--------------------------------------------------------------------------------
From:
gtigchelaar@hotmail.com
To:
martin.vanzanen@hotmail.com
Subject: RE: Jeugdkamp. PNHDB
Date: Mon, 28 Jan 2008 20:32:12 +0000
Hallo Martin,
Het stelde mij ook teleur dat Gilles niet mee deed. Gilles had Sandeep vrijdag opgebeld en gezegd dat hij erg ziek was en hoge koorts had en daarom niet mee kon spelen. De coach van het derde (John Stins) heeft het vrijdagavond nog geprobeerd maar Gilles was te ziek om zaterdag mee te gaan.
Groet,
Gerrit
--------------------------------------------------------------------------------
From:
To:
gtigchelaar@hotmail.com
Subject: Jeugdkamp. PNHDB
Date: Sun, 27 Jan 2008 22:20:01 +0100
Hallo Gerrit,
Tot mijn verbazing zag ik bij de uitslagen van de nationale competitie, dat Gilles Yeung niet in Hiltex 3 heeft gespeeld.
Graag zou ik willen vernemen of hiervoor een plausibele verklaring bestaat.
Heel begrijpelijk krijg ik hierover ook vragen van andere clubs / deelnemers.
Groeten,
Martin van Zanen
From:
gtigchelaar@hotmail.com
To:
Subject: RE: PK pupillen en welpen PNHDB
Date: Thu, 24 Jan 2008 16:39:45 +0000
Hallo Martin,
Namens Gilles dank voor de keuzeplek daar zal hij blij mee zijn (en ik ook want dan kan ik mijn vrije zaterdag (2 febr.) weer een invulling geven;-)).
Ik begrijp dat het moeilijk is om steeds weer gaatjes te vinden op de kalender maar zelf dacht ik dat de pupillen samen met de aspiranten en de junioren op de afgelopen zaterdag in de Andreakerk hadden kunnen spelen. Aangezien je daar twee zalen hebt kun je ze makkelijk splitsen.
Verder bedankt voor je inzet,
Gerrit
From:
To:
gtigchelaar@hotmail.com
Subject: RE: PK pupillen en welpen PNHDB
Date: Thu, 24 Jan 2008 10:08:40 +0100
Hallo Gerrit,
Na ons gesprek van vorige week heb ik al nagedacht over een mogelijke oplossing.
Deze week heb ik die aan het bestuur van de PNHDB voorgelegd.
Daarbij heb ik even afgewacht, of Hiltex misschien een invaller voor Gilles kon regelen.
Gilles krijgt een keuzeplaats in de pupillenfinale op 2 februari a.s., daarmee is je eerste vraag beantwoord.
Het antwoord op je 2e vraag is te vinden op de overvolle damkalenders. Als je de damkalender van de PNHDB en die van de KNDB over elkaar legt, zie je dat er geen weekend vrij is. De pupillen- welpenkampioenschappen zijn daarom maar in een weekend met nationale competitie gepland. Het is ook voor het eerst, dat we met een pupil in de nationale competitie worden geconfronteerd.
Overigens heb ik ook zelf voor de wedstrijd van a.s. zaterdag moeten afzeggen.
Groeten,
Martin van Zanen
From:
gtigchelaar@hotmail.com
To:
Subject: FW: PK pupillen en welpen PNHDB
Date: Wed, 23 Jan 2008 14:28:58 +0000
Beste Martin,
Zoals ik je al vertelde kan Gilles Yeung helaas niet meespelen a.s. zaterdag. Hij heeft verplichtingen voor de nationale competitie. Hij is basisspeler in Hiltex III en het team reist al gehavend (met 9 spelers) af naar hun uitwedstrijd. Wij kunnen hem in geen geval vrijaf geven voor aanstaande zaterdag (bovendien kunnen we hem vanuit de club dan toch ook niet begeleiden).
Het is vervelend dat deze wedstrijden op dezelfde dag worden gepland. Gilles die vorig jaar reikte tot aan het kampioenschap van Nederland (elfde plek) zou dat dit jaar weer kunnen bereiken en kans hebben op nog meer succes. Wij boren hem dus een spannende week in Huissen en mogelijk succes in dit kampioenschap door de neus.
Mijn vraag aan jou:
1) Is er toch nog een (andere) mogelijkheid voor Gilles om zich te plaatsen;
2) Waarom worden deze kampioenschappen voor de pupillen op een zaterdag van de nationale kompetitie gepland.
Groet,
Gerrit
From:
To:
gtigchelaar@hotmail.com;
Subject: PK pupillen en welpen PNHDB
Date: Tue, 22 Jan 2008 15:26:12 +0100
Damvrienden,
Hierbij het programma voor a.s. zaterdag.
De deelnemers dienen 15 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.
Groeten,
Martin van Zanen