Janes de Vries & Wim Dekimpe wrote: Beste Vrienden,
Zoals jullie weten vieren we dit jaar ons 25 jarig bestaan in het dammen met onze club. In de club hebben we al meerdere activiteiten georganiseerd zoals soupers, diners, ontvangsten op het stadhuis (drinken dus) etc. Het hoeft natuurlijk niet àltijd 'eten en drinken' te zijn, dus organiseren we een activiteit op basis van onze hobby: dammen.
Uiterààrd hoort hier eten bij, daarom bieden we ook een Barbeque aan. Alle info is terug te vinden in de uitnodiging, met link naar onze site.
Ik hoop dat jullie in grote massa afkomen zowel van dichtbij als van iets verder. Met onze club zijn we jaren naar allerlei tornooien gegaan in binnen- en buitenland, dus hopen we op de respons van zowel grote als kleinere kampioenen: iedereen is dus welkom. Ook hebben diverse Nederlanse spelers al toegezegd. Ik hoop dan ook dat niet enkel de 'die-hard Belgen' komen afgezakt maar àlle Belgen.
We organiseren ter zelfder tijd ook een tornooitje voor beginners. Ik zou dus zeggen dat het tijd is om de kinderen mee te nemen en ze te laten genieten van het damspel. Ook oudere beginners zijn welkom.
Omdat jullie dan toch met de familie op stap zijn, mogen de vrouwtjes ook meekomen. Deze kunnen de hele middag genieten van shoppen in het centrum van Kortrijk.
Ik zou zeggen steun het dammen in België, is het een succes, dan zetten we het verder en komt er een extra Belgische tornooi bij.
Met vriendelijke groet,
Wim Dekimpe
jeugdleider Kortrijkse Damclub
ps stuur dit gerust door naar vriend en vijand, elk beetje reclame is welkom !
ps vergeet ook niet in te schrijven voor de Flanders-cup te Heule, hier meer info voor op http://www.damsport.be/