Idd, hij kiest er zelf voor, maar dat doet een bouwvakker ook en die loopt ook een groot risico als ie op grote hoogtes moet werken.Kosmos wrote: Bij deze risicoanalyse vergeet je voor het gemak dat een soldaat een veel hoger risico loopt om te overlijden. Een soldaat neemt bewust dit risico. Erg moedig.

Ton Sijbrands Ridder in de orde van Oranje-Nassau
Zullen we dan iedereen, bakkers, bouwvakkers, boekhouders, koekenbakkers, ufologen, haptonomen en computeranalisten, maar een lintje geven?Alex wrote:Idd, hij kiest er zelf voor, maar dat doet een bouwvakker ook en die loopt ook een groot risico als ie op grote hoogtes moet werken.Kosmos wrote: Bij deze risicoanalyse vergeet je voor het gemak dat een soldaat een veel hoger risico loopt om te overlijden. Een soldaat neemt bewust dit risico. Erg moedig.
Wel mooi dat een anarchist erkenning krijgt van het gecentraliseerde gezag in Nederland trouwens.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Helaas wordt er bij het toekennen van lintjes totaal niet naar jou geluisterd. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]Alex wrote:Nee... alleen als ze naast het werk iets hebben gedaan voor de samenleving.Kosmos wrote:Zullen we dan iedereen, bakkers, bouwvakkers, boekhouders, koekenbakkers, ufologen, haptonomen en computeranalisten, maar een lintje geven?
-
In elk geval blijkbaar wel naar het punt dat Alex naar voren brengt. Als ik de cijfers in de Trouw mag geloven http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland ... jwilligers zijn dit jaar 3438 van de 3548 lintjes, oftewel 97%, uitgereikt aan vrijwilligers.Eric van Dusseldorp wrote:Helaas wordt er bij het toekennen van lintjes totaal niet naar jou geluisterd. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]Alex wrote:Nee... alleen als ze naast het werk iets hebben gedaan voor de samenleving.Kosmos wrote:Zullen we dan iedereen, bakkers, bouwvakkers, boekhouders, koekenbakkers, ufologen, haptonomen en computeranalisten, maar een lintje geven?
-
Wat zit Alex dan te zeuren?Jaap van Galen wrote:In elk geval blijkbaar wel naar het punt dat Alex naar voren brengt. Als ik de cijfers in de Trouw mag geloven http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland ... jwilligers zijn dit jaar 3438 van de 3548 lintjes, oftewel 97%, uitgereikt aan vrijwilligers.Eric van Dusseldorp wrote:Helaas wordt er bij het toekennen van lintjes totaal niet naar jou geluisterd. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]Alex wrote: Nee... alleen als ze naast het werk iets hebben gedaan voor de samenleving.
-
Overigens wel een interessante pagina, Jaap.
Het verrast me dat ruim 90% van de aanvragen is gehonoreerd. Daarvan is nog een belangrijk deel afgewezen omdat iemand korter dan de vereiste tien jaar actief is geweest of een strafblad heeft.
Dus ik constateer dat eigenlijk bijna alle aanvragen (mits aan de voorwaarden zijn voldaan) zijn gehonoreerd. Dat geeft de burger moed.
Het verrast me dat ruim 90% van de aanvragen is gehonoreerd. Daarvan is nog een belangrijk deel afgewezen omdat iemand korter dan de vereiste tien jaar actief is geweest of een strafblad heeft.
Dus ik constateer dat eigenlijk bijna alle aanvragen (mits aan de voorwaarden zijn voldaan) zijn gehonoreerd. Dat geeft de burger moed.
- Eric Sanders
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Onthutsend. Ongetwijfeld satirisch bedoeld, maar toch een pijnlijk onderhuids signaal dat het dammen ondertussen wordt gezien als een infantiel spelletje voor bejaarden dat je nog wel eens tegenkomt naast het folkloristisch koekhappen op Koninginnedag.Eric Sanders wrote:http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/lucky ... start=true