Erno Prosman doet aanval op wereldrecord blindsimultaan
-

Jordy verdedigt zich goed. Hij heeft de dreiging 25-30 14-3/5 in het spel gebdracht.
Erno speelt daarom 34-29. Hopelijk doet Jordy nu 14-28?
Na 34-29 14-3 moet Erno oppassen voor de volgende vrraderlijke combinatie:
17-11? 8-12!! 11x23 35-40 24-30 25-30 20-24 3x34 +
Jordy heeft 14-5 gespeeld.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Gefeliciteerd! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Zie voor het Rapidtoernooi op Toernooibase, Tj*ll*ng...Kosmos wrote:Wanneer zet jij de uitslagen van het toernooi in Delft eens keurig online in plaats van zo lopen te j*mm*r*n, Alex?Alex wrote:Volgens mij is er weer e.e.a. mis met de borden [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] En de eindstanden van de partijen die uit zijn, daar klopt ook geen hout van...Rudyard wrote: Partijen die niet uit zijn ook niet
Edwin Remmerswaal wint [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
-
Applaus voor Erno, zeer indrukwekkend dat hij het gehaald heeft! Op een gegeven moment dacht ik dat hij er doorheen zat, maar hij heeft het knap volgehouden. Wie gaat hem dit nadoen? [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Dat durft-ie niet, bang als-ie is dat Prosman hem opnieuw zal onttronen!Alex wrote:Erno, gefeliciteerd!!
Denk dat Sijbrands nu voor 30 gaat?
Hij zal wel bezig zijn een goede smoes te verzinnen waarom hij niet meer zal blinddammen.
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Tsjonge, tsjonge, de nixgeneratie heeft eindelijk ook eens wat laten zien, en de dans om het gouden kalf kan beginnen.Kosmos wrote:We staan op +12!!!
Erno gaat het onmogelijke presteren!
Het record ligt aan duigen!
Volgende week in de Volkskrant: Hoe Ton Sijbrands in een simultaan in Lutjebroek won met een vroege gang naar het kerkhof tegen Anna Kosters (rating 679) ! Smullen.
Flow with the Go
-
Een fenomenale prestatie van Erno, proficiat! Ik heb het tot elf uur s'ochtends gevolgd, toen leek Erno op een monsterscore af te stevenen. Toen ik na vijf uurtjes slaap de draad van het meekijken weer oppakte was ik meteen goed wakker... Het is opvallend hoe lang sommige spelers zijn doorgegaan in straalverloren stellingen, maar ook begrijpelijk. Het geeft Erno's prestatie alleen maar meer glans.
Hopelijk neemt Ton Sijbrands de handschoen op en gaat hij bij zijn eerstvolgende poging voor de 30 partijen. Het huidige record van Erno zal hierbij niet verbleken, hetzelfde geldt uiteraard voor alle voorgaande records van Ton.
Hopelijk neemt Ton Sijbrands de handschoen op en gaat hij bij zijn eerstvolgende poging voor de 30 partijen. Het huidige record van Erno zal hierbij niet verbleken, hetzelfde geldt uiteraard voor alle voorgaande records van Ton.
Bedankt voor het happen, Klaas!Klaas van der Laan wrote:Tsjonge, tsjonge, de nixgeneratie heeft eindelijk ook eens wat laten zien, en de dans om het gouden kalf kan beginnen.Kosmos wrote:We staan op +12!!!
Erno gaat het onmogelijke presteren!
Het record ligt aan duigen!
Volgende week in de Volkskrant: Hoe Ton Sijbrands in een simultaan in Lutjebroek won met een vroege gang naar het kerkhof tegen Anna Kosters (rating 679) ! Smullen.
Gouden kalf, nix-genratie komen er uit je hokjesgeest, woehahahahah!
Heb je nog meer fraseologie voor ons, Klaas? We want more!
Knielen zul je voor keizer Nero!

Maar goed: Met Sijbrands als rolmodel zit een felicitatie voor Prosman er uiteraard niet in. Kleintjes...