Damtoernooien

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
sietse

Damtoernooien

Post by sietse »

Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.

Groet,
Sietse
Peter van Heun

Post by Peter van Heun »

Elke vrijdagavond ben je van harte welkom in de Havelaar met altijd gezellige nababbel in de 2 Klaveren. In de 2 Klaveren zal, met enig geduld, op 20 maart ook een ronde van het NK-experidammen gehouden worden.
Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Re: Damtoernooien

Post by Jan Pieter »

sietse wrote:Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.

Groet,
Sietse
Even uit m'n hoofd: onlangs het Oudejaarstoernooi in IJmuiden en het internationale Bijlmerdamtoernooi, van 8 t/m 12 april het Amsterdams Paastoernooi, het zomertoernooi in Den Haag, het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.
Alex

Post by Alex »

Jan Pieter wrote:
sietse wrote:Ik zou graag willen weten of er in het westen ook damtoernooien zijn.

Groet,
Sietse
Even uit m'n hoofd: onlangs het Oudejaarstoernooi in IJmuiden en het internationale Bijlmerdamtoernooi, van 8 t/m 12 april het Amsterdams Paastoernooi, het zomertoernooi in Den Haag,
Axioma ORAP Open (http://www.damweb.nl/tho)
sietse wrote: het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.
Inderdaad:

Zilveren Ooievaar Toernooi (Den Haag), Lierse sneldamdag, CAB Holland sneldamtoernooi, SNS-Open (Goes), Dammen op de Dam, Piet Helderman-toernooi (Wateringen)...
hans andriessen

Post by hans andriessen »

Alex wrote:
sietse wrote: het Kennisstadtoernooi in Delft, Experidamrondes in Rijnsburg, Amstelveen, en Amsterdam, en ik vergeet vast nog van alles.
Inderdaad:

Zilveren Ooievaar Toernooi (Den Haag), Lierse sneldamdag, CAB Holland sneldamtoernooi, SNS-Open (Goes), Dammen op de Dam, Piet Helderman-toernooi (Wateringen)...
en: Johan Kromhout toernooi (Rijnsburg, 1 week voor begin competitie)
Post Reply