Gevraagd
-
Gevraagd
Hallo,
Ik zoek een Hoofdlijnartikel waarin een partij tussen Johan Teake Dekker en Wim Dirks zou worden geanalyseerd.
Het zou gaan om de partij van 25-11-2006 Warffum-Gorredijk.
Wie heeft hem en zou hem voor mij willen inscannen?
J.T.
Ik zoek een Hoofdlijnartikel waarin een partij tussen Johan Teake Dekker en Wim Dirks zou worden geanalyseerd.
Het zou gaan om de partij van 25-11-2006 Warffum-Gorredijk.
Wie heeft hem en zou hem voor mij willen inscannen?
J.T.
-
Ach, weer een die geen abonnement heeft op Hoofdlijn...
Zal je ook wel niet worden, gezien de analyse van de genoemde partij?
Hoofdlijn 112, pagina 6:
Diagram 56. Wim Dirks-Dekker (6e ronde: Warffum-Gorredijk 9-11)
De witspeler had slechts 59 minuten nodig om deze partij op de 43e zet op te geven in de diagramstand. Na 36-31 27x36 38-33, met de dreiging 33-29, 30-24, lijkt winst voor zwart mij nog niet zo eenvoudig.
Als troost: er staan nog meer fragmenten in hetzelfde nummer over Johan Teake Dekker, Gorredijk, 13 7 1331 1030,5 3,29
Nieuwsgierig? Je kunt een proefnummer aanvragen, ook voor andere belangstellenden trouwens, maar dan vraag jij nr. 112 aan!
Zal je ook wel niet worden, gezien de analyse van de genoemde partij?
Hoofdlijn 112, pagina 6:
Diagram 56. Wim Dirks-Dekker (6e ronde: Warffum-Gorredijk 9-11)
De witspeler had slechts 59 minuten nodig om deze partij op de 43e zet op te geven in de diagramstand. Na 36-31 27x36 38-33, met de dreiging 33-29, 30-24, lijkt winst voor zwart mij nog niet zo eenvoudig.
Als troost: er staan nog meer fragmenten in hetzelfde nummer over Johan Teake Dekker, Gorredijk, 13 7 1331 1030,5 3,29
Nieuwsgierig? Je kunt een proefnummer aanvragen, ook voor andere belangstellenden trouwens, maar dan vraag jij nr. 112 aan!
-
isklaar
Ik heb me zonet aangemeld voor een proefnummer.
Moet ook maar lid worden.
Formuliertje ingevuld op http://www.hoofdlijn.nl
Het is een goed blad, kreeg het vroeger weleens van iemand anders om door te lezen.
Het is een goed blad, kreeg het vroeger weleens van iemand anders om door te lezen.
-
Re: isklaar
Zo gaat ie goed! Nog meer verzoeken?wellnesswrotter wrote:Ik heb me zonet aangemeld voor een proefnummer.
Vraag nu een proefnummer en u kunt genieten van het eerste deel van een verslag over Groningen Seaports Masters door Alexei Tsjizjow.
(eerste artikel van Alexei sinds 1990!)
-
Heb ook proefnummer besteld. Zal wel abonnementje worden [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
? het zal ongetwijfeld een worden!wim martin wrote:Heb ook proefnummer besteld. Zal wel abonnementje worden
Bijvoorbeeld door de inhoud van Hoofdlijn nummer 132:
4 pagina's van Jeroen van den Akker over Zaporodzje
3 pagina's NK vrouwen - Gerrit Boom/Heike Verheul
4 pagina's Peking -Alexander Getmanski
3,5 pagina's Bijlmer-meestergroep (slot) door Aleksej Domtsjev
3,5 vervolg van Confederation Cup met wedstrijd Nizjnelenskoe-Denk en Zet door de Wereldkampioen! Rapportcijfer voor het jonge Nederlandse team: 6
8,5 pagina's Nationale Competitie - Theo Berends (Gerrit Boom)
1,5 Eindspel -Michael korenewski [kort deze keer, maar met een lange analyse van een eindspel (6stukkendatabase-proef deze keer)]
En nog de gebruikelijke vaste rubrieken: Rondslag - Problematiek
Wat wil een dammer nog meer?
-
Nou, nu je het toch vraagt; vroeger in 'het nieuwe damspel' was altijd zo'n rubriek "Test uw speelsterkte".... zoiets zou je misschien nog kunnen toevoegen..... aan de andere kant; "HOOFDLIJN" zit zo boordevol techniek dat er niet eens ruimte is voor nog meernico leemberg wrote:? het zal ongetwijfeld een worden!wim martin wrote:Heb ook proefnummer besteld. Zal wel abonnementje worden
Bijvoorbeeld door de inhoud van Hoofdlijn nummer 132:
4 pagina's van Jeroen van den Akker over Zaporodzje
3 pagina's NK vrouwen - Gerrit Boom/Heike Verheul
4 pagina's Peking -Alexander Getmanski
3,5 pagina's Bijlmer-meestergroep (slot) door Aleksej Domtsjev
3,5 vervolg van Confederation Cup met wedstrijd Nizjnelenskoe-Denk en Zet door de Wereldkampioen! Rapportcijfer voor het jonge Nederlandse team: 6
8,5 pagina's Nationale Competitie - Theo Berends (Gerrit Boom)
1,5 Eindspel -Michael korenewski [kort deze keer, maar met een lange analyse van een eindspel (6stukkendatabase-proef deze keer)]
En nog de gebruikelijke vaste rubrieken: Rondslag - Problematiek
Wat wil een dammer nog meer?
- Hanco Elenbaas
Veilingkijker http://www.veilingkijker.nl/index.cgi geeft er twee, Leo. Even bellen naar dat 06-nummer in Spijkenisse, op Marktplaats is het beste.Leo Aliar wrote:Ik maak even misbruik van GEVRAAGD.
Ik ben op zoek naar een langarm nietmachine.
Wie kan mij helpen?
Tel. 026- 381 7997.
Leo Aliar
TE KOOP:
LANGARM NIETMACHINE 30 CM SPECIAAL VOOR BLADEN OF TIJDSCHRIFTEN,ZONDER NIETJES.
Langarm nietmachine,€ 46,95
Ken jij trouwens het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine, Hanco?Hanco Elenbaas wrote:Veilingkijker http://www.veilingkijker.nl/index.cgi geeft er twee, Leo. Even bellen naar dat 06-nummer in Spijkenisse, op Marktplaats is het beste.Leo Aliar wrote:Ik maak even misbruik van GEVRAAGD.
Wie kan mij helpen?
Tel. 026- 381 7997.
Leo Aliar
TE KOOP:
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Jawel. Waarom? Ken je iemand die het verschil niet is opgevallen?Kosmos wrote:Ken jij trouwens het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine, Hanco?Hanco Elenbaas wrote:Veilingkijker http://www.veilingkijker.nl/index.cgi geeft er twee, Leo. Even bellen naar dat 06-nummer in Spijkenisse, op Marktplaats is het beste.Leo Aliar wrote:Ik maak even misbruik van GEVRAAGD.
Wie kan mij helpen?
Tel. 026- 381 7997.
Leo Aliar
TE KOOP:
Ik zal het essentiele verschil uit de doeken doen.Hanco Elenbaas wrote:Jawel. Waarom? Ken je iemand die het verschil niet is opgevallen?Kosmos wrote:Ken jij trouwens het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine, Hanco?Hanco Elenbaas wrote: Veilingkijker http://www.veilingkijker.nl/index.cgi geeft er twee, Leo. Even bellen naar dat 06-nummer in Spijkenisse, op Marktplaats is het beste.
TE KOOP:
Een nietmachine niet en een naaimachine niet.
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Was dat niet 'Een naaimachine naait en een nietmachine niet'?Kosmos wrote:Ik zal het essentiele verschil uit de doeken doen.Hanco Elenbaas wrote:Jawel. Waarom? Ken je iemand die het verschil niet is opgevallen?Kosmos wrote: Ken jij trouwens het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine, Hanco?
Een nietmachine niet en een naaimachine niet.
@ Leo, je bent erg voorzichtig met je bod van 7 euro. Mijn ervaring is dat je het beste kunt bellen of schrijven naar de aanbieder om te weten te komen wat hij wil hebben. Als de prijs aantrekkelijk is, kun je het aangebodene meteen aanschaffen.