De realiteit van deze wereld: Overal ter wereld worden mensen verkracht, gemarteld, ontheemd en vermoord. Mensen leven zich uit als beesten, zijn egoistisch en zeer zelden objectief. Deze realiteit trekt me niet echt en de realiteit ontvluchten is een dagelijkse bezigheid van mij(Bijv. door dampartijen te analyseren). Liever waan ik mij in een Kosmisch Theater, terwijl de zielen in de Kosmische Bioscoop zich vermaken met de fratsen van ons, onwetende acteurs.Fred wrote:Wel beste Kosmos, laat ik eens wat positiefs tegen je zeggen. Jouw passie spreekt me aan. Jouw damtechnische inbreng en analyses :hartstikke goed. Jouw argumenten meestal goed onderbouwd.
En je bent geen grijze muis, dat spreekt me ook wel aan. Minder positief : volgens mij ontvlucht je de realiteit. Je schept een eigen wereld, regeert daar als zelfbenoemd verlosser , reageert neerbuigend op de domme schepselen der aarde en je gelooft je eigen onzin.
Maar volledig geloven in mijn hersenspinsels, daarvoor ben ik ook weer te slim.
Wat betreft domme schepselen dient een onderscheid gemaakt te worden tussen kinderen en volwassenen. Voor kinderen open ik mijn hart, eenmaal volwassen, aangepast, laf en egoistisch gaat inderdaad de zweep er wel eens over.
Voor alle domme gansjes die ik verbaal gegeseld heb de afgelopen jaren, is het volgende clipje.
http://www.youtube.com/watch?v=KqCl6h2W ... re=related