Linkdump

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

steenslag wrote: http://www.cropcircles.org/TourSite/ResearchPhotos.html

Allemaal door mensen gemaakt. Je mag zelf een weekje meedoen, fiscaal aftrekbaar nog wel.
Om dergelijke flauwekul te geloven moet je minstens zo bekrompen en schaapachtig zijn als bepaalde figuren op dit forum.

Onder anderen Robert Boerman en Eltjo Haselhoff hebben belangrijk onderzoek gedaan naar graancirkels. Hun bevindingen en die van vele anderen zijn verkrijgbaar bij Frontier Bookshop aan de Leliegracht 42 (bij de Westerkerk) in Amsterdam.
Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp »

steenslag wrote:http://www.cropcircles.org/TourSite/ResearchPhotos.html
Allemaal door mensen gemaakt. Je mag zelf een weekje meedoen, fiscaal aftrekbaar nog wel.
Maar vergelijk nu zelf eens de plaatjes op die site (inderdaad door mensen gemaakt) en -bijvoorbeeld-

Image

Ik neem aan dat je hier en daar toch wel een verschilletje ziet.
FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra »

Hierbij een boekbespreking van het boek van Haselhoff:
http://www.skepsis.nl/haselhoff.html
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

FeikeBoomstra wrote:Hierbij een boekbespreking van het boek van Haselhoff:
De stichting Skepsis zal ik nooit meer serieus nemen, laat staan vertrouwen.
Die stichting probeert de goedgelovigen onder ons nog steeds wijs te maken dat homeopathische geneesmiddelen alleen maar werken dankzij het placebo-effect. [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]

Het was te verwachten dat de stichting Skepsis de pijltjes zou gaan richten op Eltjo Haselhoff. Maar net als met veel bioscoopfilms is het beter niet af te gaan op wat de onbetrouwbare recensenten allemaal beweren. Veel films die zijn afgekraakt, blijken bijzonder mee te vallen, en andersom. Met name het onderzoek van Robert Boerman kan ik alle belangstellenden aanraden. Boerman publiceert regelmatig in het Frontier Magazine, dat eens in de twee maanden uitkomt.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

FeikeBoomstra wrote:Hierbij een boekbespreking van het boek van Haselhoff:
Wat zeggen jouw sufferds van de stichting Skepsis eigenlijk over de volgende zaken? :
Over ontvoering door buitenaardsen is uitgebreid onderzoek gedaan door professor John Mack van Harvard Medical School. Dr. David M. Jacobs heeft bijna 1000 mensen onder hypnose laten vertellen over hun verdrongen ervaringen tijdens een ontvoering door buitenaardsen. De resultaten (waar je niet vrolijk van wordt) heeft hij gepubliceerd in een boek The Threat, in het Nederlands vertaald als Alien Complot.

Als je je echt in de buitenaardsenmaterie wilt verdiepen, moet je eens wat lezen over Al Bielek (alias Edward Cameron) of van Stewart Swerdlow over het Montauk Project, waarvan onder andere het beruchte Philadelphia Experiment deel uitmaakte.

Image

Ook Jim Marrs , lector aan de universiteit van Texas, heeft veel over buitenaardsen en UFO's geschreven, bijvoorbeeld in zijn boek Alien Agenda.

YouTube: Betty & Barney Hill Abduction Incident, September 19th 1961, part 1/6
steenslag

Post by steenslag »

Foto's achtste ronde Corus Schaaktoernooi 2008.
Eric van Dusseldorp

Er is de laatste dagen flink veel te doen rond een sterk uitvergroot detail van een officiële door de NASA vrijgegeven foto van de planeet Mars.

De NASA had zelf niets in de gaten. Ware dit wel zo, dan was deze foto natuurlijk -traditiegetrouw- nooit vrijgegeven.

Image Image Image

Zijn we niet alleen?
Gezellig

Post by Gezellig »

Onze dromer bedoelt, dat nu bewezen is, dat de USA ook op Mars gevangenen plaatst.
Een kosmische variant op Guantanamo Bay en Abu Ghraib.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Eric van Dusseldorp wrote:Er is de laatste dagen flink veel te doen rond een sterk uitvergroot detail van een officiële door de NASA vrijgegeven foto van de planeet Mars.

De NASA had zelf niets in de gaten. Ware dit wel zo, dan was deze foto natuurlijk -traditiegetrouw- nooit vrijgegeven.

Image Image Image
Waar heb je deze foto's gevonden Eric? Waar is er veel te doen om de foto's?

Ken je het boek The Threat van David Jacobs? Jacobs heeft meer dan 700 Amerikanen, die beweerden ontvoerd te zijn door buitenaardsen, onder hypnose geïnterviewd om de verdrongen herinneringen naar boven te halen over wat er met hen gebeurd is tijdens deze ontvoeringen. De conclusie was dat bij vrijwel allen sperma of eicellen waren weggehaald en dat die gebruikt werden om hybriden te creëren die onopvallend op hooggeplaatste posities zouden kunnen worden ingezet in de Amerikaanse samenleving.
Dit gegeven is ook verwerkt in de Amerikaanse televisieserie The X-Files. En Steven Spielberg heeft ook gespeeld met dergelijke thematiek in zijn serie Taken.

Van Hillary Clinton wordt wel beweerd dat zij zo'n hybride is, maar daar twijfel ik nog aan.
Eric van Dusseldorp

Hanco Elenbaas wrote:
Waar heb je deze foto's gevonden Eric? Waar is er veel te doen om de foto's?
Op dit moment de sites van de Telegraaf en GeenStijl.
ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn »

Hanco Elenbaas wrote: Dit gegeven is ook verwerkt in de Amerikaanse televisieserie The X-Files.
Toevallig heb ik gisteren deze aflevering (1x08, Space) gekeken.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

ildjarn wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Dit gegeven is ook verwerkt in de Amerikaanse televisieserie The X-Files.
Toevallig heb ik gisteren deze aflevering (1x08, Space) gekeken.
Het is niet maar één aflevering Joost. Ik ken jouw aflevering niet, maar ook in de bioscoopfilm The X-Files uit 1998 kun je zien hoe de hybriden worden opgekweekt, zoals omschreven door de getuigen van professor David M. Jacobs. De slotaflevering van The X-Files, The Truth, gaat hier zijdelings ook over.

Het is treurig en vermakelijk tegelijk om te zien hoe dankzij de narrow-mindedness van de mensheid niets gebeurt tegen dit door professor Jacobs nauwkeurig beschreven proces, afgezien van de zeer verontruste reacties van de weinigen die zijn boek(en) hebben gelezen en ze serieus nemen, zie bijvoorbeeld reacties op Amazon.com
Eric van Dusseldorp

Hanco Elenbaas wrote: Van Hillary Clinton wordt wel beweerd dat zij zo'n hybride is, maar daar twijfel ik nog aan.
Nou, ik inmiddels niet meer

Image
composite

Post by composite »

Eric van Dusseldorp wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Van Hillary Clinton wordt wel beweerd dat zij zo'n hybride is, maar daar twijfel ik nog aan.
Nou, ik inmiddels niet meer

Image
Waardige opvolgster van Bush
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Eric van Dusseldorp

Hanco Elenbaas wrote: Ken je het boek The Threat van David Jacobs? Jacobs heeft meer dan 700 Amerikanen, die beweerden ontvoerd te zijn door buitenaardsen, onder hypnose geïnterviewd om de verdrongen herinneringen naar boven te halen over wat er met hen gebeurd is tijdens deze ontvoeringen. De conclusie was dat bij vrijwel allen sperma of eicellen waren weggehaald en dat die gebruikt werden om hybriden te creëren die onopvallend op hooggeplaatste posities zouden kunnen worden ingezet in de Amerikaanse samenleving.
De ervaringen van Barney en Betty Hill zijn destijds goed gedocumenteerd en inmiddels wereldberoemd. Geen van beide echtelieden (van verschillend ras) stonden bekend als fantast. Nou ja, zij misschien nog een beetje, maar hij absoluut niet.

Sindsdien zijn honderden, nee duizenden, mensen 'ontvoerd' door aliens. Het onderzoek van Jacobs is grappig, maar naar mijn smaak niet serieus.

In de VS kan iemand fantastische beweringen doen. Als je het een tijdje volhoudt (een boek, een documentaire, gast in enkele praatprogramma's) dan ben je spekkoper. Het wordt een keer doorgeprikt, maar wat geeft dat als je er inmiddels miljonair mee geworden bent?

Zo is er iemand die beweert dat de vroege middeleeuwen (met Karel de Grote en zo) nooit bestaan hebben. Onzin natuurlijk, maar deze man is inmiddels ook 'binnen'. En de bedenkers van allerlei onzinnige complottheorieen rond 9/11 hebben evenmin slecht geboerd. En de slimme goochelaar Uri Geller is inmiddels ook multi-miljonair.

En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.
Post Reply