WK Cadetten Korbach

GuidoB

Post by GuidoB »

Bonja wrote:Je wordt er inderdaad nie vrolijk van als je daar je info vandaan wil halen, wat zou er aan de hand zijn?
Dat heeft Tjalling hierboven toch neergezet? Ik denk dat hij helemaal gelijk heeft. Gebrek aan kader heet dat.

Ik denk niet dat men op het bondsbureau veel doet met de website. Ik zou niet weten wie daar de kwaliteiten heeft om deze te beheren. Dit zal bij vrijwilligers liggen; ik heb geen idee bij wie. Ik heb Ben Sneenk wel eens horen vertellen dat maar een stuk of 5 mensen kunnen posten op de KNDB-site. Ben was niet een van hen.

Actief vrijwilligers werven? Ik vrees dat deze actie niet bij het bondsbureau vandaan zal gaan komen. Je kunt je natuurlijk aanmelden door te mailen naar bondsbureau@kndb.nl, of beter secretaris@kndb.nl. De secretaris is namelijk tevens voorzitter van de ICT-commissie.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Image Image

Inmiddels worden onze kampioenen geeerd op de kndb-site.
Wie zijn eigenlijk de medewerkers aan de site?
En wie gaat DamZ! overnemen, lijkt me van groot belang om dit geslaagde project voort te zetten Image
Heaven is no location, but a state of mind
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer »

Kosmos wrote:Inmiddels worden onze kampioenen geeerd op de kndb-site.
Wie zijn eigenlijk de medewerkers aan de site?
En wie gaat DamZ! overnemen, lijkt me van groot belang om dit geslaagde project voort te zetten [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Als ik over wat ICT-vaardigheden zou beschikken had ik me er wel voor opgegeven...
Post Reply