plumpudding.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
henk stoop

Post by henk stoop »

Ganesha wrote:Alexander Baljakin (8-12) mag morgen tegen Martijn IJzendoorn ook (8-12). De Nederlands kampioen tegen de Nederlands pupillen kampioen. Lijkt mij een makkie voor Baljakin of klopt dit totaal niet?
Martijn heeft pech dat Vipulis slechts een rating heeft van 2299. Één ratingpuntje meer en Martijn had een TIT MI norm gehaald. Nu resteerd slechts een MF norm.
thijs van den broek

Post by thijs van den broek »

Als Baljakin er zo over denkt, zal dat een flinke domper worden. Martijn haalde niet voor niet 100% op het puppilen kampioenschap en martijn zal waarschijnlijk dit jaar ook nog aspiranten kampioen worden!
Ganesha

Post by Ganesha »

Beste Thijs, ik heb het er niet over dat Baljakin dat denkt. Het lijkt mij zo, ook gezien Baljakins goede score bij het NL Kampioenschap Algemeen. Leuk om te merken dat anderen daar een andere mening over hebben. Schat jij en mogelijk ook Piet Bouma hem in als supertalent? Als Boomstra
Arjen

Post by Arjen »

Ganesha wrote:Beste Thijs, ik heb het er niet over dat Baljakin dat denkt. Het lijkt mij zo, ook gezien Baljakins goede score bij het NL Kampioenschap Algemeen. Leuk om te merken dat anderen daar een andere mening over hebben. Schat jij en mogelijk ook Piet Bouma hem in als supertalent? Als Boomstra
Martijn van IJzendoorn is zeker een supertalent.
Ook Jan Groenendijk (11 jr.) is een zeer groot talent!

Voorlopig hebben we genoeg talenten, maar de vijver wordt steeds kleiner.
Kosmos

Post by Kosmos »

Geweldige partij van Kees Thijssen tegen Zoja Golubjeva trouwens: romantische omsingeling die glansrijk slaagt!

Image

Zoja (wit) gaf hier op...
Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen »

Martijn is zeker een supertalent. Roel was nog niet zo goed in zijn pupillentijd als Martijn.
Natuurlijk is Baljakin beter als Martijn (daar moge geen twijfel over mogelijk zijn),
maar Martijn staat niet voor niks 5e. Menig grootmeester weet hem niet te verslaan!
De stijl van Baljakin lijkt me dermate succesvol dat Baljakin wel wint.
thijs van den broek

Post by thijs van den broek »

Ganesha wrote:Beste Thijs, ik heb het er niet over dat Baljakin dat denkt. Het lijkt mij zo, ook gezien Baljakins goede score bij het NL Kampioenschap Algemeen. Leuk om te merken dat anderen daar een andere mening over hebben. Schat jij en mogelijk ook Piet Bouma hem in als supertalent? Als Boomstra
Ik denk persoonlijk dat je Roel en Martijn niet zo kan vergelijken omdat het ander soort talenten zijn Roel is natuurlijk super sterk en martijn is meer een winnaar, nummer 1. Martijn moet denk ik nog wel een lange weg afleggen tot hij op het niveau komt waar Roel nu is.
Ganesha

Post by Ganesha »

Baljakin heeft gewonnen en daarmee ook Salou. Valneris wint van Ludwig en eindigt op plaats 7.
Kosmos

Post by Kosmos »

Partijen nog steeds niet beschikbaar helaas. Ik ben wel benieuwd naar de laatste ronden.
Misschien een idee om bij tijdgebrek eerst (alleen) de hoogste borden in te voeren, willen damjournalisten graag naspelen.
Post Reply