Beter nog: maak alle leden van de Sudoku-bond ook lid van de KNDB!Bert Zwart wrote:Geniaal idee, om met suduko-inkomsten de KNDB kas te spekken!

NK-finale 2006
Ze zijn er zelf nog niet helemaal uit, blijkbaar.Piet Bouma wrote: (...)
Op de site van www.sudokubond.nl :
Het Nederlands Kampioenschap Sudoku wordt georganiseerd door het bestuur van de Nederlandse Sudoku Bond.
Het bestuur bestaat uit:
Voorzitter: H. Meurs
Secretaris: M.Kosters
Penningmeester: J. van der Horst
Algemeen bestuurslid: B. Smeenk
Algemeen bestuurslid: G. van Willigen
Algemeen bestuurslid: J.Linssen
Algemeen bestuurslid: N. van Tiel
Het schijnt dat deze bond op 29 maart is opgericht...
Inderdaad. zie http://www.kndb.nl/sudoku/index.php?opt ... 1&Itemid=2.steenslag wrote:Ze zijn er zelf nog niet helemaal uit, blijkbaar.Piet Bouma wrote: (...)
Op de site van www.sudokubond.nl :
Het Nederlands Kampioenschap Sudoku wordt georganiseerd door het bestuur van de Nederlandse Sudoku Bond.
Het bestuur bestaat uit:
Voorzitter: H. Meurs
Secretaris: M.Kosters
Penningmeester: J. van der Horst
Algemeen bestuurslid: B. Smeenk
Algemeen bestuurslid: G. van Willigen
Algemeen bestuurslid: J.Linssen
Algemeen bestuurslid: N. van Tiel
Het schijnt dat deze bond op 29 maart is opgericht...
- DeletedProfile
nou allemaal: voor zover de mensen niet op de jeugddamdag aanwezig zullen zijn natuurlijk he [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- DeletedProfile
- Hanco Elenbaas
Culemborgse Courant, 11 januari 2006
http://www.culemborgsecourant.nl/
Henk Stoop stopt bij Denk en Zet
CULEMBORG - Henk Stoop stopt per 1 juli met zijn activiteiten voor damvereniging Denk en Zet. ‘Mister Denk en Zet’ nam deze beslissing uit onvrede over het beleid van de bond.
Henk Stoop is het niet eens met de aanstelling van juniorentrainer Tjalling Goedemoed uit Leeuwarden bij de KNDB. ,,Ik vind het echt onbegrijpelijk dat de bond Goedemoed voor de landelijke juniorentraining heeft gevraagd’’, vertelt Stoop. ,,Als hij het ergens niet mee eens is, publiceert hij beledigende teksten op internet die alle fatsoensgrenzen wat mij betreft overschrijden. Ik leid bij de club dammers op die dan later bij hem terechtkomen voor de trainingen. Ik vind dat hij een slechte invloed op kinderen heeft. Er zijn pupillen van hem die nu hetzelfde gedrag vertonen.’’
Stoop is per direct gestopt als lid en arbiter van de bond. Ook zijn activiteiten bij Denk en Zet stopt hij per 1 juli. Het is een grote klap voor de damvereniging waar Stoop alweer twintig jaar actief is. De Culemborger is speler in het derde team, jeugdleider en hij geeft damles.
Ook steekt hij regelmatig eigen geld in de club. ,,Het was een moeilijke beslissing, maar ik heb geen andere keus. Om te voorkomen dat de club een vrije val maakt, heb ik ze een half jaar gegeven om voorzorgsmaatregelen te nemen.’’
Het zal even wennen zijn voor Stoop die al 34 jaar bij de damsport betrokken is. ,,Ik ga veel tijd en geld overhouden. Ik heb nog geen idee wat ik daarmee zal gaan doen. Het is in ieder geval zeker dat ik niet op mijn beslissing terugkom. Althans niet zolang Goedemoed juniorentrainer is bij de bond.”
- Hanco Elenbaas
-
-
-
Just one victory today !!!!!
Is it the 2005 championship ? [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Is it the 2005 championship ? [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Information : my first priority !!
L'info en première ligne !!
L'info en première ligne !!
-