Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
Heren we vervallen in herhaling. Laten we concluderen dat bepaalde individuen elkaar niet mogen!
Ik wil graag terug naar de match. Hanco - kun je aub op mijn vorige bericht reageren. Het gaat mij om het feit dat persoonsverwisseling onmogelijk is. Dat mag een sportief treffen om 500E dus ook niet doorkruisen.
Ik wil graag terug naar de match. Hanco - kun je aub op mijn vorige bericht reageren. Het gaat mij om het feit dat persoonsverwisseling onmogelijk is. Dat mag een sportief treffen om 500E dus ook niet doorkruisen.
-
Re: Paladijn van hanco
- Ik vind de twee matches niet te vergelijken.Kosmos wrote:Weet je nog dat ik met een glimlach je uitdaging aannam?
Maar hanco durft niet te spelen. Hij durft wel mij voor Lafaard uit te maken, diverse malen.
Wie de bal naar Baba kaatst kan een fikse slag terugverwachten hahahaha.
bert, ook een vraagje aan jou?
Waarom gedraag jij je als een paladijn?
Hanco is je blinde vlek, je ziet niet in hoe hatelijk hij doet en hoe zelfgenoegzaam hij is, hij vindt zichzelf BELANGRIJK hahahahahahahha.
- Hanco heeft een goede reden om niet te spelen vind ik
- hij heeft je in deze thread pas voor lafaard uitgemaakt nadat jij als een dolle stier je horens in hanco gezet hebt.
- zou ik een zwak hebben voor hanco? hmmm zou kunnen maar paladijn, nee. ik constateer slechts dat er op dit moment een hetze gevoerd word tegen hanco. Ik contateer ook dat jij daar aan mee doet.
Dat Hanco meteen oppert dat guest een secondant kan sturen is voor jou weer een gelegenheid om hanco voor complotfetisjist uit te schelden. een beetje dollen is leuk, maar jij gaat altijd net iets te ver. Hanco soms ook zeg ik er meteen maar bij. Echter niet in deze thread. Die post over die dikke brillen daar lach je toch om?
Weet je wie lafaards zijn? mensen die stelselmatig anderen pesten.
Als je weer eens zo'n hetze als tegen Erik van de Weerdhof begint moet je je eens realiseren wat de gevolgen van pesten kunnen zijn.
Dat voorbeeld van Erik vond ik daarom heel erg goed. Zou Hanco dat ook bedoeld hebben?
(Neemt niet weg dat je over 3 om 1 helemaal gelijk hebt en hij niet doch dit terzijde)
Last edited by Bert Zwart on Thu Feb 26, 2004 20:31, edited 1 time in total.
-
Welke eer? Je oplossing suggereert dat er voor ons beiden eer te behalen is bij een overwinning - dat is niet noodzakelijkerwijs het geval.Bert Zwart wrote: een oplossing zou zijn om niet om geld, maar om de eer te spelen.
Maar het brengt me op een idee: Hanco - als je gesponsord wordt, speel je dan?
om de eer spelen is inderdaad een veel beter idee!! maar of die match er ooit komt???? de kans lijkt me zeer klein [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
In dat geval zou je ook een match tegen tjalling kunnen spelen. die wil vast wel.Guest wrote:Welke eer? Je oplossing suggereert dat er voor ons beiden eer te behalen is bij een overwinning - dat is niet noodzakelijkerwijs het geval.Bert Zwart wrote: een oplossing zou zijn om niet om geld, maar om de eer te spelen.
-
Tegen een speler van kaliber Tjalling is er voor vrijwel alle spelers eer te behalen. Ik meen mij zelfs te herinneren dat Ton in een uitstekende stelling een uiterst giftige list over het hoofd zag.Bert Zwart wrote: In dat geval zou je ook een match tegen tjalling kunnen spelen. die wil vast wel.
Tjalling, zou je dat standje in de technische rubriek kunnen plaatsen?
- Hanco Elenbaas
Om de eer spelen is een uitstekend idee.blondegod wrote:om de eer spelen is inderdaad een veel beter idee!! maar of die match er ooit komt???? de kans lijkt me zeer klein [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Maar wil Guest dat ook?
Nee, Hanco, omdat ik het niet als een eer beschouw om van jou te winnen, wil ik dat niet. Ik wil om een zakje duiten spelen. Win jij;, dan krijg jij het zakje. Win ik, dan krijg ik het zakje. Lijkt me fair. De verliezer heeft recht op 'double or nothing'.Hanco Elenbaas wrote: Om de eer spelen is een uitstekend idee.
Maar wil Guest dat ook?
-
- Real name: Irene Stegeman
Hmmm ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Hanco nu nie wil spelen? Alleen omdat hij nie weet wie hij tegenover zich krijgt? Dat is toch juist de spanning.Guest wrote:Nee, Hanco, omdat ik het niet als een eer beschouw om van jou te winnen, wil ik dat niet. Ik wil om een zakje duiten spelen. Win jij;, dan krijg jij het zakje. Win ik, dan krijg ik het zakje. Lijkt me fair. De verliezer heeft recht op 'double or nothing'.Hanco Elenbaas wrote: Om de eer spelen is een uitstekend idee.
Maar wil Guest dat ook?
Dat weet je ook niet als je met de NC mee doet, tis altijd afw88 wie van de 10 je tegenover je krijgt. (Dan is het mishcien wel iets makkelijker, omdat je weet wie het zijn, maar nu heb je meer spanning)
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Maar guest, als je het geen eer vindt om van Hanco te winnen geef je daarmee toch al impliciet aan dat je veel sterker denkt te zijn dan hij. Dan is het toch niet irreëel dat hij niet wil spelen om geld, en zeker niet om zo'n toch vrij fors bedrag.Guest wrote:Nee, Hanco, omdat ik het niet als een eer beschouw om van jou te winnen, wil ik dat niet. Ik wil om een zakje duiten spelen. Win jij;, dan krijg jij het zakje. Win ik, dan krijg ik het zakje. Lijkt me fair. De verliezer heeft recht op 'double or nothing'.Hanco Elenbaas wrote: Om de eer spelen is een uitstekend idee.
Maar wil Guest dat ook?
-
Damkoningin wrote:Hmmm ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Hanco nu nie wil spelen?Guest wrote:Nee, Hanco, omdat ik het niet als een eer beschouw om van jou te winnen, wil ik dat niet. Ik wil om een zakje duiten spelen. Win jij;, dan krijg jij het zakje. Win ik, dan krijg ik het zakje. Lijkt me fair. De verliezer heeft recht op 'double or nothing'.Hanco Elenbaas wrote: Om de eer spelen is een uitstekend idee.
Maar wil Guest dat ook?
waarom ga jij dan niet om 500 euro tegen guest spelen? spannend!!!