Deelnemers kloksimultaan Ben Provoost bekend
Re: Deelnemers kloksimultaan Ben Provoost bekend
Kloksimultaan is in volle gang. Gerrit Kruger speelt in plaats van Gerrit Kooistra. De eerste punten zijn binnen voor Ben. Tegenstander Jan Hoven dacht gewoon op te bouwen maar overzag een combinatie.
Ben gaat voortvarend. Ook al gewonnen van Janes de Vries.
Het aantal zetten dat hij gespeeld heeft wordt continu bijgehouden door de arbiters. Ook daarmee zit hij goed op schema na zo'n anderhalf uur spelen.
Wel had Gino Schirinzi volgens Anton van Berkel een goede kans gemist ...
Het aantal zetten dat hij gespeeld heeft wordt continu bijgehouden door de arbiters. Ook daarmee zit hij goed op schema na zo'n anderhalf uur spelen.
Wel had Gino Schirinzi volgens Anton van Berkel een goede kans gemist ...
Ook Jeroen Schokker moest opgeven. Zijn voorpost ging verloren. Verder staat Ben na twee uur en een kwartier spelen nog op twee borden een schijf voor.
Na twee en half uur is de eerste remise gevallen. Jan Nijmeijer accepteerde het aanbod van Ben Provoost.
Het gaat beduidend langzamer met het scoren.
Klein voordeel voor Ben. De rokers moeten de hele hal door alvorens zij er 1-tje kunnen opsteken.
Het gaat beduidend langzamer met het scoren.
Klein voordeel voor Ben. De rokers moeten de hele hal door alvorens zij er 1-tje kunnen opsteken.
Na bijna 3 uur en een kwartier spelen heeft Ben 9 partijen gewonnen en 1 remise. Nu gaat een heel spannende periode beginnen ...
Twee remises waar Ben geen winstmogelijkheden meer zag: Piet Karregat en Niels Meijer
Nog twee remises: Wytze Sytsma en Joeri Hezemans
-
Hoe zit het met de tijdnood van Bennie?
Van de kloksimultaan van Ndjofang kan ik me herinneren, dat hij zeeen van tijd had, en de spelers in tijdnood zaten.
Ik heb het gevoel dat Ndjofang veel meer beslissingen had in de eerste vier uren.
Van de kloksimultaan van Ndjofang kan ik me herinneren, dat hij zeeen van tijd had, en de spelers in tijdnood zaten.
Ik heb het gevoel dat Ndjofang veel meer beslissingen had in de eerste vier uren.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
In tijdnood: remise tegen Kruger (goed gespeeld), Rozink (slechtere stand, wel klokvoordeel), Hendrikse. Van de Veen wint op tijd.
Tijdnoodfase voorbij. Hagreis gewonnen. Nog 15 partijen te gaan. Percentage zit op 74% ...
Superspannend slot. Weten kanjers Van Berkel en Hessing door te drukken? En ... ook Mollink komt er waarschijnlijk 1 voor ...
Bor remise ...
Bor remise ...
Paalman en Velner (goed gespeeld!!) geven op ...
André Nijmeijer geeft op. Henk de Lange speelt keurig remise. Een afwikkeling tegen Mattijs Meulenbeld (met schijf voorsprong) lijkt remise op te leveren ...
Ondanks de goede score blijft het spannend en ... ongewis.
Ondanks de goede score blijft het spannend en ... ongewis.
John Smit geeft eindspel (vroeg) op. Maar ... Ben heeft maarliefst te kampen met vier gevaarlijke borden: Schirinzi, Mollink, Van Berkel en Hessing.
Meulenbeld remise (stond niet 1 achter!) + Luit Haan geeft zich gewonnen. Wat nu nog zit moet in fifty-fifty eindigen!!