NK Rapid 2009
Re: NK Rapid 2009
Afgelasting had in mijn ogen alleen een optie geweest als dat minimaal op de zaterdag was gebeurt en iedereen geinformeerd kon worden. Deze omstandigheden ontstonden in de ochtend en er was bij vertrek geen sprake van een weeralarm. Het doorgaan is dan ook volledig terecht. Dat sommige mensen (vooral met openbaar vervoer) grote risico's hebben genomen is volstrekt duidelijk. Op de weg is het gewoon rustig de tijd nemen en met verstand sturen. Heenweg Sittard Utrecht exact 2 uur in sneeuwstorm en zonder dat sneeuwruimers al actief waren laat staan pekel gestrooid. Terugweg met meer verkeer maar weg in redelijke staat 2,5 uur. Normale reistijd 1.45
-
- Real name: Michel Stempher
Piet Paulusma had de dag ervoor al wel een officieus weeralarm gegeven.Dieter wrote:Afgelasting had in mijn ogen alleen een optie geweest als dat minimaal op de zaterdag was gebeurt en iedereen geinformeerd kon worden. Deze omstandigheden ontstonden in de ochtend en er was bij vertrek geen sprake van een weeralarm. Het doorgaan is dan ook volledig terecht. Dat sommige mensen (vooral met openbaar vervoer) grote risico's hebben genomen is volstrekt duidelijk. Op de weg is het gewoon rustig de tijd nemen en met verstand sturen. Heenweg Sittard Utrecht exact 2 uur in sneeuwstorm en zonder dat sneeuwruimers al actief waren laat staan pekel gestrooid. Terugweg met meer verkeer maar weg in redelijke staat 2,5 uur. Normale reistijd 1.45
Om aan het NK mee te doen moet je:Alex wrote:Ja, en? Volgens mij mag je in een sport maar voor 1 land uitkomen?eitje wrote:De 'Belg' Janes de Vries is ook 'Nederlander'...
1) Nederlander zijn
of
2) minstens 1 jaar in Nederland wonen
Dat zijn de enige voorwaarden...
groenteboer wrote:Piet Paulusma had de dag ervoor al wel een officieus weeralarm gegeven.Dieter wrote:Afgelasting had in mijn ogen alleen een optie geweest als dat minimaal op de zaterdag was gebeurt en iedereen geinformeerd kon worden. Deze omstandigheden ontstonden in de ochtend en er was bij vertrek geen sprake van een weeralarm. Het doorgaan is dan ook volledig terecht. Dat sommige mensen (vooral met openbaar vervoer) grote risico's hebben genomen is volstrekt duidelijk. Op de weg is het gewoon rustig de tijd nemen en met verstand sturen. Heenweg Sittard Utrecht exact 2 uur in sneeuwstorm en zonder dat sneeuwruimers al actief waren laat staan pekel gestrooid. Terugweg met meer verkeer maar weg in redelijke staat 2,5 uur. Normale reistijd 1.45
-
Afgelasten had inderdaad zaterdagavond al gemoeten. Die avond was al vrij vlot duidelijk dat er zwaar weer in het verschiet lag zondag, wanneer het zou komen was nog wel gissen want er werd zowel s'ochtends als begin van de middag gemeld. Met de auto gaan was vanuit Woerden al onverantwoord. En Utrecht-Woerden is maar 20 minutjes rijden. Rustig sturen en met verstand rijden is makkelijk gezegd, je hoeft namelijk maar 1 idioot te hebben die je bijv. gaat inhalen en je kan al in de problemen komen, zonder dat je er zelf wat aan kan doen. Verder kwam ik zaterdagavond (18.15) langs het station in Woerden en toen reed er al geen trein meer. Heb zondag nog wel even getwijfeld om dat te gaan gokken, omdat het niet zo ver is maar ben uiteindelijk blij dat ik het niet gedaan heb!Dieter wrote:Afgelasting had in mijn ogen alleen een optie geweest als dat minimaal op de zaterdag was gebeurt en iedereen geinformeerd kon worden. Deze omstandigheden ontstonden in de ochtend en er was bij vertrek geen sprake van een weeralarm. Het doorgaan is dan ook volledig terecht. Dat sommige mensen (vooral met openbaar vervoer) grote risico's hebben genomen is volstrekt duidelijk. Op de weg is het gewoon rustig de tijd nemen en met verstand sturen. Heenweg Sittard Utrecht exact 2 uur in sneeuwstorm en zonder dat sneeuwruimers al actief waren laat staan pekel gestrooid. Terugweg met meer verkeer maar weg in redelijke staat 2,5 uur. Normale reistijd 1.45