groenteboer wrote:Hier gaan we weer.. wat zijn de uitslagen van de 5e ronde? Ik heb nu eerst gekeken hoelaat de rondes zijn begonnen en dat was om 11.00 uur volgens de site.
Voor zover ik weet is het zaterdag en over het algemeen werken er minder mensen op de zaterdag dus moet er nu wel iemand zijn die de tijd heeft toernooibase bij te werken.
Aangezien ik niet geloof dat er nog een partij bezig is vind ik dit gewoon ronduit waardeloos, maar dat heb ik al eerder gezegd geloof ik. Het kan niet genoeg benadrukt worden.
Michael, waarom ga je je niet bezighouden met de voorbereiding van het NK aspiranten ipv allerlei vrijwilligers af te kraken?
Als je't waardeloos vindt is dat jouw probleem. Dan moet je jezelf niet meer gaan vermoeien en de website gewoon negeren......
't Is trouwens een keuze om uitslagen op het net te plaatsen, geen verplichting.....
Ik ga volgende week toch ook niet zeuren van "He, die stand wat ik nu via de live-applet zie kan helemaal niet" , want dat komt ongetwijfeld voor....
En wat is dan erger? een partij die je later op de dag kunt naspelen en waar de notatie van klopt of een applet waar af en toe schijven een eigen leven beginnen te leven? (want er is geen notatietekst beschikbaar begreep ik? --> dannog moet het ook in beeld goed te zien zijn)
Ik bedoel maar, opbouwende kritiek is prima, maar zoals jij nu alles en iedereen af zit te kraken wat met het NK Junioren te maken heeft is niet echt gezellig meer te noemen.....
Ik wens jou in elk geval wel veel succes toe volgende week en hoop dat je net zo zult dammen als je hier het Junioren-NK af zit te zeiken.
Je zou trouwens ook geen post meer sturen... ben je echt zo iemand die zo slecht zijn voornemens kan houden dan?
UItslagen trouwens;
Bos - Andriessen 0-2
v.d Broek - Van Dijk 1-1
Bleeker - Smeitink 1-1
Remeijer - Palmans 1-1
Boomstra - Lemmen 1-1
Kloppenburg - Gerritsen 0-2