Proeftijd

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Bommetje

Proeftijd

Post by Bommetje »

Jelle Groeneveld schreef:
"In zijn vergadering van 10 december 2003 heeft het GDB besloten het "openstaande"royement van het betrokken bondslid over de periode van 30 oktober tot 3 november 2003 op te heffen en wel op voorwaardelijke basis met een proeftijd van 6 maanden."
Het royement van de heer Goedemoed was als ik juist ben ingelicht, onrechtmatig. Nu wordt de opheffing van dit onrechtmatige royement gekoppeld aan een proeftijd.
Kan iemand mij aanwijzen waar het recht van een bestuur om een proeftijd op te leggen aan een lid staat beschreven in de statuten?
Komt het er niet op neer dat Goedemoed 6 maanden lang nogmaals het risico loopt om zonder vorm van proces veroordeeld te worden?
Andre de Koning

Re: Proeftijd

Post by Andre de Koning »

Bommetje wrote:Jelle Groeneveld schreef:
"In zijn vergadering van 10 december 2003 heeft het GDB besloten het "openstaande"royement van het betrokken bondslid over de periode van 30 oktober tot 3 november 2003 op te heffen en wel op voorwaardelijke basis met een proeftijd van 6 maanden."
Het royement van de heer Goedemoed was als ik juist ben ingelicht, onrechtmatig. Nu wordt de opheffing van dit onrechtmatige royement gekoppeld aan een proeftijd.
Kan iemand mij aanwijzen waar het recht van een bestuur om een proeftijd op te leggen aan een lid staat beschreven in de statuten?
Komt het er niet op neer dat Goedemoed 6 maanden lang nogmaals het risico loopt om zonder vorm van proces veroordeeld te worden?
Hij is ongetwijfeld zo geimponeerd, dat hij zich op dit forum voorlopig niet meer laat zien of horen, behalve waar het betreft het Ktardammen.
Bommetje

Dictatuur

Post by Bommetje »

Geen leden van het Gelderse bestuur online om ons te tonen dat ze volgens de statuten handelen?
Of zijn de statuten niet belangrijk?
Of is de wil van een bestuur wet in dammend Nederland?
Ben ik de enige die me zorgen maakt soms om het gebrek aan democratie in de dambond?
Als ik de zaak goed begrijp is het mogelijk om zonder enige vorm van proces veroordeeld te worden in de damwereld.
Voelt u zich als Kndb-er goed in een dergelijke dictatuur?
Andre de Koning

Re: Dictatuur

Post by Andre de Koning »

Bommetje wrote:Geen leden van het Gelderse bestuur online om ons te tonen dat ze volgens de statuten handelen?
Of zijn de statuten niet belangrijk?
Of is de wil van een bestuur wet in dammend Nederland?
Ben ik de enige die me zorgen maakt soms om het gebrek aan democratie in de dambond?
Voelt u zich als Kndb-er goed in een dergelijke dictatuur?
De wil van een bestuur is kennelijk wet; beslissingen, die genomen worden, zijn klaarblijkelijk altijd goed onder het mom van: we stoppen er vrije tijd in, dus niet zeuren.
Als je hier ooit reaktie op krijgt is dat geheid de essentie van het betoog.
Post Reply