INBREUK OP DE PRIVACY

Insomnia

Re: ik niet

Post by Insomnia »

Quizmaster wrote:
Insomnia wrote:
Quizmaster wrote:
Als braaf Addergebroed zeik ik niemand af hoewel k wel zin heb om die Arrogante rik keurentjes de grond in te boren met zn arrogante kutkop en uitlatingen.
Ik speelde remise tegen hem en toen zei hij:
heel goed verdedigd joostje, had ik niet van je verw8,
wat een arrogante kneus.
en toen grapte vriend Mc CaRdOzOw door goed verdedigd na te zeggen,
en toen wou de Arrogantheid Randy Op zn flikker geven !!!!!
Verder staat die domme kop totaal niet bij hem.
Hij weigerde een ronde later (ofzo) remise tegen een 1400 speler, toen de Arrogante SLECHTER stond
Ik kots van die sukkel [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img]
Nog een voorbeeldje:
Rik de Pik zei tegen Katrinus: als jij 1200 wil halen, dom gepeupel, moet er heeeeeeeeeeel veel veranderen dikke, maar ik geloof het niet dat je dat ooit haalt. Rik: Ikzelf haal de 1400 wel, hoewel ik 1500 waard ben. Arrogante eikel die Rik de Dikke Pik !

Zo, even gekopieerd en naar de kndb gestuurd. Royering is onvermijdelijk. Joost, ik hoop dat je van dammenkijken houdt, want spelen zal je nooit meer mogen. Jammer hè
he niet kloten met die quote nu heb ik lugubere dingen gezegd
Hè??? Waar heb ik ooit zoiets geschreven??? Wil je nu mij erbij naaien ofzo???
Wil alleen even zeggen dat je niet met quotes moet kloten.
Als je dat express doet, is dat een naaistreek. Maar dat denk ik niet van je.
Nu lijkt het alsof ik die tekst heb gezegd, snappie?
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: ik niet

Post by Damkoningin »

Insomnia wrote:
Quizmaster wrote:
Als braaf Addergebroed zeik ik niemand af hoewel k wel zin heb om die Arrogante rik keurentjes de grond in te boren met zn arrogante kutkop en uitlatingen.
Ik speelde remise tegen hem en toen zei hij:
heel goed verdedigd joostje, had ik niet van je verw8,
wat een arrogante kneus.
en toen grapte vriend Mc CaRdOzOw door goed verdedigd na te zeggen,
en toen wou de Arrogantheid Randy Op zn flikker geven !!!!!
Verder staat die domme kop totaal niet bij hem.
Hij weigerde een ronde later (ofzo) remise tegen een 1400 speler, toen de Arrogante SLECHTER stond
Ik kots van die sukkel [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img]
Nog een voorbeeldje:
Rik de Pik zei tegen Katrinus: als jij 1200 wil halen, dom gepeupel, moet er heeeeeeeeeeel veel veranderen dikke, maar ik geloof het niet dat je dat ooit haalt. Rik: Ikzelf haal de 1400 wel, hoewel ik 1500 waard ben. Arrogante eikel die Rik de Dikke Pik !

Zo, even gekopieerd en naar de kndb gestuurd. Royering is onvermijdelijk. Joost, ik hoop dat je van dammenkijken houdt, want spelen zal je nooit meer mogen. Jammer hè
he niet kloten met die quote nu heb ik lugubere dingen gezegd

Waar haalde je dat weg??? Dat is best wel interresant.. Ik heb het namelijk nog niet gelezen ergens anders op het forum . [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Marjola

Post by Marjola »

Waar haalde je dat weg??? Dat is best wel interresant.. Ik heb het namelijk nog niet gelezen ergens anders op het forum .

Dat komt er lullig uit - vast niet zo bedoeld toch Queen?

Van wie zijn die uitspraken over Rik dan? Of is iedereen met een grote bek hier van plan om lekker anoniem te blijven [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
ikke is batgirl

Post by ikke is batgirl »

zo als ik gister al heb gezegd....
WAAROM KUNNEN MENSEN ELKAAR NIET RESPECTEREN OF ZE NU EEN "KUTKOP" HEBBEN OF NIET
[img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Insomnia

Post by Insomnia »

Marjola wrote:Waar haalde je dat weg??? Dat is best wel interresant.. Ik heb het namelijk nog niet gelezen ergens anders op het forum .

Van wie zijn die uitspraken over Rik dan? Of is iedereen met een grote bek hier van plan om lekker anoniem te blijven [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Van die Quizmaster, met zn grote bek blijft ie wel anoniem ja
Insomnia

Post by Insomnia »

ikke is batgirl wrote:zo als ik gister al heb gezegd....
WAAROM KUNNEN MENSEN ELKAAR NIET RESPECTEREN OF ZE NU EEN "KUTKOP" HEBBEN OF NIET
[img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_mad.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ik respecteer iedereen.
Als iemand een kutkop heeft respecteer ik diegene op zijn daden.
(heb zelf ook kutkop)
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Marjola wrote:Waar haalde je dat weg??? Dat is best wel interresant.. Ik heb het namelijk nog niet gelezen ergens anders op het forum .

Ik bedoelde dat het interessant is wie dat nu wel geschreven heeft.. [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Cheekygirl

Post by Cheekygirl »

ikke is batgirl wrote:ik had er inderdaad cmoeite mee maar het is neergezet en niks aan te doen..... de quizmasyter heeft zn verontschuldigingen aangeboden dus waarom zou er nog verder over GEZEIKT moeten worden??????? als de quizmaster zich niet in het echt durft te vertonen onder zijn naam is daar ook niks aan te doen en moeten wij zoeits ook kunnen accepteren. net zoals we zullen accepteren dat richard gewoon ook het recht heeft om bij damhunks te staan. iedereen heeft immers een eigen smaak en ook vind niet iedereen dezelfde persoon aardig. ikzelf heb geen moeite met richard en hij is ook mijn vriend geweest.

okee en wie gaat mij nu afzeiken
[img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Nou.. afzeiken?? Je vraagt er wel om.. duzz.. Waar zal ik es beginnen.... [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
I only say my name, if the others do it 2.
Cheekygirl

Post by Cheekygirl »

ikke is batgirl wrote:zo als ik gister al heb gezegd....
precies om wat je zelf zegt. Sommigen denken dat ze beter/slimmer zijn dan de rest en daarom kunne ze de anderen niet respecteren. [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
I only say my name, if the others do it 2.
Marjola

Post by Marjola »

zo als ik gister al heb gezegd....

Misschien omdat bijv. Dammers een hoog IQ hebben en sommige missen dan aan EQ..
Die hebben gewoon nooit geleerd hoe je met anderen om moet gaan.

Over een kut kop gesproken? .. T'is ook hoe meer inkijk hoe meer aandacht in veel gevallen. Jongens
Last edited by Marjola on Tue Jan 27, 2004 12:21, edited 1 time in total.
ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap »

Marjola wrote: T'is ook hoe meer in kijk hoe meer aandacht in veel gevallen. Jongens
Amen to that!!!
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
Marjola

Post by Marjola »

ZevenInEenKlap wrote:
Marjola wrote: T'is ook hoe meer in kijk hoe meer aandacht in veel gevallen. Jongens
Amen to that!!!
Ach.. Een Vos verliest z'n haren maar niet z'n streken ..
Vraagje

Post by Vraagje »

Even voor alle duidelijkheid:

De gewraakte tekst over Rik Keurentjes is hier aanvankelijk gepost door Insomnia. Dit naar aanleiding van de vraag die Ktarinus stelde, of Joost zin had om iemand af te zeiken. Insomnia publiceerde toen deze tekst in de post van zondag 25 januari, 22:33 (die op moment van schrijven zoals u kunt zien reeds 2 keer gewijzigd is. Quizmaster reageerde hierop, in zijn op dit moment eenmaal gewijzigde post van zondag 25 januari 23:00, door te stellen dat hij de betreffende tekst gekopieerd had en deze zou doorsturen naar de KNDB, en dat Joost dan op een royement kon rekenen. Nadat ik deze tekst gelezen had heb ik aan Joost aangegeven het niet eens te zijn met de inhoud van dit bericht en hem aangeraden het te verwijderen, hetgeen hij gedaan heeft. Blijkbaar was hij van mening dat de betreffende onzin over Rik Keurentjes toch de wereld in moest worden geholpen zodat hij dit heeft getracht door deze tekst door middel van een quote in de schoenen van quizmaster te schuiven.
Jasper Daems

Post by Jasper Daems »

HOU NOU EENS OP MET DAT GEDREIG MET ROYEMENTEN, GA LEKKER DAMMEN EN ZEIK MEKAAR NIE ZO AF. ALS JE PROBLEMEN MEt IEMAND HEBT DAN MOET JE DAT TEGEN DIE PERSOON ZEGGEN EN ANDERS JE MOND HOUDEN!!!
DANK U
Insomnia

Post by Insomnia »

Gewraakte tekst?
HEt meeste van de tekst is gewoon waar
Het andere deel is alleen overdreven
Verder snap ik niet waarom je dit zo uitgebreid hebt bewoord.
Er zijn al niet zoveel mensen die wetenw ie je bent dus waarom zou je.
Ik hou er nu over op geen zin meer om over door te praten.
Ik vind de anonieme mensen pas vervelend
Post Reply