Als ik een stukje schrijf en commit, dan gebeurt het vaak dat het stukje niet gecommit wordt en dat ik op dezelfde pagina blijf. Na een keer of zes dit herhaald te hebben commit hij soms wel.
Nu kwam ik er laatst achter dat als ik aan het eind van mijn stukje een enter doe, dat het dan wel in 1 keer lukt. Heeft iemand anders ook die problemen.

Stukje commit niet altijd
- Arjen de Mooij
Re: Stukje commit niet altijd
Ik moet ook regelmatig een aantal keer op 'submit' klikken voordat het bericht geplaatst wordt. Ach, het houdt de mens bezig.Arjen de Mooij wrote:Als ik een stukje schrijf en commit, dan gebeurt het vaak dat het stukje niet gecommit wordt en dat ik op dezelfde pagina blijf. Na een keer of zes dit herhaald te hebben commit hij soms wel.
Nu kwam ik er laatst achter dat als ik aan het eind van mijn stukje een enter doe, dat het dan wel in 1 keer lukt. Heeft iemand anders ook die problemen.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
- Hanco Elenbaas
Even op 'List' drukken en hij submit achter elkaar.ildjarn wrote:Ik moet ook regelmatig een aantal keer op 'submit' klikken voordat het bericht geplaatst wordt. Ach, het houdt de mens bezig.Arjen de Mooij wrote:Als ik een stukje schrijf en commit, dan gebeurt het vaak dat het stukje niet gecommit wordt en dat ik op dezelfde pagina blijf. Na een keer of zes dit herhaald te hebben commit hij soms wel.
Tom Poes, verzin een list?Hanco Elenbaas wrote:Even op 'List' drukken en hij submit achter elkaar.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Lasst sie verrecken!
-
- Real name: Alexander Presman
Huidige versie van phpBB ( forum software ) heeft sommige functies niet in basis pakket.
Deze werden later middels zogenomde Mods toegevoegd.
Een van belangrijkste is de Attach mod, Mod die laat gebruikers een attachmnent posten. Niet alle Mods werken perfect met elkaar en ik denk dat dit is de oorzaak van probleem.
Ik wacht tot aankomst ( al lang aangekondigt ) van versie 3.0.
Daar zij de nodige Mods al in de basis geimplementeerd, dus even wachten totdat de nieuwe versie is uit.
Deze werden later middels zogenomde Mods toegevoegd.
Een van belangrijkste is de Attach mod, Mod die laat gebruikers een attachmnent posten. Niet alle Mods werken perfect met elkaar en ik denk dat dit is de oorzaak van probleem.
Ik wacht tot aankomst ( al lang aangekondigt ) van versie 3.0.
Daar zij de nodige Mods al in de basis geimplementeerd, dus even wachten totdat de nieuwe versie is uit.