One of them (Natalia) on my photo in other post here is Olga Fedarovitch.
By the way - Natalia Sadowska this year becomes FIRST women ever reached Polish Final (top 12) and she finish as a player number 5 !

WK junioren en WK meisjes ANDUZE (Fr)
-
vce Champion
- Attachments
-
- Olga Fedorovitch
- volga_fedarowicz.jpg (57.16 KiB) Viewed 7635 times
-
-
-
Aneta Kinga PETLICKA (PÊTLICKA)Piet Bouma wrote:Jacek,
Do you also have a photo of Ukranian Hanna Bezzubko?
And why changed Johan Demasure halfway the tournament the name Kinga Petlicka into Aneta Petlicka?
Is this another member of the family Petlicka?
both names correct.
Bezzubko .... ? I don;t thing so ..
-
Aneta Kinga Petlicka is de volledige naam. Kinga is haar tweede voornaam. De aanpassingen in de uitslagen zijn gebeurd op verzoek van de speelster zelf.Piet Bouma wrote:Jacek,
Do you also have a photo of Ukranian Hanna Bezzubko?
And why changed Johan Demasure halfway the tournament the name Kinga Petlicka into Aneta Petlicka?
Is this another member of the family Petlicka?
-
Normaal staat kleurverschil uit. Het blijkt dit keer wel meegeteld te hebben. Volgens mij staat het dan op 2 ingesteld en het zou voor de tweede ronde dan toch geen invloed hebben.ildjarn wrote:Wellicht wordt kleurverhouding ook meegeteld?FeikeBoomstra wrote:Alle groepen hebben een even aantal deelnemers. Ik verwacht dan dat de groepen allen onderling spelen.
Eerder denk ik, dat degene die in de eerste ronde de dummy heeft gehad voor de paring (tijdelijk) slechts 1 punt krijgt.
De volgorde in de groepen wordt bepaald door het lotingsnummer; wp is namelijk voor ieder gelijk.
-
Ik lees niet het hele forum. Daarom een wat late reactie.
1) Gulyaev (2349)
2) Tolchykau (2288)
(+61 (afstand tot Gulyaev)
3) Stapper (2244)
(+105)
4/5 Struchkov Boomstra (2237 en 2235)
(+112 + 114)
6/7) Steijlen en Malafeevsky. (2226)
(+123)
Groot gat...
8 ) Meurs (2100)
9+) Reszka Sidla Darry Brantevics Clement Dudkiewicz Giacomo Ozols Macali Santarossa Deng Zhang Bouyrie
Dummy
Ik krijg met prestatierating de volgende ranglijst. Wie er wereldkampioen is geworden mag duidelijk zijn. De verschillen zijn veel kleiner tussen de nummers 3 t/m 7. Berekeningen zijn gemaakt mbv een aangepaste versie van toernooimanager, geprogrammeerd door Jan Masselink. Omdat ik een aantal ratings geschat heb (van chinezen etc. kun je beter kijken naar de absolute verschillen)Piet Bouma wrote:Wouter Ludwig kan vanuit de matrix (en die staat op de site van Johan Demasure) zo'n berekening maken. Misschien dat hij de toernooiprestatieratingen kan publiceren?FeikeBoomstra wrote:om die verschillende tegenstanders te ondervangen lijkt dat systeem van toernooiprestatierating van Wouter Ludwig zo aardig. Is veel beter bestand tegen (on)gelukkige paringen.
Is er al een programma om b.v. dit toernooi door te rekenen? Want als je zo kijkt heeft Gulyaev zeker geen ongelukkige paring gehad. Aardig om eens tegen het systeem van Wouter te houden.
Overigens vind ik het wat kort door de bocht de prestatie van Gulyaev aan de hand van gelukkige paringen te bagatalliseren. In de confrontaties tussen de onderlinge top 8 weet hij als enige een 2+ score (overwinningen tegen Malafeevsky en Struchkov) te realiseren.
M.i. daardoor de terechte wereldkampioen.
1) Gulyaev (2349)
2) Tolchykau (2288)
(+61 (afstand tot Gulyaev)
3) Stapper (2244)
(+105)
4/5 Struchkov Boomstra (2237 en 2235)
(+112 + 114)
6/7) Steijlen en Malafeevsky. (2226)
(+123)
Groot gat...
8 ) Meurs (2100)
9+) Reszka Sidla Darry Brantevics Clement Dudkiewicz Giacomo Ozols Macali Santarossa Deng Zhang Bouyrie
Dummy
-
28-01-2008
Beter laat dan nooit. De partijnotaties van het WK meisjes in Anduze van de 7de tot 9de ronde zijn eindelijk toegestuurd uit Frankrijk.
De partijen zijn na te spelen op
http://www.heule-watermolen.be/DamWDC/WDC.htm
Ook pdn.files beschikbaar.
----------------------
At least all the games of the world championship girls in Anduze (Fr) are available now on
Also pdn.files available.
Beter laat dan nooit. De partijnotaties van het WK meisjes in Anduze van de 7de tot 9de ronde zijn eindelijk toegestuurd uit Frankrijk.
De partijen zijn na te spelen op
Ook pdn.files beschikbaar.
----------------------
At least all the games of the world championship girls in Anduze (Fr) are available now on
Also pdn.files available.
-