Discussie moe
- Teun van de Krol
Discussie moe
Er zijn nog al wat mensen die niet of sporadisch hun geluid laten horen hier. Hoe komt dat?. Is men discussie moe?
Last edited by Teun van de Krol on Fri Dec 19, 2003 09:11, edited 1 time in total.
-
- Eric Sanders
- Teun van de Krol
-
er waren toch ook nog 20 nichtjes? of zijn dat de neefjes?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
Kijk. Ik denk dat de discussie afzakken, omdat er altijd op een of andere manier over iets anders wordt gepraat wat niet met het onderwerp te maken heeft en daarom willen de meesten niet meer mee discussieren. Dat zie je hier ook. Nu gaat het ineens over de familie van Peter....
Beetje vreemd, maar dat zal altijd wel zo blijven. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Beetje vreemd, maar dat zal altijd wel zo blijven. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
Er zijn nog al wat mensen die niet of sporadisch hun geluid laten horen hier. Hoe komt dat?. Is men discussie moe?
Wat niet bij de stemmogelijkheden behoort, maar wel voor mij geldt: ik heb geen zin te discussiëren met figuren die zich achter vaak lachwekkende schuilnamen verbergen. Kinderachtig, en dan de smoesjes die verzonnen worden om die namen maar aan te houden, te idioot voor woorden.
Wat is het nut om de fakenamen te blijven gebruiken wanneer al van het merendeel bekend is wie er achter zit.
Als ik discussieer hier, is het met mensen die de normale omgangsvormen in acht nemen: zich aan de fatsoensregels houden dus en zich niet achter een masker verbergen.
Alle andere uitingen negeer ik.
Wat niet bij de stemmogelijkheden behoort, maar wel voor mij geldt: ik heb geen zin te discussiëren met figuren die zich achter vaak lachwekkende schuilnamen verbergen. Kinderachtig, en dan de smoesjes die verzonnen worden om die namen maar aan te houden, te idioot voor woorden.
Wat is het nut om de fakenamen te blijven gebruiken wanneer al van het merendeel bekend is wie er achter zit.
Als ik discussieer hier, is het met mensen die de normale omgangsvormen in acht nemen: zich aan de fatsoensregels houden dus en zich niet achter een masker verbergen.
Alle andere uitingen negeer ik.
Ik denk dat een hoop mensen even wachten op de vergadering van 10 januari. Na die datum verwacht ik, afhankelijk van de uitkomst van de vergadering, wel enige verhoging van de drukte hier.....[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]anoniempje wrote:het is wel heel erg rustig op het forum
JIPPIE [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Mark Hees wrote:Ik denk dat een hoop mensen even wachten op de vergadering van 10 januari. Na die datum verwacht ik, afhankelijk van de uitkomst van de vergadering, wel enige verhoging van de drukte hier.....[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]anoniempje wrote:het is wel heel erg rustig op het forum
- Arjen de Mooij