Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.
Groet,
Sietse

Damtoernooien
-
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Re: Damtoernooien
Even uit m'n hoofd: onlangs het Oudejaarstoernooi in IJmuiden en het internationale Bijlmerdamtoernooi, van 8 t/m 12 april het Amsterdams Paastoernooi, het zomertoernooi in Den Haag, het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.sietse wrote:Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.
Groet,
Sietse
Axioma ORAP Open (http://www.damweb.nl/tho)Jan Pieter wrote:Even uit m'n hoofd: onlangs het Oudejaarstoernooi in IJmuiden en het internationale Bijlmerdamtoernooi, van 8 t/m 12 april het Amsterdams Paastoernooi, het zomertoernooi in Den Haag,sietse wrote:Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.
Groet,
Sietse
Inderdaad:sietse wrote: het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.
Zilveren Ooievaar Toernooi (Den Haag), Lierse sneldamdag, CAB Holland sneldamtoernooi, SNS-Open (Goes), Dammen op de Dam, Piet Helderman-toernooi (Wateringen)...
-
en: Johan Kromhout toernooi (Rijnsburg, 1 week voor begin competitie)Alex wrote:Inderdaad:sietse wrote: het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.
Zilveren Ooievaar Toernooi (Den Haag), Lierse sneldamdag, CAB Holland sneldamtoernooi, SNS-Open (Goes), Dammen op de Dam, Piet Helderman-toernooi (Wateringen)...