De gewraakte tekst over Rik Keurentjes is hier aanvankelijk gepost door Insomnia. Dit naar aanleiding van de vraag die Ktarinus stelde, of Joost zin had om iemand af te zeiken. Insomnia publiceerde toen deze tekst in de post van zondag 25 januari, 22:33 (die op moment van schrijven zoals u kunt zien reeds 2 keer gewijzigd is. Quizmaster reageerde hierop, in zijn op dit moment eenmaal gewijzigde post van zondag 25 januari 23:00, door te stellen dat hij de betreffende tekst gekopieerd had en deze zou doorsturen naar de KNDB, en dat Joost dan op een royement kon rekenen. Nadat ik deze tekst gelezen had heb ik aan Joost aangegeven het niet eens te zijn met de inhoud van dit bericht en hem aangeraden het te verwijderen, hetgeen hij gedaan heeft. Blijkbaar was hij van mening dat de betreffende onzin over Rik Keurentjes toch de wereld in moest worden geholpen zodat hij dit heeft getracht door deze tekst door middel van een quote in de schoenen van quizmaster te schuiven.
Euhmm er is toch een wet van recht van meningsuiting??? Kan iemand daar mij wat info over geven m.b.t. dit onderwerp??? (beter gezegd dit gezeur???) Als Insomnia zo denkt over Rik mag hij dat doen, en volgens mij mag hij dat ook zeggen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!
Double_D wrote:Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!
Vandaag?(gister)? Hoe bedoel je dat??? Volgens mij heb ik maar 1 reactie gegeven gister dan he?!?!..
Double_D wrote:Het is VRIJHEID van meningsuiting, Grondwet art. 7, maar iemand beledigen is heel wat anders dan een mening geven. En ook aan de vrijheid van meningsuiting zitten natuurlijk grenzen. Bent goed in vorm vandaag met domme opmerking mevrouw! Ga zo door en je IQ zal nog verder zakken!!
Vandaag?(gister)? Hoe bedoel je dat??? Volgens mij heb ik maar 1 reactie gegeven gister dan he?!?!..
Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).
Helaas heb je bij het aanmaken van je lycos- site je naam moeten opgeven. Een eventuele aanklager kan van lycos eisen dat ze jouw naam bekend maken. Jammer mastertje!
Quizmaster wrote:Waarom denk je dat niemand met zekerheid kan zeggen wie ik ben?
Juistem, mijn ware identiteit zou nooit bewezen kunnen worden, in geval van zulk soort zielige praktijken (het is toch maar een spelletje).
Helaas heb je bij het aanmaken van je lycos- site je naam moeten opgeven. Een eventuele aanklager kan van lycos eisen dat ze jouw naam bekend maken. Jammer mastertje!