NK Meisjes
-
- Real name: Irene Stegeman
NK Meisjes
Wie wordt er kampioen bij de Junioren Meiden?
En welke drie gaan naar het EK???
Graag uw reactie.
Graag uw reactie.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Re: NK Meisjes
Wat denk je zelf?Damkoningin wrote:Wie wordt er kampioen bij de Junioren Meiden?
Graag uw reactie.
Ik denk trouwens dat Saskia weer kampioen wordt..verder zal 't wel spannend worden denk ik..
-
Ik denk zelf dat Saskia een grote kans heeft om kampioen te worden, maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat de drie die naar het EK gaan, Saskia, Rianka en ikzelf ben. (dat laatste hoop ik dan, dat ik weer naar het EK ga)kanari wrote:Wat denk je zelf?Damkoningin wrote:Wie wordt er kampioen bij de Junioren Meiden?
Graag uw reactie.
Ik denk trouwens dat Saskia weer kampioen wordt..verder zal 't wel spannend worden denk ik..
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Zal wel een strijd tussen saskia en rianka worden, maar saskia wint het wel!! eitje [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
$@!#$ kanari, zo wordt het nooit wat.kanari wrote:
Wat denk je zelf?
Ik had al op je gestemd, maar die stem zou ik bij dezen graag intrekken.
Gewoon kampioen worden aub, verder geen nieuws.
Beetje rancuneus Nasi...? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]DJNASI wrote:Rianka
Irene
Irene Sterrenburg
Ik mis een naam in dat rijtje [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
We zullen wel merken hoe 't gaat!Dominique wrote:$@!#$ kanari, zo wordt het nooit wat.kanari wrote:
Wat denk je zelf?
Ik had al op je gestemd, maar die stem zou ik bij dezen graag intrekken.
Gewoon kampioen worden aub, verder geen nieuws.
Verder zeg ik er maar niks meer over.
-
Eindstand vorig jaar
1e Saskia Veltman
2e Judith Fritschy (na barrage)
3e Irene Stegeman (na barrage)
4e Rianka Rentmeester (na barrage)
5e Carlijn Aalbers
6e Jet Kok
Zo zie je maar weer dat er van alles kan gebeuren. Ik zelf had na 3 rondes maar 1 punt. Maar toch wordt ik nog gedeeld 2e en heb geluk bij de barrages, waardoor ik toch nog naar het EK mocht.
1e Saskia Veltman
2e Judith Fritschy (na barrage)
3e Irene Stegeman (na barrage)
4e Rianka Rentmeester (na barrage)
5e Carlijn Aalbers
6e Jet Kok
Zo zie je maar weer dat er van alles kan gebeuren. Ik zelf had na 3 rondes maar 1 punt. Maar toch wordt ik nog gedeeld 2e en heb geluk bij de barrages, waardoor ik toch nog naar het EK mocht.
Welke mis je menno ??MenO wrote:Beetje rancuneus Nasi...? [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]DJNASI wrote:Rianka
Irene
Irene Sterrenburg
Ik mis een naam in dat rijtje [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
-
Nieuwe vraag:
Zouden de junioren meiden die niet in een chaletje slapen meer kans hebben of niet? (Dat zijn Carlijn Aalbers en Judith Fritschy)
De andere vier zitten bij elkaar in een chaletje...
Zouden de junioren meiden die niet in een chaletje slapen meer kans hebben of niet? (Dat zijn Carlijn Aalbers en Judith Fritschy)
Als je bedoelt dat je je afvraagt of het overnachten in een chaletje de kans op succes verkleint, dan lijkt het me logisch om die vraag met ja te beantwoorden.Damkoningin wrote:Nieuwe vraag:
De meest gehate dammer allertijden.
Zeker als je weet dat één van de vier feestbeest Irene Stegeman is. Dat wordt super gezellig en weinig punten met zijn vieren.Vraagje wrote:Als je bedoelt dat je je afvraagt of het overnachten in een chaletje de kans op succes verkleint, dan lijkt het me logisch om die vraag met ja te beantwoorden.Damkoningin wrote:Nieuwe vraag: