Bert Zwart wrote:Is het wel dezelfde bron waaruit je het bericht over Wiersma hebt opgevist? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Harm Wiersma moet voor drie seizoenen getekend hebben bij DVSB, maar mijn bron wou per se anoniem blijven, aangezien zijn bron dit eigenlijk nog even geheim had willen houden.
Mensen, een trieste mededeling:
Arjan Prins is kortgeleden overleden....
We verliezen in hem een zeer gewaardeerd mens en dammer.
Arjan was een toffe kerel met veel plezier in het dammen. Maar de laatste tijd had hij veel tegenslag. Desondanks is hij zich altijd blijven inzetten voor het dammen in het Noordhollandse damdistrict Alkmaar/Zaanstreek/Waterland en voor zijn vereniging in Volendam. Hopelijk mag hij als beloning voor alles wat hij voor het damspel heeft gedaan hierboven langzaam weer "op adem komen" door bijvoorbeeld enkele keren aan te schuiven in een van de simultaans die Koeperman daar zal verzorgen. Veel sterkte voor zijn familie en vele damvrienden bij het verwerken van hun verdriet.
Bert Zwart wrote:Is het wel dezelfde bron waaruit je het bericht over Wiersma hebt opgevist? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Harm Wiersma moet voor drie seizoenen getekend hebben bij DVSB, maar mijn bron wou per se anoniem blijven, aangezien zijn bron dit eigenlijk nog even geheim had willen houden.
Klopt. Wiersma heeft daarover een mail rondgestuurd naar de prominente Angardeleden.
Hanco Elenbaas wrote:Moet ik geheim houden Hans.
Is het niet waar of wist jij het nog niet?
Het zou wel erg krom zijn als mijn persoontje (en de andere bestuursleden) het niet zou weten als het waar is. Het lijkt me ook dat iemand als Arie dan wel het fatsoen heeft om dit te melden voordat jij of een onbekende bron het weet.
Ik zou we die keuze wel voor kunnen stellen, aangezien hij nu het hoogst haalbare heeft bereikt op clubcompetitieniveau, hij geen contract heeft en zijn broer een speler is van PWG. Vooralsnog beschouw ik het dus als niet waar. Maar wie weet is dat eventueel morgen alweer anders. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
mister DVSB Tjitte van der Meer is onlangs 80 jaar geworden. Tjitte is reuzeblij met de komst van Harm Wiersma naar DVSB. Dat moet een pleister op de wonde zijn voor het gegeven dat Tjitte onlangs zijn rijbewijs is kwijtgeraakt. Gelukkig willen veel mensen hem bij DVSB een lift geven als er wat te doen is bij DVSB.
Iemand die in de buurt woont en een lift wil geven is altijd handig als je geen rijbewijs hebt.