Samenstelling Bondsraad 2007 e.v.
-
-
Er lijken voor Klaas en anderen ook steeds meer redenen om niet langer lid te zijn van dit clubje.Eric van Dusseldorp wrote:Even wat duidelijkheid voor Klaas, Jelle en andere sympathisanten van het beruchte koppel Anatoli Gantwarg & Henk de Witt (en bijbehorende trawanten): het zal duidelijk zijn dat de bondsraad het bestuur niet heeft laten vallen. Verre van dat.
En daar zijn genoeg redenen voor.
-
Jongens, jongens toch (Jelle, Klaas, Bert, etc.),
Waarom gaan jullie zelf niet eens in het bestuur zitten, of in de bondsraad? Deze laatste was met slechts grote moeite 'vol' te krijgen.
Dan kun je lekker meepraten en heb je informatie gelijk uit de eerste hand. En dan hoef je hier niet op het forum te gaan zitten gissen, bokken, griepen en kritiek spuien.
Natuurlijk is er door deze&gene niet nauwkeurig gehandeld. En natuurlijk is dat ook besproken. Maar wij hebben niet voor een eendimensionale oplossing gekozen. Beslist niet, zelfs.
Waarom gaan jullie zelf niet eens in het bestuur zitten, of in de bondsraad? Deze laatste was met slechts grote moeite 'vol' te krijgen.
Dan kun je lekker meepraten en heb je informatie gelijk uit de eerste hand. En dan hoef je hier niet op het forum te gaan zitten gissen, bokken, griepen en kritiek spuien.
Natuurlijk is er door deze&gene niet nauwkeurig gehandeld. En natuurlijk is dat ook besproken. Maar wij hebben niet voor een eendimensionale oplossing gekozen. Beslist niet, zelfs.
-
-
Eric, gezien de omzichtigheid die je met het bestuur betracht, zou ik verwachten dat je ook de leden die je vertegenwoordigt in ieder geval met enig respect tegemoet zou kunnen treden. Gelukkig is dit slechts mijn persoonlijke mening.Eric van Dusseldorp wrote:Even wat duidelijkheid voor Klaas, Jelle en andere sympathisanten van het beruchte koppel Anatoli Gantwarg & Henk de Witt (en bijbehorende trawanten): ...
-
Gerard (en ook Bert),Gerard de Groot wrote:Eric, gezien de omzichtigheid die je met het bestuur betracht, zou ik verwachten dat je ook de leden die je vertegenwoordigt in ieder geval met enig respect tegemoet zou kunnen treden. Gelukkig is dit slechts mijn persoonlijke mening.Eric van Dusseldorp wrote:Even wat duidelijkheid voor Klaas, Jelle en andere sympathisanten van het beruchte koppel Anatoli Gantwarg & Henk de Witt (en bijbehorende trawanten): ...
95% van de ruzies in de damwereld hebben Henk de Witt als hoofdpersoon of als actieve katalysator. Het tegen elkaar opzetten van mensen is zijn handelsmerk. Het wordt tijd dat men daar eens achter komt.
Ik vind het derhalve lastig om respect voor hem te tonen. En ik vraag me af, of ieder bondsraadslid de complete achterban moet vertegenwoordigen. Dat is in de Tweede Kamer toch ook niet zo?
Maar 'trawanten' wil ik wel terugnemen en 'beruchte koppel' vind ik achteraf ook niet sterk. Maar ik ziet hier in Thailand en dan werkt de alcohol wat extra sterk. (Flauwe smoes natuurlijk!)
-
Eric, dat lijkt me ten eerste wel heel erg zwaar overdreven, en ten tweede denk ik, op basis van de beperkte informatie die ik heb, dat in het geval van Gantwarg-KNDB Henk en Frits het gelijk aan hun zijde hadden. En je zou ook Henk's verdiensten voor de damsport kunnen erkennen.Eric van Dusseldorp wrote:Gerard (en ook Bert),
95% van de ruzies in de damwereld hebben Henk de Witt als hoofdpersoon of als actieve katalysator.
-
Piet Bouma en Guido van den Berg waren beiden afwezig en Eric ziet het vanuit de Thaise zon niet zo scherp.
Vraag blijft of er een bondsraadlid is die in kan/wil gaan op de gang van zaken met een nuchtere kijk op de zaak. En wie is er nuchterder dan de Henk Kamp van de damwereld, onze eigen forumtukker Eric Sanders?
Vraag blijft of er een bondsraadlid is die in kan/wil gaan op de gang van zaken met een nuchtere kijk op de zaak. En wie is er nuchterder dan de Henk Kamp van de damwereld, onze eigen forumtukker Eric Sanders?
-
Ik denk niet dat SP-er Eric Sanders graag Henk Kamp genoemd wil worden.Bert Zwart wrote:Piet Bouma en Guido van den Berg waren beiden afwezig en Eric ziet het vanuit de Thaise zon niet zo scherp.
- Eric Sanders
Ik ben geen SP-er. Ik ben wel zwevend links, maar vind desondanks Henk Kamp, die overigens geen Tukker, maar een Achterhoeker is, een uitstekend politicus. Ik ben dan ook niet beledigd door Bert's vergelijking.Eric van Dusseldorp wrote:Ik denk niet dat SP-er Eric Sanders graag Henk Kamp genoemd wil worden.Bert Zwart wrote:Piet Bouma en Guido van den Berg waren beiden afwezig en Eric ziet het vanuit de Thaise zon niet zo scherp.
Enfin, ik voel me nu wel verplicht iets over de zaak te zeggen, maar vind dat moeilijk, voornamelijk omdat ik niet bij de voor-vorige bondsraadvergadering was, waarin het bestuur uitleg gaf over het hoe en waarom van het royement en de bondsraad daar uiteindelijk haar goedkeurig aan gaf.
Ik vond het teleurstellend dat bij de afgelopen vergadering de voorzitter niet aanwezig was. Bottomline is dat ik blij ben dat het royement is teruggedraaid en geen enkele behoefte heb aan een bestuurscrisis vanwege deze zaak, ondanks dat het bestuur in mijn ogen anders had moeten handelen. Volgens mij denkt het grootste deel van de bondsraad er min of meer hetzelfde over, hoewel de meningen over de juistheid van het royement verdeeld zijn.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart