Te koop aangeboden Saitek damcomputer

Post Reply
Vraagje

Te koop aangeboden Saitek damcomputer

Post by Vraagje »

Al in geen jaren gebruikt, maar volgens mij moet hij het nog doen. Alleen zit één lampje wat verscholen onder de 'kast'.
De meest gehate dammer allertijden.
Eric van Dusseldorp

Re: Te koop aangeboden Saitek damcomputer

Post by Eric van Dusseldorp »

Vraagje wrote:Al in geen jaren gebruikt, maar volgens mij moet hij het nog doen. Alleen zit één lampje wat verscholen onder de 'kast'.
Hoeveel moet je ervoor hebben? Dertig eurocent?

Kieper dat ding toch in een vuilniszak en val ons er niet mee lastig s.v.p.
baalberts

Post by baalberts »

Post is wat info/foto's?
Eric van Dusseldorp

baalberts wrote:Post is wat info/foto's?
Meen je dit serieus?
baalberts

Post by baalberts »

o schijnt nogal slecht te zijn?
Eric van Dusseldorp

baalberts wrote:o schijnt nogal slecht te zijn?
Nou, de computer kostte vroeger ruim 600 gulden en kon met moeite een Haarlemmer Zet ontwaren.

Tegenwoordig kun je gratis Harm Jettens Dam 2.2 downloaden die 1000 x zo sterk is.

Maar ja, tijden veranderen, Saitek was de eerste. Zou nog in een dammuseum kunnen, mits onbeschadigd, maar zelfs dat is V.d. Weerdhofs exemplaar niet.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Vraagje wrote:Al in geen jaren gebruikt, maar volgens mij moet hij het nog doen. Alleen zit één lampje wat verscholen onder de 'kast'.

Waarom zet je 'm niet op Marktplaats Erik? Je krijgt zo 50 of 60 euro voor dat ding als hij het nog doet. Er zijn meer dan genoeg belangstellenden onder huisdammers.
Alberto Contador

Post by Alberto Contador »

Hanco Elenbaas wrote:

Waarom zet je 'm niet op Marktplaats Erik? Je krijgt zo 50 of 60 euro voor dat ding als hij het nog doet. Er zijn meer dan genoeg belangstellenden onder huisdammers.
Ik denk dat je er hooguit 25 of 30 euro voor zal vangen,als dat ding het nog doet,en als dat ding niet al te oud is,niet geschoten is altijd mis toch,dus gewoon idd op marktplaats zetten met een foto erbij
Vraagje

Post by Vraagje »

Hanco Elenbaas wrote:

Heb gisteren inderdaad heel veel oude spullen op marktplaats gezet, maar ik dacht de kans dat er hier belangstelling voor de Saitek zou zijn groter zou zijn. Zoals Eric van Dusseldorp constateert zijn er best betere programma's beschikbaar, maar niet elke bejaarde met een rating van 800 (dus prima niveau) kan met een PC overweg. Voor zulke mensen kan zo'n Saitek een uitkomst zijn. Die mensen zitten echter niet op marktplaats, maar kunnen wel clubgenoten hebben die dit forum lezen.

Overigens heb ik op marktplaats ook nog een schaakcomputer aangeboden.
Eric van Dusseldorp wrote:
Hoeveel moet je ervoor hebben? Dertig eurocent?

Kieper dat ding toch in een vuilniszak en val ons er niet mee lastig s.v.p.
De titel lijkt me vrij duidelijk, dus als je het niet wil lezen, bemoei je dan niet met dit topic. Je reactie slaat totaal nergens op.
Vraagje

Post by Vraagje »

baalberts wrote:Post is wat info/foto's?
Saitek Electronic Dames

Had meen ik 10 of 11 niveau's, zoals al opgemerkt niet heel sterk.

Is denk ik zo'n 35/40 cm bij 25 cm en een paar cm hoog.

Werkt op van die dikke batterijen, moeten er 4 in.
henk stoop

Post by henk stoop »

Saitek was niet de eerste damcomputer op de Nederlandse markt, dat was de Dame Challenger van Fidelity Electronics.

Het lijkt me handig om te weten welke versie van de Saitek je te koop hebt. Ik heb er drie.

De tafel versie, zie ook dit aanbod op ebay: http://cgi.ebay.nl/VENDS-JEU-DE-DAMES-E ... dZViewItem

De reis versie, deze is veel verkocht via o.a. Bart Smit.

De zak versie, die volgens mij niet op de Nederlandse markt is verschenen.

Alle drie zijn overigens even sterk.
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Ik verwacht dat Weerdhof de zakversie heeft. De manier hoe hij spreekt over " een bejaarde met rating 800" klinkt als de zakversie
Vraagje

Post by Vraagje »

Het was niet beledigend bedoeld, om die reden had ik speciaal nog de toevoeging 'dus prima niveau' gedaan.
Post Reply