Wat is er waar van het gerucht dat Huissen nog sterker wordt door het aantrekken van Stokkel?Dieter wrote:Als huissen zijn ploeg blijft zoals die is dan zal het ook volgend jaar zeker weer de favoriet zijn. en natuurlijk spelen Hiltex, Meurs en Schiedam daarachter de belangrijkste rollen.

transfer geruchten
-
huissen krijgt indd versterking.....maar is dit stokkel? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Het beste is toch dat je eens een keertje op de clubavond komt Frank, dan kun je jezelf weer helemaal bijpraten.Groeneveld wrote: kan je wat meer tipjes van de sluier oplichten,want je maakt
me ontzettend nieuwsgierig,
desnoods met een persoonlijk mailtje.....
Want 2004-2005 moet weer een Hiltex jaar worden [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
F.Groeneveld
Hiltex wil zich versterken, maar andere verenigingen hebben die bedoeling ook en doen Hiltex-spelers aanbiedingen.
- Hanco Elenbaas
-
Beste Hanco,
had dat dan gelijk gezegd,
voor het dammen een roddelkwartiertje
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Frank
had dat dan gelijk gezegd,
voor het dammen een roddelkwartiertje
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Frank
Last edited by Groeneveld on Tue Mar 02, 2004 14:33, edited 2 times in total.
Suggereer je nu versterking uit Apeldoorn?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]blondegod wrote:huissen krijgt indd versterking.....maar is dit stokkel? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]
-
-
-
- Real name: Irene Stegeman
Fred van Amersfoort wrote:Gerard de Groot wrote:Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tomahoak volgend jaar kampioen wordt.
Sinds wanneer heb jij kontakt met Ebbo?
Hoe weet jij zo zeker dat hij contact heeft gehad met Ebbo??? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ha, ik hoop dat die onbetrouwbare bron dan toch zeer betrouwbaar is! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Gerard de Groot wrote:Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tomahoak volgend jaar kampioen wordt.
Ebbo
Damkoningin, het was een reuzegrapDamkoningin wrote:Fred van Amersfoort wrote:Gerard de Groot wrote:Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tomahoak volgend jaar kampioen wordt.
Hoe weet jij zo zeker dat hij contact heeft gehad met Ebbo???

Een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg... Haha, leuke Fred!
Heaven is no location, but a state of mind
Proefetie
Domineeniek kuijvenhoven wrote:Ha, ik hoop dat die onbetrouwbare bron dan toch zeer betrouwbaar is!Gerard de Groot wrote:Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tomahoak volgend jaar kampioen wordt.![]()

Heaven is no location, but a state of mind
-
Kosmos,Bert Zwart wrote:Goedemoed, Heerema, Scholma, Capelle naar Huizum.
Bovendien schijnen Frank Drost en Sjoerd Visser komend seizoen weer te gaan dammen. Eerst in Huizum 2 en bij getoond vormbehoud zullen zij ook doorschuiven naar het eerste team!
Wat vind je van dit gerucht van Bert Zwart. Zouden we er een kern van waarheid van kunnen maken?
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Ebbo
Kosmos wrote:Damkoningin, het was een reuzegrapDamkoningin wrote:Fred van Amersfoort wrote:
Hoe weet jij zo zeker dat hij contact heeft gehad met Ebbo???van Fred. Als je 'm niet snapt, gewoon netjes stilblijven.
Een goede verstaander heeft aan een half woord genoeg... Haha, leuke Fred!
Als je ff goed gekeke hebt naar wat ik schreef, kun je op zich wel begrijpe dat ik het nie serieus bedoelde. duzzz.. Volg anders je eige advies maar ff op...
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*