Er gaat een ernstig gerucht dat 'Beijing' het niet accepteert dat er zoveel Nederlanders aan het damtoernooi willen meedoen. Er lijkt flinkt geschrapt te gaan worden in de deelnemerslijst met de open inschrijvingen.
Dat heeft nogal wat consequenties voor hen die de 200 euro inschrijfgeld al hebben betaald, een vliegticket hebben geregeld en rekening houden met een gratis verblijf in het Olympisch dorp.
Probleem is ook dat sommigen die zich ingeschreven hebben dit weten, anderen weer niet en weer anderen via-via.
Ik hoop dat Frits Luteyn op deze plek uitsluitsel wil geven over de stand van zaken. En als er flink geschrapt wordt in de lijst, wie blijven er dan over? Speelt rating een rol, volgorde van inschrijving, volgorde van betaling van de 200 euro of wordt er geloot?
Ik ben benieuwd.

Mind Sport Olympics in Beijing: problemen?
-
-
- Real name: Michel Stempher
Re: Mind Sport Olympics in Beijing: problemen?
Aan de ene kant snap ik Beijing wel. Ze willen een internationaal toernooi hebben en als bijna iedereen Nederlands is kan het net zo goed in Amsterdam of iets dergelijks georganiseerd worden. Maar aan de andere kant: er was een open inschrijving dus als de Nederlanders er gewoon als eerste bij waren hebben deze Nederlanders ook het recht te participeren lijkt me.Eric van Dusseldorp wrote:Er gaat een ernstig gerucht dat 'Beijing' het niet accepteert dat er zoveel Nederlanders aan het damtoernooi willen meedoen. Er lijkt flinkt geschrapt te gaan worden in de deelnemerslijst met de open inschrijvingen.
Dat heeft nogal wat consequenties voor hen die de 200 euro inschrijfgeld al hebben betaald, een vliegticket hebben geregeld en rekening houden met een gratis verblijf in het Olympisch dorp.
Probleem is ook dat sommigen die zich ingeschreven hebben dit weten, anderen weer niet en weer anderen via-via.
Ik hoop dat Frits Luteyn op deze plek uitsluitsel wil geven over de stand van zaken. En als er flink geschrapt wordt in de lijst, wie blijven er dan over? Speelt rating een rol, volgorde van inschrijving, volgorde van betaling van de 200 euro of wordt er geloot?
Ik ben benieuwd.