Is het nodig om Guest van dit furum terug te dringen

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Is het nodig om maatregelen te nemen om Guest van dit forum terug te dringen?

Poll ended at Mon Dec 29, 2003 08:40

Ja
12
39%
Nee
15
48%
maakt niet uit lees zijn stukjes toch niet
4
13%

Total votes: 31

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Vraagje wrote:
Damkoningin wrote:Ik had toch al gezegd dat ik je NOOOIT gezien had. Je moet dan wel alles lezen he?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik reageerde ook op Hanco, niet op jou. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om iemand te spreken zonder hem te zien. Dit nog afgezien van de mogelijkheid dat ik jou wel gezien had en jij op dat moment de andere kant op keek.
Wanneer dan?? Zeg ut maar.. Want naar zoveel toernooi ben ik niet geweest waar jij ook kon zijn. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Vraagje

Post by Vraagje »

Damkoningin wrote:
Vraagje wrote:
Damkoningin wrote:Ik had toch al gezegd dat ik je NOOOIT gezien had. Je moet dan wel alles lezen he?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik reageerde ook op Hanco, niet op jou. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om iemand te spreken zonder hem te zien. Dit nog afgezien van de mogelijkheid dat ik jou wel gezien had en jij op dat moment de andere kant op keek.
Wanneer dan?? Zeg ut maar.. Want naar zoveel toernooi ben ik niet geweest waar jij ook kon zijn. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Probeer het nog maar eens te lezen.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Vraagje wrote:
Maar Erik, heb jij dat nou echt niet gezegd tegen Irene, "You are too bitch to view this mothafucka!" ??
Vraagje

Post by Vraagje »

Hanco Elenbaas wrote:
Vraagje wrote:
Maar Erik, heb jij dat nou echt niet gezegd tegen Irene, "You are too bitch to view this mothafucka!" ??
Nee, hoe kom je daar bij?
Guest

Post by Guest »

Peter van Heun wrote:Wat is het doel van deze poll? Hoe denken opsteller en stemmer(s) van deze poll het doel, als dat al bestaat, te verwezenlijken? Waarom staat deze poll in een forum over dammen? Denken de opsteller en stemmers(s) dat Guest de enigste anonieme deelnemer aan dit forum is?
Dieter, nu je weer terug bent op het forum zou ik benieuwd zijn naar je antwoord op deze vragen? Zou je die kunnen geven?
Dieter

Post by Dieter »

Guest wrote:
Peter van Heun wrote:Wat is het doel van deze poll? Hoe denken opsteller en stemmer(s) van deze poll het doel, als dat al bestaat, te verwezenlijken? Waarom staat deze poll in een forum over dammen? Denken de opsteller en stemmers(s) dat Guest de enigste anonieme deelnemer aan dit forum is?
Dieter, nu je weer terug bent op het forum zou ik benieuwd zijn naar je antwoord op deze vragen? Zou je die kunnen geven?
een grapje guest, niets anders, ook ik ben niet altijd even serieus en had misschien ontspanning nodig na maanden van proberen mensen te laten luisteren naar goede argumenten.
Het is ook een parodie op je eigen poll die minstens net zo zinloos is.
En misschien baal ik ook wel een beetje van je houding. Blijven doorgaan op het DT pad terwijl de overgrote meerderheid duidelijk niet achter die plannen staat is onwerkbaar en zal alleen maar schade aanrichten dat zou jij als bestuurder toch moeten weten.
Ik hoop dat de KNDB je nog steeds na aan het hart ligt en dat je dus tot inkeer komt en je verstand gebruikt. Alleen met samenwerking komen we ergens.
Van mij hoef je heus niet weg hoor maar het zou prettiger zijn als je, je voorstelde. Anoniem posten heeft geen klasse en als we het allemaal zouden doen was elke discussie waardeloos.
Guest

Post by Guest »

Dieter wrote: een grapje guest, niets anders, ook ik ben niet altijd even serieus en had misschien ontspanning nodig na maanden van proberen mensen te laten luisteren naar goede argumenten.
Ok, prima. Geen probleem.
Dieter wrote: Het is ook een parodie op je eigen poll die minstens net zo zinloos is.
En misschien baal ik ook wel een beetje van je houding. Blijven doorgaan op het DT pad terwijl de overgrote meerderheid duidelijk niet achter die plannen staat is onwerkbaar en zal alleen maar schade aanrichten dat zou jij als bestuurder toch moeten weten.
Die parodie is vast te subtiel voor mijn simpele brein. Maar dat is OK.

Nogmaals: ik ben niet verknocht aan de DT!! Wat mij betreft gaan we hoalahoepen om de overwinning na een remise. Dat heb ik toch vaak gezegd. Het belangrijkste punt is dat we die remise marge terugdringen en van dammen weer een spel van winnaars in plaats van losers maken. Als de heren toppers liever een barrage systeem hebben? Mij best. Maar ik wil lezen in de krant dat Thijssen het NK wint met louter zeges. En dat Georgiev in de tie-break gehakt maakte van die taaie Milsjin enz. Als we radicaal de spelvorm aanpassen ga ik ook helemaal akkoord!!

Als ik erover denk is dat barrage systeem echt zo gek nog niet; ik denk alleen dat nog minder toppers er warm voor lopen.
Dieter wrote: Ik hoop dat de KNDB je nog steeds na aan het hart ligt en dat je dus tot inkeer komt en je verstand gebruikt. Alleen met samenwerking komen we ergens.
Van mij hoef je heus niet weg hoor maar het zou prettiger zijn als je, je voorstelde. Anoniem posten heeft geen klasse en als we het allemaal zouden doen was elke discussie waardeloos.
Mee eens.
Peter van Heun

Post by Peter van Heun »

Guest wrote:
Dieter wrote:Ik hoop dat de KNDB je nog steeds na aan het hart ligt en dat je dus tot inkeer komt en je verstand gebruikt. Alleen met samenwerking komen we ergens.
Mee eens.
Oneens. Een discussie ontleent haar (kan ook zijn zijn, dat weet ik niet prescies) waarde niet aan de bekendheid van haar deelnemers maar aan de ter zake doende bijdrage.

Ik ken Guest net zo goed en slecht als Dieter en meerdere deelnemers aan dit forum. De naam Guest is voor mij net zo anoniem als bijvoorbeeld Dieter. Voor mij zijn hun bijdragen meestal even waardevol voor dit forum.
jan.Schippers

Post by jan.Schippers »

onbekend maakt onbemind vergeet dat nooit
Guest

Post by Guest »

jan.Schippers wrote:onbekend maakt onbemind vergeet dat nooit

Onbekend = Onbemind
Bekend = Bemodderd
Onbemind beter dan Bemodderd

Dus: Onbekend
Post Reply