Stem op de Haarlemse Damclub: de 5000 euro finale

Post Reply
Marcel Kosters

Stem op de Haarlemse Damclub: de 5000 euro finale

Post by Marcel Kosters »

Beste (dam)vriend(in),

Enkele weken terug heb je met de C1000 clubactie voor de Haarlemse Damclub gestemd en met succes! Ons damclubje finishte met meer dan 400 (vierhonderd!) stemmen op de tweede plaats en kwalificeerde zich ruimschoots voor de finale met de laatste tien clubs. In deze finale gaat het niet alleen om de eer maar vooral ook om het geld. Ieder e-mailadres levert twee digitale clubmuntjes op die je aan de HDC kunt doneren. Deze muntjes zet C1000 na 22 mei om in klinkende munt: in totaal verdeelt C1000 Haarlem 5000 euro onder de tien finalisten!

Muntjes doneren klinkt ingewikkelder dan het is. En nadat je de muntjes hebt gedoneerd, kun je je e-mailadres(sen) direct weer verwijderen als je geen reclame e-mails van C1000 wilt. Ik heb dit natuurlijk eerst met mijn eigen e-mailadres gecontroleerd.

In 30 seconden klaar:

1.Ga naar http://www.c1000.nl/supermarkten/haarle ... an-je-club
2.Vul je e-mailadres rechts in beeld in en klik op 'Aanmelden'
3.Er verschijnt een bevestigingspagina. Daar hoef je niets in te vullen, gewoon sluiten.
4.Je ontvangt een e-mail met een link. Klik op deze link en je kunt de twee muntjes aan de Haarlemse Damclub doneren door het logo van de HDC te selecteren.

Klaar! In de e-mail die je ontvangt staat ook aangegeven hoe je daarna (ook weer met een enkele muisklik) kunt afmelden voor actiemails van C1000.

NB:
– doneer je digitale muntjes s.v.p. vóór 22 mei
– stuur deze e-mail svp door aan vrienden, familie en kennissen: we gaan onze slag via het internet slaan!
– Na donatie van de muntjes kun je meteen zien, welk aandeel de HDC op dat moment heeft in het totale sponsorfonds van 5000 euro. Op dit moment – voor de start van onze internetcampagne – is dat 4%. In de eerste ronde kwamen we vanuit het niets naar de tweede en even zelfs de eerste plaats. We waren een beetje laat: ik hoorde later van veel mensen die nog hun familie en vrienden hadden willen mobiliseren. Die kans is er nu volop: we hebben nog negen (9!) volle dagen voor de internetfinish en een flinke hap uit het sponsorfonds!

Alvast bedankt voor je tijd en moeite. Om het aantal e-mails te beperken zal ik de uitslag voor de HDC niet per e-mail rondsturen maar op http://www.haarlemsedamclub.nl publiceren.

Vriendelijke groet,
Marcel Kosters
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
Marcel Kosters

Re: Stem op de Haarlemse Damclub: de 5000 euro finale

Post by Marcel Kosters »

De bepalingen over digitale fraude (echt waar) lezend, denk ik dat het mooi zou zijn als stemmers een week of twee wachten alvorens zij hun e-mailadres weer bij C1000 verwijderen.

Het zou kunnen zijn dat C1000 e-mailadressen die zich direct afmelden niet meetelt. Pas ook op met het invoeren van meerdere e-mailadressen en kies zo mogelijk voor een 'serieus' mailadres: ook daar is C1000 - nu het om geld gaat - kritisch op.

Als u al heeft gestemd en zich meteen weer heeft afgemeld (zoals ik had aangeraden), is mijn verzoek te proberen of u nogmaals kunt stemmen, het liefst met een ander doch officiël mailadres en dit pas over een week of twee weer af te melden. U wordt hier vanzelf aan herinnerd omdat u een of twee keer per week een reclame e-mail van de C1000 ontvangt met standaard onderaan een link om u af te melden.

Op dit moment staan we al op 5% wat 250 euro betekent. Afgaand op onze uitstekende prestatie in de eerste stemronde waarbij we zelfs even eerste stonden denk ik dat 15% haalbaar is, een voor de damclub zeer groot bedrag. En natuurlijk stoppen we niet met stemmen zodra de 15% bereikt is :-).
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters »

Iedereen hartelijk bedankt voor de steun zowel in de eerste als in de tweede ronde!

Het resultaat:

1. We lieten zien dat we met z'n allen via het internet een damclub met enkele tientallen leden boven clubs kunnen laten eindigen met veelal honderdplus leden.
2. We waren met promotiemateriaal nadrukkelijk aanwezig in de supermarkt en in promotiemateriaal van de supermarkt.
3. In de tweede ronde hebben we het bescheiden gedaan (na in de eerst ronde als tweede te zijn gefinisht). Waarschijnlijk dat een enthousiasteling(e) iets te veel e-mailadressen heeft aangemeld. Dat noemt C1000 fraude en dat betekent einde oefening voor wat betreft de internetstemming. Desalniettemin mag de HDC komende zaterdag afgaande op
http://www.c1000.nl/supermarkten/haarle ... an-je-club
een cheque voor 215 euro ophalen.
Jos van der Geest

Post by Jos van der Geest »

Fijn te horen dat je een leuk bedrag heb binnengeharkt op deze manier. Zelf heb ik ook uiteraard gestemd.
Ik heb een lichte vorm van dyslexie. Hierdoor kan in een enkel geval misschien een posting verkeerd worden begrepen. Doch ik bedoel het altijd goed.
Post Reply