JohanBarendse wrote:Ik protesteer tegen de foto van Arjan Hogewoning!
Hij is duidelijk degene die er het beste vanaf komt!
Ik eis de quizmaster om hem een mindere foto te geven, zodat andere lelijkerds het net zo goed kunnen doen als deze verheven lelijkerd.
Power to the nerds!!!
Ha Johan, laat mij toch nog even in de waan, dat ik een damhunk ben, uiteindelijk word ik toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
aardbei wrote:Sinds wanneer is Richard Kromhout een damHUNK?
Van zulke hunks word ik nou niet bepaald vrolijk
Sjemig wat een commentaar.. Smaken verschillen hoor.. En richard is trouwens een hele lieve jongen.. Hij is nie 1 van de knapsten, maar wel 1 van de liefsten.
Go Damnkoningin Go go .. Richard heeft z'n momenten --> haha je bent best sweet hoor Rich.
Damkoningin wrote:
aardbei wrote:
Sinds wanneer is Richard Kromhout een damHUNK?
Sjemig wat een commentaar.. Smaken verschillen hoor.. En richard is trouwens een hele lieve jongen.. Hij is nie 1 van de knapsten, maar wel 1 van de liefsten.
Go Damnkoningin Go go .. Richard heeft z'n momenten --> haha je bent best sweet hoor Rich.
Maar m'n nr 1 blijft m'n tatu girl
Richard sweet????? DE RICHARD??? Als ie even niet kan praten, door een tijdelijke tongverlamming of zo, wellicht. Of misschien als ie alleen door het grote enge bos loopt. Want in het bos daar wonen de negers. Dan zou richard 'lief' zijn. Maar een echte damhunk, daar is wel meer voor nodig.
Damkoningin wrote:
aardbei wrote:
Sinds wanneer is Richard Kromhout een damHUNK?
Maar m'n nr 1 blijft m'n tatu girl
Richard sweet????? DE RICHARD??? Als ie even niet kan praten, door een tijdelijke tongverlamming of zo, wellicht. Of misschien als ie alleen door het grote enge bos loopt. Want in het bos daar wonen de negers. Dan zou richard 'lief' zijn. Maar een echte damhunk, daar is wel meer voor nodig.
Yo vlerk,
Dat die krompoot nu eenmaal vaker gekozen wordt als jij, daar moet je helemaal niet moeilijk over doen! En je moet dan zeker niet gaan vertellen hoe lelijk jij Kromhout vindt. Laat gewoon iedereen ff in zijn/haar waarde
blondegod wrote:smaken verschillen, dat blijkt maar weer overduidelijk! (is er trouwens wel een opticien in westerhaar? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] )
Hoezo een opticien?
Gerlof Kolk is lekker en Raido Varik ook.. dus... Hoezo opticien?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Sven Winkel verslaat Bennie Provoost
Bart Stegeman verslaat Gerlof Kolk
Dik de Voogd verslaat Maikel Palmans
Maarten Wichgers verslaat Viesturs Tomass
Sven Winkel verslaat Bart Stegeman
Maarten Wichgers verslaat Dik de Voogd
Sven Winkel verslaat Maarten Wichgers
JohanBarendse wrote:Ik protesteer tegen de foto van Arjan Hogewoning!
Hij is duidelijk degene die er het beste vanaf komt!
Ik eis de quizmaster om hem een mindere foto te geven, zodat andere lelijkerds het net zo goed kunnen doen als deze verheven lelijkerd.
Power to the nerds!!!
Ha Johan, laat mij toch nog even in de waan, dat ik een damhunk ben, uiteindelijk word ik toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Hoe kan het dan dat hij nog maar 1 keer als DAMHUNK is uitgeroepen en Gerlof Kolk nu al 3 keer?? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]