Bekerfinale

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie wint?

Witte van Moort
33
51%
Het Noorden
32
49%

Total votes: 65

MenO

Post by MenO »

tijdnood wrote:Houdt dit in dat de email van WvM na het spelen van de bekerfinale aan de KNDB is verstuurd?
Tijdnood, ga alsjeblieft eerst eens wat beter lezen.
Uit bijvoorbeeld opmerkingen over het feit dat de scheidsrechter de kaarten niet goed gecontroleerd heeft, had je al lang op kunnen maken dat deze kwestie pas na de finale is gaan spelen.
tijdnood

Post by tijdnood »

Meno,

Ik ben het me je eens dat lezen een kunst is. Zo is het ook van belang dat de feiten helder zijn. Het geven van een oordeel over en/of kritiek op "feiten" op Internet, is moeilijk en verloopt niet altijd vlekkeloos.
Toch hebben daar doorheen alle opmerkingen en mededelingen m.i. een aardig beeld van het voorval rond de bekerfinale gevormd.
Uit de verklaring van de KNDB valt op te maken dat de kwestie ook voor de KNDB niet zo eenvoudig is geweest.
Als buitenstaander vind ik dat je nu als (bonds)bestuurder en/of speler in positieve zin uit dit voorval lering kunt trekken die zelfs tot nut kan zijn in andere situaties.
joost

Post by joost »

De barrage wordt vanavond (6 juli) gespeeld in Westerhaar en begint om 20.00 uur.
Podgorny

Post by Podgorny »

Het Noorden mag de KNDB-Beker houden! In Westerhaar werd de sneldambarrage met 5-3 gewonnen dankzij overwinningen van Martin Dolfing en Michiel Kroesbergen. <br> Meer informatie op www.hetnoorden.org
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Podgorny wrote:Het Noorden mag de KNDB-Beker houden! In Westerhaar werd de sneldambarrage met 5-3 gewonnen dankzij overwinningen van Martin Dolfing en Michiel Kroesbergen. <br> Meer informatie op www.hetnoorden.org
Gefeliciteerd Het Noorden, gerechtigheid!
Nescio

Post by Nescio »

Hanco Elenbaas wrote:Gefeliciteerd Het Noorden, gerechtigheid!
Ik vind gerechtigheid wel een groot woord, maar de prestatie van Het Noorden is enorm knap en de veerkracht bewonderenswaardig. Gefeliciteerd!!
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest »

Hanco Elenbaas wrote:
Podgorny wrote:Het Noorden mag de KNDB-Beker houden! In Westerhaar werd de sneldambarrage met 5-3 gewonnen dankzij overwinningen van Martin Dolfing en Michiel Kroesbergen. <br> Meer informatie op www.hetnoorden.org
Gefeliciteerd Het Noorden, gerechtigheid!
Heeft niets met gerechtigheid te maken, maar Danny en de rest ook nog maar even via het Forum nogmaals van harte!; het zij jullie (meer dan) gegund!
GuidoB

Post by GuidoB »

Podgorny wrote:Het Noorden mag de KNDB-Beker houden! In Westerhaar werd de sneldambarrage met 5-3 gewonnen dankzij overwinningen van Martin Dolfing en Michiel Kroesbergen. Meer informatie op www.hetnoorden.org
Van harte gefeliciteerd. Het is jullie gegund!

Ik zag Tjalling vanavond in Delft. Heeft hij nu verloren wegens niet opkomen? En was Marino er wel?
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

GuidoB wrote:
Podgorny wrote:Het Noorden mag de KNDB-Beker houden! In Westerhaar werd de sneldambarrage met 5-3 gewonnen dankzij overwinningen van Martin Dolfing en Michiel Kroesbergen. Meer informatie op www.hetnoorden.org

Ik zag Tjalling vanavond in Delft. Heeft hij nu verloren wegens niet opkomen? En was Marino er wel?
Van harte gefeliciteerd Het Noorden. Jullie hebben het verdient.
en jah, Marino was er wel.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Maartuhhh

Post by Maartuhhh »

GuidoB wrote:

Heb je dan helemaal niks gevolgd van deze draad Guido??????? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Gefeliciteerd het Noorden!! netjes!
GuidoB

Post by GuidoB »

Maartuhhh wrote:
GuidoB wrote:

Heb je dan helemaal niks gevolgd van deze draad Guido??????? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Gefeliciteerd het Noorden!! netjes!
Ik heb alles gevolgd. Als Tjalling zou zijn gekomen, dan had hij verloren omdat hij niet speelgerechtigd was. Iemand die niet speelt, kan niet verliezen omdat hij niet speelgerechtigd is, lijkt me. Die regel heeft hij immers niet overtreden. Snap je?
Post Reply