Anonimiteitspoll

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Moet anoniem posten mogen op het FMJD forum, sectie Nederlands?

ja
16
44%
neen
19
53%
geen mening
1
3%

Total votes: 36

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

PeterHt wrote:Zij is toch die Westerhaarse schone? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Hoe heet ze dan Peter?
PeterHt

Post by PeterHt »

Volgens mij is Irene Stegeman de 'Damkoningin'.

Maar hopelijk wordt ik niet verbannen van het forum als dat niet zo is...

Irene, ik heb toch gelijk?

(Op de website van DUO - http://members.chello.nl/~h.richters/ - staat ze met 'Damkoningin's team' op de 99e plaats bij 'Damzet'.
Guest

Re: Anonimiteitspoll

Post by Guest »

Eric Sanders wrote: De vergelijking met moord was om je de onzin van je bewering op puur logische gronden te tonen.
Als me dat nu nog niet is gelukt, geef ik het op, dan praten we op verschillende golflengten.
Het punt is dat je met jouw 'moord' vergelijking vrijwel elke stelling kunt ontkrachten omdat je de logica fundamenteel aanpast. Vandaar mijn kleine sommetje.

Verder vraag je in een andere quote hoe ik erbij kom dat je tegen anoniem posten bent?

Ik zal het je uitleggen: jij hebt mij 2x verzocht op te hoepelen van dit forum. Altijd in de context van mijn anonimiteit. Daar maak ik dat uit op.
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman »

PeterHt wrote:(Op de website van DUO - http://members.chello.nl/~h.richters/ - staat ze met 'Damkoningin's team'
op de 99e plaats bij 'Damzet'.
Zij is toch gewoon Damkoningin, geen Damzetkoningin.
Eric Sanders

Post by Eric Sanders »

Guest wrote:Ik zal het je uitleggen: jij hebt mij 2x verzocht op te hoepelen van dit forum. Altijd in de context van mijn anonimiteit. Daar maak ik dat uit op.
Dat kan ik me niet herinneren, niet voorstellen en ik kan het ook niet terugvinden. Kun je me even aanduiden waar ik dat gedaan heb?
Guest

Post by Guest »

Eric Sanders wrote:
Guest wrote:Ik zal het je uitleggen: jij hebt mij 2x verzocht op te hoepelen van dit forum. Altijd in de context van mijn anonimiteit. Daar maak ik dat uit op.
Dat kan ik me niet herinneren, niet voorstellen en ik kan het ook niet terugvinden. Kun je me even aanduiden waar ik dat gedaan heb?
Hm, ik kan slechts terugvinden dat je suggereert dat ik dit forum verlaat in de eerste thread over anonimiteit. Dat is een stuk subtieler inderdaad dan ik hierboven heb vermeld. Ik heb je verward met Eric van D. Mijn excuses.

Begrijp ik goed dat je dus wel degelijk vindt dat anonimiteit moet kunnen?

Ik zie trouwens dat inmiddels een overweldigende meerderheid zich uitspreekt voor anonimiteit als toegestane mogelijkheid. Ik ben benieuwd wat Jan Pieter hiervan vindt.
A.Presman

Post by A.Presman »

Overweldigende meerderheid is helaas bereikt door een twijfelachtige actie.

Een van onze bezoekers heeft zich onder meerdere namen geregistreerd. Ik neem aan alleen om over de meerdere stemmen beschikken en daardoor zijn mening over anonimiteit proberen door te drukken.

De poll in deze Forum softwaretechnisch gezien is gewoon een standaardmodule en is daarom niet voldoende beveiligd tegen dit soort van acties.
Ik kon en kan deze beveiliging aanpassen en versterken, maar ik ging er vanuit dat in het kleine kringje deze tijdverspilling niet nodig is. Helaas het lijkt anders te zijn.

Ik moet de man die achter deze actie staat waarschuwen dat indien ik enige soortgelijke actie zal ontdekken zal ik genoodzaakt zijn om hem van het Forum uit te sluiten.
Het kopietje van dit besluit zal ik naar de KNDB niet sturen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Maar persoonlijk begrijp ik deze actie niet. [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img]

Ik wil graag deze persoon nog een kans gunnen en hoop dat hij begrijpt dat deze houding wijkt beetje af van de normale (zelfs als zijn er geen vastgestelde regels). Ook daarom wil ik verder zijn naam niet noemen.
steenslag

Post by steenslag »

A.Presman wrote:
PeterHt wrote:(Op de website van DUO - http://members.chello.nl/~h.richters/ - staat ze met 'Damkoningin's team'
op de 99e plaats bij 'Damzet'.
Zij is toch gewoon Damkoningin, geen Damzetkoningin.
Geheel off-topic:

De Puzzel van de Pacifistische Superdamkoninginnen

Een damkoningin beweegt als een dame, een schaakdame in dit geval. Een superdamkoningin kan daarbij ook nog springen als een paard. Zet tien van deze superdamkoninginnen op een dambord, zonder dat ze elkaar aanvallen. Er is, afgezien van spiegelingen, precies één oplossing.

bron: Martin Gardner, Further Mathematical Diversions
Eric Sanders

Post by Eric Sanders »

Guest wrote:
Eric Sanders wrote:
Hm, ik kan slechts terugvinden dat je suggereert dat ik dit forum verlaat in de eerste thread over anonimiteit.
Zelfs daar suggereer ik dat niet. Ik neem aan dat je de vraag 'wat kom je hier doen?' bedoelt. Enfin.
Guest wrote: Dat is een stuk subtieler inderdaad dan ik hierboven heb vermeld. Ik heb je verward met Eric van D. Mijn excuses.
Ok.
Guest wrote: Begrijp ik goed dat je dus wel degelijk vindt dat anonimiteit moet kunnen?
Persoonlijk vind ik het niet prettig. Als we elkaar tegen zouden komen, weet jij precies wat ik op het forum tegen je gezegd heb, terwijl ik van geen weet heb dat jij degene bent tegen wie ik dat gezegd heb. Daarbij kun je een boodschapper beter begrijpen als je iets van de boodschapper weet. Een wetenschapper kijkt bijvoorbeeld anders tegen de dingen aan dan een kunstenaar. Even generaliserend dan.

Maar, er valt weinig tegen te doen. En zo erg vind ik het ook weer niet.
Guest wrote: Ik zie trouwens dat inmiddels een overweldigende meerderheid zich uitspreekt voor anonimiteit als toegestane mogelijkheid. Ik ben benieuwd wat Jan Pieter hiervan vindt.
Tja. Het staat nu 34 - 14 en zoals Alexander al poste, heeft iemand minstens 20 keer ingeschreven alleen om te stemmen. Zie de memberlist bij 20 november. Dat is wel heeeeel erg kinderachtig.
Last edited by Eric Sanders on Sat Nov 22, 2003 14:49, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

Eric Sanders wrote:
Tja. Het staat nu 34 - 14 en zoals Alexander al poste, heeft iemand minstens 20 keer ingeschreven alleen om te stemmen. Zie de memberlist bij 20 november. Dat is wel heeeeel erg kinderachtig.
Oef, ik was al verbaasd door de plotselinge stijging. Nou, dan houden we het maar gewoon weer op remise over het al dan niet mogen van anoniem posten. Ik hoop dat deze 'stemvervuiling' achterwege blijft mbt andere polls.
A.Presman

Post by A.Presman »

Inmiddels de uitslagen zijn aangepast met 22 stemmen.
In totaal waren er 23 stemmen afkomstig van een persoon.
dam'right

Post by dam'right »

Wat een ongelofelijk kinderachtige manier om te proberen je gelijkje te
halen. Ik zou bijna in staat zijn een nieuwe thread te starten waarin ik
voorstel , dat personen die zich aan dit soort falsificatie schuldig maken ,
de toegang tot dit forum te ontzeggen. Een ideetje , Alexander ?
dam'right

Post by dam'right »

In mijn vorige reactie , vergeet aub het woord "dat" direct voor
personen. Dit om onze mooie taal puur te houden.
Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters »

dam'right wrote:In mijn vorige reactie , vergeet aub het woord "dat" direct voor
personen. Dit om onze mooie taal puur te houden.
Dit is een overbodig berichtje, damright. Je kunt berichten achteraf nog
verbeteren met de edit knop. Je moet dan wel ingelogd staan.
dam'right

Post by dam'right »

Sorry, Marcel , je hebt hier met een digibeet te maken. Maar de bedoeling
is goed hoor.
Post Reply