J. Bosselaar - S. Doller
De voorzitter van de Friese dambond Bosselaar werd na zijn laatste zet 36-31 finaal weggeblazen door Doller, alsof er een windhoos over het bord trekt.
Zwart aan zet won.
Tjalling,Kosmos wrote:Puik plan. Kun jij geen klompen met de Friese vlag erop voor me regelen?
Ik gaan 't liefst met een touringcar vol met maffe Friezen, paar kratsjes bier aan boord, weest wel, Ad Lip en Aart Lus met de bus in en feesten maar!
Sukken* bedoel ik!
* Sukken: van dit slag / dergelijke types
Het zijn duistere tijden, Nasi, droevige tijden. Zo Kali Yuga allemaal.DJNASI wrote:Dit nieuws bij mij ingeslagen als een bom.......
De bijna niet te kloppen bunker heeft verloren.....
Nieuws om te janken.......
Nasi
Kosmos wrote:Het zijn duistere tijden, Nasi, droevige tijden. Zo Kali Yuga allemaal.DJNASI wrote:Dit nieuws bij mij ingeslagen als een bom.......
Nasi
Zo'n Theo Berends mogen ze van mij wel schorsen, wat een onsportiviteit, eerst de punten kado doen aan zo'n prutser als Ottink en dan tegen onze Bunker niet mee willen werken... Schande.
De Bunker in betere tijden...
Royeren ja, die term brengt mij altijd in een goede stemming.DJNASI wrote:Kosmos,Kosmos wrote:Het zijn duistere tijden, Nasi, droevige tijden. Zo Kali Yuga allemaal.DJNASI wrote:Dit nieuws bij mij ingeslagen als een bom.......
Nasi
Zo'n Theo Berends mogen ze van mij wel schorsen, wat een onsportiviteit, eerst de punten kado doen aan zo'n prutser als Ottink en dan tegen onze Bunker niet mee willen werken... Schande.
De Bunker in betere tijden...
Schorsen vind ik een beetje soft en uit de tijd. Royeren die man!!!!
Dat klinkt mij beter in de oren!!!
Nasi
Je ziet de dubbele ruil al aankomen: 31-27x27 en 37-31x32, who you gonna call?Kosmos wrote:
Befaamd Bunker-wannabe Hans Zonderplan overpeinst zijn mogelijkheden de plannen van zijn opponent op bruuske wijze te saboteren...