Even een berichtje voor dammers die mij willen e-mailen of onlangs gemaild hebben op mijn hotmail account.
Mijn hotmail account ligt eruit en daarom wordt u verzocht te e-mailen naar:
Indien u onlangs een e-mail gestuurd heeft naar hotmail wordt u verzocht deze nogmaals te sturten naar gmail.
tjalling.goedemoed@gmail.com

Hotmail
Hotmail
Heaven is no location, but a state of mind
-
Kunnen we ook mailen naar jouw werk of doe je daar niet aan? Tjalling@UWV.nl
Of schrijf jij al die negatieve anti Sijbrands teksten in jouw pauzes? Ik begrijp werkelijk niet hoe jij het in je hoofd haalt om Sijbrands neer te zetten als onbetrouwbaar, laf en ook zijn kwaliteiten als mens durft te beoordelen. Medicijntjes beetje kwijt kerel?
Of schrijf jij al die negatieve anti Sijbrands teksten in jouw pauzes? Ik begrijp werkelijk niet hoe jij het in je hoofd haalt om Sijbrands neer te zetten als onbetrouwbaar, laf en ook zijn kwaliteiten als mens durft te beoordelen. Medicijntjes beetje kwijt kerel?
Ga je me nu weer stalken, ouwe forumtrol?Fred van Amersfoort wrote:Kunnen we ook mailen naar jouw werk of doe je daar niet aan? Tjalling@UWV.nl
Jij had me nog een drankje beloofd, nooit wat van gekomen uiteraard, daarom hanteer je nu de term 'onbetrouwbaar' die ik nooit gebruikt heb.
-
Dat is fijn.Fred van Amersfoort wrote:Nee hoor lieve Tjalling, ik laat je weer met rust. In het geval Sijbrands suggereer je wel degelijk onbetrouwbaarheid. (niet nakomen van afspraken) Verder vind ik je niet de moeite waard.
In de relatie Wildkamp / Sijbrands suggereer ik iets dergelijks inderdaad, maar ik suggereer niet dat de persoon TS onbetrouwbaar is.
Ik maak trouwens gebruik van de vrijheid van meningsuiting. Daar komt die ongelooflijke moed vandaan om de meester te bekritiseren. Mocht je daar iets aan willen doen dan raad ik je aan op het CDA te stemmen.