Zo briljant was dat offer niet hoor. Ron heeft tijdens het eten uitgelegd wat er gebeurde. Na 03-08 36-31 zag hij dat 07-11 31-27 11-16 niet kon. En dat 04-10 ook geen oplossing bood. En nu 03-08 gespeeld was, was het klassiek na 18-23 ook niet al te aantrekkelijk. Maar toen dacht hij: "oh, 24-29 kan ook nog" en speelde die zet. En toen"Shit,shit, ik loop in een 1-om-2!"Ach ja, 2e partij op een dag, kan gebeuren.Image
P. Martin - Kneus
De Kneus kwam hier met een waarlijk briljante zet op de proppen:
24 - 29 !!
Truus begrijpt er niks van! Maar volgens mij (minstens twee minuten analyse, ik bedoel maar!) komt zwart na 28-23 19x28 32x34 18-22! (richt zijn pijlen op hanger <31> ...)altijd met flink voordeel uit de schermutselingen tevoorschijn!
In de partij won zwart dan ook overtuigend. Klasse, Kneus!(zie Boumabase
voor verloop)
Jammer dat de partijen van de Baltcup (winnaar: De Kneus!) niet gepubliceerd worden trouwens...

7th European Team Championship - Tallinn, march 2010
Re: 7th European Team Championship - Tallinn, march 2010
hello,
You will find on my blog the photos of the winners until the photo album
I return tomorrow.
Good evening,
I return tomorrow.
Good evening,

http://oslog0301.wix.com/damlog1
Nice blog, Oscar! Good job.Oscar wrote:hello,
I return tomorrow.
Good evening,
Heaven is no location, but a state of mind
En jij gelooft het echt, dat een GMI een 1-om-2 overziet.pieter wrote:Zo briljant was dat offer niet hoor. Ron heeft tijdens het eten uitgelegd wat er gebeurde. Na 03-08 36-31 zag hij dat 07-11 31-27 11-16 niet kon. En dat 04-10 ook geen oplossing bood. En nu 03-08 gespeeld was, was het klassiek na 18-23 ook niet al te aantrekkelijk. Maar toen dacht hij: "oh, 24-29 kan ook nog" en speelde die zet. En toen"Shit,shit, ik loop in een 1-om-2!"Ach ja, 2e partij op een dag, kan gebeuren.

Dream on...
Guido,Guido toch!pieter wrote:
Zo briljant was dat offer niet hoor. Ron heeft tijdens het eten uitgelegd wat er gebeurde. Na 03-08 36-31 zag hij dat 07-11 31-27 11-16 niet kon. En dat 04-10 ook geen oplossing bood. En nu 03-08 gespeeld was, was het klassiek na 18-23 ook niet al te aantrekkelijk. Maar toen dacht hij: "oh, 24-29 kan ook nog" en speelde die zet. En toen"Shit,shit, ik loop in een 1-om-2!"Ach ja, 2e partij op een dag, kan gebeuren.
En jij gelooft het echt, dat een GMI een 1-om-2 overziet.
Dream on...
Ron en ik vroegen ons al af wie er zou gaan happen, zegt dat genoeg?
Dat is grappig!pieter wrote:Guido,Guido toch!pieter wrote:
Zo briljant was dat offer niet hoor. Ron heeft tijdens het eten uitgelegd wat er gebeurde. Na 03-08 36-31 zag hij dat 07-11 31-27 11-16 niet kon. En dat 04-10 ook geen oplossing bood. En nu 03-08 gespeeld was, was het klassiek na 18-23 ook niet al te aantrekkelijk. Maar toen dacht hij: "oh, 24-29 kan ook nog" en speelde die zet. En toen"Shit,shit, ik loop in een 1-om-2!"Ach ja, 2e partij op een dag, kan gebeuren.
Dream on...
Ron en ik vroegen ons al af wie er zou gaan happen, zegt dat genoeg?

Gewoon onzin schrijven en als iemand je betrapt die persoon uit gaan lachen. Is dit nu het niveau van onze nationale toppers? Moeten we nu onder de indruk zijn of zo?
Ik ben geen Guido-fan, maar dit zegt alles over jou, Pim (en het is weerzinwekkend) en niks over Guido.
Come on, cut this crap!
Hey everyone!
The photo albums and a new video is online on my blog.
Good evening
The photo albums and a new video is online on my blog.
Good evening
Thank you very much Kosmos.Kosmos wrote:Nice blog, Oscar! Good job.Oscar wrote:hello,
I return tomorrow.
Good evening,

- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Ik vond hem anders wel aardig. Had alleen niet gedacht dat het een poging was om mensen te laten happen, daarvoor lag het er veel te dik boven op.Kosmos wrote:Dat is grappig!pieter wrote:Guido,Guido toch!pieter wrote:
Dream on...
Ron en ik vroegen ons al af wie er zou gaan happen, zegt dat genoeg?...............................
![]()
Gewoon onzin schrijven en als iemand je betrapt die persoon uit gaan lachen. Is dit nu het niveau van onze nationale toppers? Moeten we nu onder de indruk zijn of zo?
Ik ben geen Guido-fan, maar dit zegt alles over jou, Pim (en het is weerzinwekkend) en niks over Guido.
Come on, cut this crap!
Overigens sluit ik niet uit dat het verhaal van Ron klopt, behalve de laatste twee zinnen dan. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand een briljant idee krijgt, nadat (en doordat) alle normale zetten hem niet bevallen.
Volgens mij zegt dit eerder iets over jullie gevoel voor humor. Kom op zeg, het sarcasme druipt er van af!
-
- Real name: Michel Stempher
Ik vond hem anders ook wel goed
Ik vermoed dat Ron het ook echt zo heeft verwoord en dat er daarna pas het idee kwam om dat zo op het forum te plaatsen, in de hoop dat iemand het nog zou geloven ook.
En het is nog gelukt ook

En het is nog gelukt ook

Ik snapte meteen dat de Kneus wat zat te dollen, maar dat de grap bedoeld was als valstrik, om iemand even op zijn nummer te zetten, dat is totaal niet grappig.pieter wrote:Volgens mij zegt dit eerder iets over jullie gevoel voor humor. Kom op zeg, het sarcasme druipt er van af!
Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling. De bedoeling was een leuk verhaal waarvan iedereen zou snappen dat het sarcastisch was. Daarbij vroeg ik me wel af of er iemand serieus op zou reageren. Dat zou ik geen valstrik willen noemen. Maar dat Guido daar zo serieus op reageert vind ik wel grappig.
Excuses als de grap verkeerd is overgekomen.
Leuk verhaal?pieter wrote:Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling. De bedoeling was een leuk verhaal waarvan iedereen zou snappen dat het sarcastisch was. Daarbij vroeg ik me wel af of er iemand serieus op zou reageren. Dat zou ik geen valstrik willen noemen. Maar dat Guido daar zo serieus op reageert vind ik wel grappig.

Ron maakt dat soort grapjes al zoveel jaren dat je er moe van wordt. Natuurlijk neemt niemand dit serieus, zelfs ik niet. Voor jou was het misschien nieuw, maar daar kan ik niks aan doen. Get a life...
Diagram online: Lognon,O. - Junkurens,M. 1-1 and Arendo,M. - Amrillaev.M. 1-1
Good Easter weekend
Good Easter weekend

.