Dan zal Piet Bouma zich binnenkort wel aanmelden. Ik neem aan dat hij toestemming krijgt om zijn eigen koffertje pompeblêdschijven mee te nemen?Alex wrote:Ook dit jaar weer het fameuze Van Leeuwen & Meurs Disco Blitz, met ook gele, blauwe en oranje schijven, paarse ben ik niet tegengekomen...Kosmos wrote:Is er ook weer discodammen (sorry, geen zin om te lezen, Alex) dan kunnen de voorstanders van modern speelmateriaal lekker met paarse en groene schijven spelen!Alex wrote:De lijnen staan nog open, er kan nog ingeschreven worden!

DNC Open NK 2008
Heaven is no location, but a state of mind
We hebben schijven zat, geen buitenlandse schijven nodig...Kosmos wrote:Dan zal Piet Bouma zich binnenkort wel aanmelden. Ik neem aan dat hij toestemming krijgt om zijn eigen koffertje pompeblêdschijven mee te nemen?Alex wrote:Ook dit jaar weer het fameuze Van Leeuwen & Meurs Disco Blitz, met ook gele, blauwe en oranje schijven, paarse ben ik niet tegengekomen...Kosmos wrote: Is er ook weer discodammen (sorry, geen zin om te lezen, Alex) dan kunnen de voorstanders van modern speelmateriaal lekker met paarse en groene schijven spelen!
Vandaag zag ik de deelnemerslijst van DNC Open NK 2008. De eerste grote verrassing was de beroemde foto van de bekende spelers Bennie Provoost uit Zoetermeer ( zie foto ! -
http://www.damweb.nl/tho/index.php?page=partdetail&p=10 )
Is Bhiem Ramdien van een pseudoniem van Bennie Provoost ? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Is Bhiem Ramdien van een pseudoniem van Bennie Provoost ? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Er schijnen inderdaad enkele foto's niet goed gekoppeld te zijn aan Toernooibase. Kwestie van het goede nummertje invullen.leominor wrote:Vandaag zag ik de deelnemerslijst van DNC Open NK 2008. De eerste grote verrassing was de beroemde foto van de bekende spelers Bennie Provoost uit Zoetermeer ( zie foto ! -
Is Bhiem Ramdien van een pseudoniem van Bennie Provoost ?
Ook Wouter Ludwig heeft een dubbelganger gekregen.
Excuses. Wordt asap rechtgezet.Piet Bouma wrote:Er schijnen inderdaad enkele foto's niet goed gekoppeld te zijn aan Toernooibase. Kwestie van het goede nummertje invullen.leominor wrote:Vandaag zag ik de deelnemerslijst van DNC Open NK 2008. De eerste grote verrassing was de beroemde foto van de bekende spelers Bennie Provoost uit Zoetermeer ( zie foto ! -
Is Bhiem Ramdien van een pseudoniem van Bennie Provoost ?
Ook Wouter Ludwig heeft een dubbelganger gekregen.

Kosmos - Amrilloew
In het sneldamtoernooi van gisteravond speelde ik een lokzet tegen de Russische grootmeester:
28-23?! 18x29 34x23
Dreigt 23-18 33-28 39x30 W+1.
Ik hoopte op 13-18? 37-31!! 18x29 40-34 29x49 33-28 22x44 43-39 44x33 38x20 15x24 (de beste) 45-40 49x27 31x15 en wit gaat winnen.

Kosmos - B
Tegen B Eggens kwam een kleurrijk speltype op het bord. Ik forceerde de winst denkend aan Boudewijn - Gerlof uit het laatste NK...
34-29!
Omdat op 19-23 24-19 + volgt moet zwart wel met schijf 2 spelen.
2-8 38-32! 27x38 24-20 15x24 29x20 38x29 30-24 19x30 25x3 14x25 3x14 +
Effientie
Het is gisteren in het Bowlingcentrum noch in het parkpaviljoen gelukt om iets eetbaars te bestellen. Toen ik de uitermate inefficiente manier waarop het personeel in het Bowlingcentrum de bedieningen opneemt en verwerkt gadesloeg kon ik me niet aan de indruk onttrekken dat als De Pompbediende langs zou komen, hij in 10 minuten een efficientere organisatie zou kunenn regelen met gedecimeerde wachttijden als gevolgd.
nadat ik vergeefs (en uiteraard al betaald) een half uur op een tosti had gewacht, bleek ook in de Parktent niks te bestellen, zo druk had men het. Uiteindelijk had ik mazzel dat ook hier iemand kennelijk niet langer wilde wachten, zodat ik nog een koude pannekoek kon kopen om toch iets in de maag te hebben.
nadat ik vergeefs (en uiteraard al betaald) een half uur op een tosti had gewacht, bleek ook in de Parktent niks te bestellen, zo druk had men het. Uiteindelijk had ik mazzel dat ook hier iemand kennelijk niet langer wilde wachten, zodat ik nog een koude pannekoek kon kopen om toch iets in de maag te hebben.
Welnu, beste Alex, ik keek bij partijen van ronde 3, het water liep me al uit de mond bij de gedachte van het naspelen van de partij waarin het Beest de Kneus met huid en haar verorbert (logisch met zulke wachttijden), maar tot mijn niet geringe afschuw en teleurstelling ontwaarde ik een grote leemte achter de betreffende link.Alex wrote:Gelukkig was zondag een uitzondering.
Reden dat het in het ParkPaviljoen druk was, dat er een concert was in de nabijheid.
Wanneer gaat er over de partijen gedicussieerd worden????
Bovendien heb ik al twee uitermate sappige fragmenten geplaatst, laat iemand anders ook maar eens wat publiceren.
-
Ik ben het met Tjalling eens dat de 'bediening' in het bowlingcentrum uiterst inefficiënt is. Dat was althans mijn ervaring twee jaar geleden en kennelijk is er inmiddels nog niets verbeterd.
Theoretisch is het wel mogelijk om iets bestellen, maar het is niet denkbeeldig dat zulks onverhoopt tot partijverlies leidt.
Zelf een blikje cola o.i.d. naar de speelzaal meenemen zou dan het devies moeten zien, maar dat leidde dan weer (althans twee jaar geleden) tot allerlei fascistoïde reacties van datzelfde uiterst incompetente en inadequate (en dus ook onbeschofte) barpersoneel.
Theoretisch is het wel mogelijk om iets bestellen, maar het is niet denkbeeldig dat zulks onverhoopt tot partijverlies leidt.
Zelf een blikje cola o.i.d. naar de speelzaal meenemen zou dan het devies moeten zien, maar dat leidde dan weer (althans twee jaar geleden) tot allerlei fascistoïde reacties van datzelfde uiterst incompetente en inadequate (en dus ook onbeschofte) barpersoneel.
Alex,
Een toernooi is niet alleen fragmenten, het is ook alles wat er verder rond het toernooi gebeurt. Mensen mogen het gerust zeggen als iets ze niet bevalt, daar kun je misschien zelfs lering uit trekken voor een volgende keer.
Ik vraag me zelfs af of je zelf niet hetzelfde had gedaan, mocht je dit in Nijmegen of in Brunssum zijn overkomen. Nu betreft het een toernooi waarin je zelf deel hebt in de organisatie en dan ligt het allemaal wat gevoeliger als mensen dat zeggen.
Cést la vie, gedraag je niet alsof je door een wesp gestoken bent. Veel succes verder!
Een toernooi is niet alleen fragmenten, het is ook alles wat er verder rond het toernooi gebeurt. Mensen mogen het gerust zeggen als iets ze niet bevalt, daar kun je misschien zelfs lering uit trekken voor een volgende keer.
Ik vraag me zelfs af of je zelf niet hetzelfde had gedaan, mocht je dit in Nijmegen of in Brunssum zijn overkomen. Nu betreft het een toernooi waarin je zelf deel hebt in de organisatie en dan ligt het allemaal wat gevoeliger als mensen dat zeggen.
Cést la vie, gedraag je niet alsof je door een wesp gestoken bent. Veel succes verder!
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
Moeten de partijen ook door het barpersoneel ingevoerd worden soms, Alex dat het zo lang duurt?
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Geen wonder dat er nooit een bestelling aankomt.
Ik zou Piet Bouma willen aanraden om in zijn koffertje met handbeschilderde pompeblêdschijven ruimte te laten voor een voedselpakket als hij straks afreist naar het discodamtoernooi.
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Geen wonder dat er nooit een bestelling aankomt.
Ik zou Piet Bouma willen aanraden om in zijn koffertje met handbeschilderde pompeblêdschijven ruimte te laten voor een voedselpakket als hij straks afreist naar het discodamtoernooi.