Bondsdirecteur vertrokken

Gerard de Groot

Re: Bondsdirecteur vertrokken

Post by Gerard de Groot »

MenO wrote:Met andere woorden; Daan en anderen die zich ergeren aan het gespeculeer: richt je niet op degenen die speculeren, maar op de oorzaak van die speculaties: de KNDB!
Jaja. Dus als jij je hond laat poepen in de tuin van mijn buurman, mag ik jou daar niet op aanspreken, maar moet ik bij de gemeente klagen dat ze jou geen hondentoilet kado hebben gedaan :)

Speculeren is gewoon fijn. Veel fijner dan aan jouw vertegenwoordiger in de bondsraad te vragen uit te zoeken hoe de vork in de steel zit.
MenO

Post by MenO »

Gerard de Groot wrote:
MenO wrote:Met andere woorden; Daan en anderen die zich ergeren aan het gespeculeer: richt je niet op degenen die speculeren, maar op de oorzaak van die speculaties: de KNDB!
Jaja. Dus als jij je hond laat poepen in de tuin van mijn buurman, mag ik jou daar niet op aanspreken, maar moet ik bij de gemeente klagen dat ze jou geen hondentoilet kado hebben gedaan :)

Speculeren is gewoon fijn. Veel fijner dan aan jouw vertegenwoordiger in de bondsraad te vragen uit te zoeken hoe de vork in de steel zit.
Als mijn hond in jouw tuin poept en jij daarover gaat praten met de buurt, lijkt het me als buitenstaander meer op zijn plaats mij aan te spreken dan jou, nietwaar?
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Het KNDB bestuur bestaat uit vrijwilligers die ook nog andere dingen doen (volgens mij is Marcel zelfs al afgestudeerd :wink: ) Zonder bondsdirecteur lijkt het me geen sinecure om de tent draaiende te houden. Men had inderdaad een meer verhelderend bericht op de site kunnen zetten, maar heeft dat om bepaalde redenen niet gedaan, so be it. Laten we de komende bondsraadvergadering eerst afwachten, en dan kunnen we daarna aan Dieter vragen hoe de vork in de steel zit.

Theo, bedankt voor al je inspanningen voor de dambond de afgelopen paar jaar en succes verder.
Dieter

Post by Dieter »

Bert Zwart wrote:Het KNDB bestuur bestaat uit vrijwilligers die ook nog andere dingen doen (volgens mij is Marcel zelfs al afgestudeerd :wink: ) Zonder bondsdirecteur lijkt het me geen sinecure om de tent draaiende te houden. Men had inderdaad een meer verhelderend bericht op de site kunnen zetten, maar heeft dat om bepaalde redenen niet gedaan, so be it. Laten we de komende bondsraadvergadering eerst afwachten, en dan kunnen we daarna aan Dieter vragen hoe de vork in de steel zit.

Theo, bedankt voor al je inspanningen voor de dambond de afgelopen paar jaar en succes verder.
Waarom wil je het van mij horen Bert? :?
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Jij zit in de bondsraad en post ook vaak op dit forum.
thijs van den broek

Post by thijs van den broek »

Jan Pieter wrote:
Ganesha wrote:Beste Koos e.a., Ik weet niet de reden.
Het lijkt mij echter juist als dit uit privacy oogpunt niet zo maar op het forum besproken wordt.
De smeuïge details hoeven wat mij betreft niet in de openbaarheid te komen, maar als lid van de KNDB zou ik wel graag willen weten of dit vertrek financiële consequenties heeft. Een beetje arbeidsconflict kost al snel meer dan de jaarlijkse contributie van alle KNDB-leden gezamenlijk.
Ik heb van verschillende mensen de bevestiging gehad dat het weldegelijk over een arbeidconflict gaat. financiële gevolge weet ik (nog) niet.
Post Reply